20.

552 86 107
                                    

"O da bana aşık!"

Felix'in tiz sesi tüm mahalleye yayılmıştı. Jisung deminden beri arkadaşı tarafından anlatılan şeyleri hiç sıkılmadan dinlemişti. Fakat Seungmin pekte oralı değil gibiydi. Sincaba benzeyen çocuk arkadaşının durgun olduğunu fark edip ona döndü.

"Kanka?"

"Hm?"

"İyi misin sen? Bugün son teneffüsten beri bi durgunsun."

"Of evet Seungmin ya! Deminden beri size Changbinle yaşadıklarımızı anlatıyorum, hiçbir şey demedin."

Felix'in de araya girmesiyle, Seungmin kendine gelebilmişti.

"İyiyim, bir sorun yok."

"İyi falan değilsin, her halinden belli."

"Ya son zamanlarda Hyunjin hoca dikkatimi çekiyo-"

"Aşıksın aşıksın!"

Arkadaşlarının bağırmasıyla Seungmin onlara göz devirdi.

"Aptallar daha lafımı tamamlamadım!"

"Tamamlamana gerek yok aşık olmuşsun."

"Hayır, aşık falan olmadım. Dikkatimi çekiyor derken, sanki her yerden çıkıyormuş gibime geliyor. Yani nasıl desem sanki sürekli yanımdaymış gibi."

"Bir dakika, şuan ciddileşmemiz lazım Jisung. Seungmin'in suratına bakılırsa, olay ciddi gibi."

"Evet, ciddi. Bugün de son teneffüste kütüphanedeyken Jeongin hislerini söyledi bana-"

"Oha! Neden bundan simdi haberimiz oluyo?!

"Fırsat bulamadım. Her neyse işte kütüphanedeyken de yanıma geldi. Birazcık yükseldim ama amacım onu kırmak değildi gerçekten. Sadece bir anlık boşluğuma geldi ve saçmaladım."

"Ne dedin tam olarak?"

"Neden sürekli pesimdesin gibi şeyler söyledim. Öğretmen ve öğrenci bu kadar yakın olmamalı dedim. Sonra bana aklında ki ne falan dedi, bende aklımda bir şey yok dedim. İşte biraz daha atıştıktan sonra çekip gitti."

"Seungmo, Hyunjin hoca galiba sana karşı bir şeyler hissediyor. Yani zaten Lixle ben şüphelenmistim, sen bunları anlatınca da emin oldum."

"Bilmiyorum, bana da öyle geliyor. Ama o benim öğretmenim, ona o gözle nasıl bakabilirim?"

"Bize laf mı geldi şimdi?"

"Hayır Lix, sadece garipsiyorum bu durumu."

"Bak yanlış anlama ama sen kolay kolay hiçbir şeyi kafana takmazsın. Eğer bu olayı kafana taktıysan, demek ki sende ona karşı boş değilsin. Belki fark etmeden sende onunla ilgilenmeye başladın."

"Hiç öyle düşünmedim ama dediğin gibi bu olaydan sonra içimde garip hisler oluştu."

"Sen aşık olmuşsun kanka, geçmiş olsun."

Gülüşen arkadaşlarına baktı Seungmin, gerçekten de öğretmenine aşık mı olmuştu?

"Neyse geç olmadan evlere dağılalım, yarın da Minho hocayla benim randevum var."

"Ne?!"

İki arkadaşının bağırmasıyla Jisung yerinden şıçramıştı.

"Ne bağırıyorsunuz be?!"

"Bu simdi mi söylenir aptal?"

"Sen de şimdi söyledin."

"Olabilir ama bu daha önemli."

hocam deme lazım olur Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin