פרק 15 - יצא לי לחשוב על זה לא פעם ולא פעמיים

82 10 30
                                    

נקודת מבט נאמג'ון

לאוכל של ג'ין יש טעם של גן עדן! לא הפסקתי לטרוף את העוף המדהים והנודלס המטורף הכל היה כל-כך טעים לי! אף פעם לא אכלתי ישירות מידיו של ג'ין אלה תמיד אנחנו קיבלנו את האוכל הקר משום שלקח לאוכל זמן להגיע אלינו אחרי הממלכה אז ככה יצא... היה לי כל-כך טעים זה היה מדהים "השף ג'ין!" קראתי לו תוך כמה דקות הוא הגיע "כן?" שאל "אפשר עוד?" שאלתי אותו הוא הביט בי מופתע ואז חיוך מהמם עלה על פניו "ברור! היה לך טעים?" שאל אותי והנהנתי "כן, מאוד!" אמרתי לו "אני שמח" אמר ולקח את הצלחת שלי מילא אותה באוכל והחזיר לי.

לא יכולתי שלא לגמור גם את הצלחת הזו הכל כל-כך טעים! הבטן שלי התפוצצה לא יכולתי לזוז, לפתע ג'ין התקדם אלי "שבעת? או שבא לך עוד?" שאל "לא, אני לא יכול לאכול יותר כלום חודש!" אמרתי והוא צחקק 'יש לו צחוק יפה!' חשבתי וכחכחתי בגרוני מתיישב על הכיסא "תודה האוכל היה ממש טעים השף ג'ין!" אמרתי לו "אני שמח שאהבת גנרל אם תרצה תגיע מתי שתוכל אני ארגן לך שתי צלחות כאלו שוב!" אמר בקול נחמד 'הוא באמת נחמד כמו שכולם אומרים' חשבתי לעצמי וחייכתי "תודה רבה לך השף ג'ין!" אמרתי והוא הנהן "אין בעד מה אני אוהב לראות אנשים שבעים, בייחוד כאלו ששבעים מהאוכל שלי זה משמח אותי כל פעם מחדש!" אמר וצחקק צחקקתי אחריו 'למה הוא כל-כך חמוד!' נאנחתי בראשי "אז אני אלך" אמרתי "ותודה רבה באמת היה לי ממש ממש טעים!" אמרתי לו והוא הנהן "אין בעד מה הכל באהבה!" אמר וחייכתי "אתה נחמד" אמרתי לו והוא צחקק "תודה רבה לך, אשמח לראות אותך שוב מגיע" אמר בנחמדות "אני אגיע אל תדאג" החזרתי לו וצחקקנו "יופי אז נתראה?" שאל והנהנתי "נתראה!" אמרתי לו לחצתי את ידו הקטנה פי שתיים משלי ויצאתי.

"הוא ממש ממש נחמד" אמרתי לעצמי "וגם האוכל שלו מדהים!" המשכתי לומר "ג'ימין צדק לא הייתי צריך לזלזל ככה" מלמלתי לעצמי ונאנחתי מתקדם לחדרי.

נקודת מבט יונגי

הרגשתי שאני הולך להתפוצץ עוד רגע "איך לעזאזל אמורים לשלוח דואר!" צעקתי לעצמי "שלום!" אמר ארוסי מאחורי וחיבק אותי מאחורה "מה קרה?" שאל ונשק לצווארי וצמרר אותי "עזרה" אמרתי לו והוא צחקק עם הקול המלאכי שלו "במה?" שאל והפסיק לחבק אותי בא מהמקדימה שלי והביט בעיני "דואר" אמרתי רק מילה אחת והוא הבין "בוא אני אראה לך" הוא אמר לי "תסתכל" אמר והנהנתי הוא לקח את הנוצת כתיבה "למי זה?" שאל "ממלכת בק" אמרתי והוא הנהן וכתב בראש המכתב "ממלכת בק הצפונית או המערבית?" שאל "מערבית" עניתי והוא הנהן "בוא אחרי" אמר והנהנתי מתקדם אחריו.

הגענו למקום של יונות הדואר הבחור אשר שומר על הכלובים שחרר לנו יונה אחת "תסתכל" אמר ג'ימין והבטתי עליו קשוב הוא לקח את היונה והניח אותה על המעקה קשר לרגלה את הנייר "לממלכת בק המערבית" אמר וחזר על זה שלושה פעמים היונה עשתה שלושה רעשים ועפה "זהו" אמר גבותי הורמו "זהו"?" שאלתי והוא הנהן "לא כל-כך קשה מה?" שאל וצחקק "בוא לחדר" אמר ומשך בידי "מה?" אמרתי בהלם, אף פעם לא הבנתי איך שולחים דואר ועכשיו... זהו זה מה שלעזאזל הייתי צריך לעשות!? איזה אידיוט אני! חשבתי וצחקקתי לעצמי "אני בא אהוב" אמרתי ותספתי בידו חזרה.

נכנסנו לחדר והוא תקף אותי בנשיקה מטריפה, תפסתי במותניו בחוזקה מושך אותו אליי ולאחר מכן התנתקנו.

"על מה זה מגיע לי אהוב?" שאלתי אותו ופקחתי את עיני "על זה שאתה כל-כך חמוד וגם בגלל שלקחת יוזמה לשלוח דואר לבד, זה ריגש אותי מאוד!" הוא אמר וחייך "אם הייתי יודע שזה כל-כך ישמח אותך הייתי עושה את זה לפני פרח" אמרתי והוא הסמיק "תודה אופה" אמר ונשק לי מהר שוב "תגיד?" שאלתי אותו הוא הביט עלי "מה קורה בין טאהיונג לג'ונגקוק?" שאלתי.

בזמן האחרון שניהם מתנהגים מוזר מאוד, אני לא מבין מה יש להם שניהם מאוד קרובים יותר מידי קרובים ואני לא אוהב את זה, לא מתאים לי שאחד מהחברים הכי טובים שלי יפגע באחי זה קצת קשה לי, אבל אני יודע כמו שטאהיונג חשוב לי גם ככה הוא חשוב לג'ימין לכן אני סומך על כל החלטה של ג'ימין בנוגע לטאה, גם אם אני לא יודע מה קורה שם באמת.

"כלום, סתם כנראה שהם נהיו חברים טובים, לא יודע" אמר והניע את כתפיו לכך שאין לו מושג "אוקיי אם אתה אומר" אמרתי ונשקתי לשפתיו.

שנינו נשכבנו במיטה כאשר אני מחבק את ג'ימין "אופה?" שאל "כן?" עניתי מביט על ראשו מלמעלה "איך היית מגיב אם פתאום ג'וגנקוק וטאהיונג היו מספרים לך שהם זוג?" שאל התרומם טיפה והביט עלי הייתי טיפה בשוק "אני לא יודע" אמרתי בכנות "זה קצת היה לי קשה להכיל את העובדה שהחבר הכי טוב שלי הופך לגיסי, וטאה בכלל אוהב בנים, אני גם לא כל-כך יודע איך הוריו של ג'וגנקוק יקבלו את העובדה הזו, אני בעיקר יפחד שטאהיונג יפגע, הוא חשוב לי מאוד אני לא ירצה שהוא יפגע..." אמרתי לו הוא היה נראה קצת בשוק "חשבת על הנושא הזה לפני נכון? אתה חשבת על מה יקרה אם טאה וג'וגנקוק יהיו זוג, כי אם לא, אין מצב שהיית עונה ככה מבלי לחשוב קודם אני מכיר אותך אופה" אמר בקול בטוח גיחחתי 'הוא באמת מכיר אותי' חשבתי לעצמי "צודק, באמת חשבתי על זה לפני, כשג'וגנקוק וטאהיונג בעיקר היו קטנים הם היו כל-כך קרובים, אז כן יצא לי לחשוב על הנושא הזה לא פעם ולא פעמיים" אמרתי הוא צחקק "ידעתי!" הכריז וצחקקתי "נכון אהוב" אמרתי ונשקתי לראשו "באמת ידעת" המשכתי לומר, הוא שוב מיקם את ראשו על חזהי והתחפר בו טוב, טוב לפני ששקע בשינה עמוקה רק מה שהוא לא ידע זה שהוא הכניס אותי למחשובת עמוקות על מה יקרה אם טאהיונג וג'ונגקוק יהיו זוג, ולא רק זה גם האם הוא יודע משהו שאני לא? זה הטריד אותי לא לדעת הייתי צריך רק לנחש כל הזמן, זה מתיש בסופו של דבר, אני מקווה שהכל יהיה בסדר עם טאהיונג וג'וגנקוק.

My Future Kingdom (Yoonmin)Where stories live. Discover now