VI. ᶜᵃᵘˢᵉ ᵗʰᵉʸ ʰᵃᵗᵉ ᵐᵉ

161 21 356
                                    

-ˋˏ ༻❁༺ ˎˊ-

" Teşekkür ederiz, Allan. Bizi bıraktığın için yani. Ve Chuuya ve Lucy de sana minnettar. Ayrıca Ryūnosuke de öyle. Sadece bilirsin... onlar pek sana cana yakın davranmazlar."

Genç adam karşısındaki liseli genci süzdü.

" Sorun değil, ailenizin burda kaldığınızdan haberi var mı?"

" ... "

" Ranpo?"

" Nikolai'ın evinde kalacağımızı söyledik. Oyun salonunda uyumamıza izin vermezler. Ama biliyorsun, içeride çekyat ve futonlarımız var ve yerler de sıca-"

" Bana açıklama yapmana gerek yok. İçeri geç yeter."

" Tamam."

Liseli genç oyun salonuna girerken Allan onu tekrar durdu.

" Kaç yaşındaydın bu arada?"

" 18. İki hafta önce 18 oldum."

Genç adam gülümseyip arabasına bindi. Ancak Ranpo oyun salonuna girene kadar orada bekledi.

Ranpo, yanakları al al bir şekilde oyun salonuna girdi.

" Ranpo!"

Ranpo hızla oyun salonunun merdivenlerinde oturan Kunikida'ya döndü.

" Ödümü kopardın! Ne bok yiyorsun orada? Ayrıca sessiz ol diğerlerini uyandıracaksın. Kenji uyanırsa ağzımıza sıçar."

" Sen sessiz ol asıl. Ne konuştunuz iki saat orada?"

" Teşekkür ettim. Oldu mu anne?"

Ranpo cevap vermeden koltuğun olduğu ve yer yataklarını serdikleri eski atari odasına girerken Kunikida ona engel oldu.

" Ranpo ne olduğunu biliyorum. Sen benim en yakın arkadaşımsın."

" Biliyorum, sen de benim. Ama cidden ne ima etmeye çalıştığını anlamadım."

" Ranpo, sen biri sana doğum gününü söylemese bile sen bunu önceden bilirsin! Ne demeye çalıştığımı da anladın. Salağa yatma."

" Salağa yatmıyorum!"

" Salağa yatıyorsun! Bak Ranpo arkadaşın olarak seni düşündüğümü bil. Edgar'ın oldukça çekici ve yakışıklı olduğunu biliyorum. İlgini çekiyor belli ki. Ama o bir çeşit suçlu. Katil bulunduğunda onu da şikayet etmemiz gerektiğini bil. O u*uşturucu kullanıp satıyor. Gin gibi bir sürü gencin hayatını karartıyor. Ve arabasının torpido gözündeki silahı gördüğünü de biliyorum. Bana onu savunduğunu söyleme sakın!"

Ranpo karanlıkta dolu gözlerini saklamakta zorlanmıyordu. Arkadaşına sıkıca sarıldı.

" Haklısın, ben...biliyorum. Aptalcaydı. Hem benden oldukça büyük. Yaşıtlarımla takılmalıyım."

Doppo kollarını kendisinden epey kısa olan arkadaşına sardı. Ranpo'ya söylediklerinin onun kalbini kırdığının farkındaydı ama arkadaşını düşünmek zorundaydı.

İkili biraz sarıldıktan sonra ilk geri çekilen Kunikida oldu.

" Kızlar çekyatı açıp onda yattılar. Senin yatağını da serdim. Karanlık olduğu için göremeyebilirsin. Kapının solundaki atarinin hemen yanında. Ortadaki sehpayı senin futonu'nun yanına kaldırmak zorunda kaldık o yüzden dikkatli ol ve diğerlerinin üzerine basma."

Ranpo arkadaşının dediklerine gülümsedi. Kunikida hep böyleydi. Arkadaşlarına karşı fedakâr, sadık ve düşünceliydi. Ranpo'nun onunla arkadaş olurken en şaşırdığı şey de buydu. Kunikida'nın sadakatini ve fedakârlığının eşi benzeri olmadığına emindi. Onun gibi bir arkadaşı olduğu için kendini şanslı sanıyordu.

Ranpo dikkatli bir şekilde(!) kendi futonunu bulup uzandı. Tabii bu sırada az daha Chuuya'yı eziyordu ve bir kere de Ryūnosuke'ye takılarak düşme tehlikesi geçirmişti.

Pencereden gelen ışıktan gördüğü kadarıyla kızlar çekyat o kadar büyük olmamasına rağmen rahat bir şekilde uyuyorlardı. Chuuya ve Ryūnosuke'nin futonları yan yanaydı ve bu Ranpo'nun sırıtmasına sebep oldu. Kenji'nin futonu kendikisi'nin hemen sağındaydı ve Kunikida da az önce gelip odanın diğer köşesinde olan kendi yerine uzanmıştı. Sigma ve Nikolai ise aynı yer yatağını paylaşıyorlardı ve sarmaş dolaş bir şekilde uyuyorlardı. Ara ara Nikolai uyku ile uyanıklık arasında gidip dudaklarını Sigma'nın saçlarına bastırıyordu.

Daha birkaç hafta öncesine kadar tanımamasına rağmen Nikolai ve Ryūnosuke'ye çabucak ısınmış; Sigma ile olan arkadaşlığı da güçlenmişti.

Arkadaşlarına sahip olduğu için kendisini şanslı sayıyordu Ranpo. Haklıydı da.

-ˋˏ ༻❁༺ ˎˊ-

yarın söz verdiğim gibi kalan 4 bölüm de gelecek
bölümü dün akşam kontrol etmiştim aslında ama gözümden kaçan hatalar olabilir onları da yorumlar kısmında düzeltiyorum zaten

ve bu ara bölümü atlayamazdım yani asıl torbacının kim olduğunu diğer bölümde öğrenicez 😭✍️

ve bu ara bölümü atlayamazdım yani asıl torbacının kim olduğunu diğer bölümde öğrenicez 😭✍️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝗌𝗈𝗎𝗍𝗁𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗁𝖾𝖾𝗅𝗌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin