Sınıftayız arkadaşlarla konuşuyoruz sınıftan bir "SLK" çocuk "hoca sınav yapıcakmış bence çalışın" dedi . Biz de inanmayıp sınava çalışmadık , zil çaldı hoca geldi ve şöyle dedi ; "Çıkarın defterleri kitapları dhdbdjff " dedi . Biz bir şoke olduk . (👀 ) Hoca bize kağıtları dağıtıyordu sorular çok ama çok zordu içimden şöyle konuştum " yaa biz bu çocuğa niye inanmadık benim salak kafam " diye başıma iki kere vurdum . Yarım saat sonra başım ağrıyo sınav sorularını bilmiyom sorular zorr sınavın bitmesine 35 dk kalmış , bi anda da müdür geldi bizde ayağa kalkıt müdür bizi çağırdı deneme sınavlarınız iptal dedi bizde ne mutlu olduk bi yandan "Yaşasınn oleyy" diyolar bir yandan da "Yaaağ niye ya ben okadar çalıştım hakkımı aldılar" bunu diyende Berrağ sınıfın en zekisi hep boş falan filan sınıfın en zekisi fakat hiç çalışmaz , ve veee bizim arkamızdan 3 veya 5 arkadaşı ile konuşuyorlar . Onlarda bizim "C" şubesi . Okulun en kekocuları hep biz kekoyuz bizden başka keko yok falan filan bizim mal Berrağ ' ı da keko yaptılar . Neyse Müdür "kopya çekilmiş , c şubesi ile sizin sınıf dan bazıları yer değiştiricek son sözüm bu!" dedi ve gitti sınavın bitmesine 15 dk gelmiş . 🥺 Hoca hala sınav yapmak peşinde 😡 neyse tenefüsden de olduk . Hoca sınav sonuçlarını okumak için öğretmenler odasına gitti . Bizim başımızada beden hocasını başımıza soktu . O hocada sinirli ve asabi bir hoca . Neyse bizim hoca geldi "teşekkür ederim sevgili hocam bıla bıla" dedi . Neyse hoca bizim kağıtları verdi ben bir şokkk ben sınavdan 45 almışım . 😔😔 ertesi sabah gene bir sınav olduk bir tek ben telafi sınavı sınavı olacaktım. Zil çaldı sınavımı oldum hoca ile beraber kontrol ettik ve bu seferde 35 almışım . "Hoca sana inanamıyorum dün ne aldın bu gün ne aldın ben seni rehber öğretmene git böyle böyle herşeyi anlat tamam mı tatlım . Sen çünkü Berra ' dan bile zekisin hep onur belgesi alıyorsun . Ben sana kıyamadım seni telafi sınavına soktum yağrın da seni telafi sınavına sokucan güzelim . Eğer gene 80 ' nin altında alırsan kusura bakma güzelim bu notunu karne notuna koyarım fakat senin sözlü notunu yükseltirim merak etme canım." dedi bende hemen rehber 9ğretmenin yanına gittim herşeyi anlattım bana dediği kelime şu ; "Zeki ol" 🙄 eline aldı telefonunu hiç bir şey demiyo beni tanıyo babamın kuzeni hiç de sevmiyorum ama yapacak bir şey yok . Eve geldim hemen elime kitapları , defterleri , test kitaplarımı elime alıp sınavıma çalıştım . Ertesi sabah sınavımı olamak için hemen evden çıktım sınıfa girdim ve hicayı gördüm sırama oturup bana sınav kağıdını bana verdi sürem başladı hoca hep bana bakıyor bana şunu dedi. "Sana güveniyorum güzelim." Sınavım bitti , sınav kağıdımı hocaya verdim beraber kontrol ettik ve aldığım sınav sonucu 100 💯 😀 çok mutluyum en güzel aldığım sınav sonuçu hoca çok mutlu oldu ve bende arkadaşlarımın yanına bahçeye gittim . Ders de beden miş zil çaldı sıraya girdik hocanın yanında birisi var ... (1. Bölümün sonu )
Şimdilik bu kadar aşgolar 2. Bölümde görümek üzere .