1.BÖLÜM

6 0 0
                                    

- Evet çocuklar bugünkü dersimizde "sevgi" konulu bir hikaye yazacağız . Şimdi bir beyin fırtınası yapalım sırayla herkes sevgi diyince aklına ne geldiğini söylesin . Evet önden başlayalım .
- Ailem
- Annem
- Babam
- Kardeşim
- Arkadaşlarım
- Okulum
- Öğretmenlerim
- Hayvanlar
.
.
.

Sıra sınıfın en sessiz çocuğuna gelmişti , en arkada oturan , kimseyle konuşmayan , sınıfın  "Yaban gülü"ne gelmişti. Açelya 'ya . Ve o şöyle cevap verdi ; Sevgi benim için beş harfli .

Karşımda elleri , ağzı bağlı bir şekilde duran adam bana korkuyla bakıyordu . Bıçağımı çıkardım ve elimde çevirirken ona doğru yürümeye başladım. Boş ve karanlık koridorda attığım her adımda siyah topuklularımdan çıkan ses yankılanıyordu . Tam önünde durdum ve konuşmaya devam ettim :

Ben Açelya , o zamanlar 4/B nin Yaban Gülü . İsmimin anlamı korkusuz ve güzel renkli açan bir çiçek . İsmimin anlamını taşıdığımı düşünmüyorum . Çünkü kendimi öldüremeyecek kadar korkak , hayattan zevk alamayacak kadar renksizim . Şimdi 20 yaşında bir genç kızım , hissettiğim yaş ise 45  . Ben birşeyleri sorgulamaya , öğretmenimin sorduğu " Size göre sevgi nedir ? " sorusuyla başladım. Herkesin bir cevabı vardı , bir yorumu vardı sevgi hakkında. Ama sevgi benim için sadece beş harfliydi . Ne tuhaf dimi , o yaştaki bir çocuk sevgi ne bilmiyor. Sevgiyi en fazla , en yoğun hissedeceği yaşta.  Sahiden neydi sevgi ? Nasıl bir duyguydu ? Bir insanın annesi nasıl severdi çocuğunu , babası nasıl sarılırdı ? Sevgi görmemiş çocuklar , etrafındakilere de kendilerine de acımıyorlar mıydı gerçekten?

Elimdeki bıçağı çıplak boynunda yavaş yavaş ilerletirken onun nefes alış verişi hızlanıyor , korkusu giderek artıyordu. Bıçağı şah damarının üstünde durdurdum ve konuşmama devam ettim.

Ben Açelya , Açelya Güneş . Sorduğum son soruya cevap veriyorum ; Evet . Sevgi görmemiş insanlar ne kendilerine ne de etrafındakilere acıyor . Eğer öyle olmasaydı , ben insanlara ve kendime acı çektirmekten zevk almazdım .

Bıçağımı onun şah damarına sapladıktan sonra orda oynatmaya başladım , fışkıran kan öyle güzel akıyordu ki ...
Kahkahalarımı tutamadım , o orda acıyla inlerken ben kahkaha atıyordum . Bıçağımı çektiğimde kan daha da hızlı akmaya başladı ve o , on ikinci kurbanım  saniyeler sonra oracıkta can verdi . Şimdi temizlik vakti ! Şarkımı açtım ve dans ederek kanları temizlemeye başladım . Bu gece mutlu uyuyacaktım :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 11, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sevgi benim için sadece beş harfli...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin