drawing to only one (0.1)

180 25 13
                                    

Seungmin ile takılıyordum. Tekrar ona ilhamım olmasını söylemiştim, başka kimse olmadığını söylemiştim ama asla hiç bir şekilde kabul etmemişti aslında o da haklı her zaman onu çiziyordum ve rahatsız oluyordur ya da bir kaç kere izin verdiğinde de ya boynu tutulmuştu aynı posizyon da durmaktan ya da sıkılmıştı. Ne olurdu sanki aynı şekilde dursa off cidden ya diğerleri zaten.. of bilmiyorum cidden, bilmiyorum Jisung'u zaten çizdim, Seungmin de, Jeongin de, Changbin, Chan ve Felix. Bütün çevremi çizdim. Kendimi çizmek bana egoistce gelirdi onun için çizmedim. zaten çizsemde, resimde kusurlarımı kapatmaya çalışırdım bambaşka birisi çıkardı karşıma. Aslında denemekten zarar gelmez değil mi? Boş derslerden birinde herkes kendi halinde takılıyordu çok ses çıkarmadan çıkarırsak nöbetçi öğretmenlerden biri bizim dersimize girerdi çünkü bende bunu fırsat bilip eskiz çizmeye başladım sınıfım da ki çoğu kişiyi tanımıyordum yüzlerine bakmıyordum ancak birileri yanıma gelip tanışmak isteyince tanıyordum insan sınıfın da ki kişileri tanımaz mı ya?

Eskiz defterimi çıkardım en arka sırada kalemlerimide çıkarıp çizmeye başladım kendi aklımda ki kişiyi çizicektim.
3 ders neredeyse boştu ve zamanim çoktu onun için yavaş, yavaş özenle çizdim.

3 ders sonra teneffüste,
Bitti, eskizim bitti.

Yüzü birilerini anımsatıyordu.
Bir dakika? Bu.. Minho??
Bizim sınıfta olan genellikle peşinde kızlar dolaşan ama o onları hiç takmadan hem dersine hemde kendine çok iyi bir şekilde bakan herkesin gözü üzerinde olan Minho'yu çizmiştim. Aklımdan bile geçmiyordu ama nasıl çizdim onu bilmiyorum.

Ve onun izni olmadan onu çizmiştim ona yazmalıyım ve onun iznin olup olmadığını sormam gerek yoksa çöpe atmam gerekicek çünkü,

beni birisi iznim olmadan çizmesi hiç hoşuma gitmezdi ve rahatsız olurdum..

•••
Sonra ki bölüm texting oy ve yorum yapmayı unutmayın lütfenn<3

REKLÂM EHEHEHE 👹

Rastlantı -hyunho- kitabımı da okuyabilirsiniz 3. Bölümü yayınlamak üzereyim profilimden bulabilirsiniz devam ediyor kitabım hala<3

art the drawing -hyunho-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin