17.08.2023
GS'den resmen ayrılalı 1 haftadan çok olmuştu.
Bizimkiler bayağı bi uğraşmışlardı ama gerçeği ortaya çıkaramamıştık
27.08.2023
Artık ay başladığından beri Altay ile yazışıyorduk. Her yazışmamızda ise o güne ima edip sürekli özür diliyordu
Dediğine göre içkiliymiş. Tabi yalan veya doğruyu söylemek kendi kararı
Aslında ben unutmaya çalışıyorum o günü.
05.09.2023
Sabah uyandığımda işim olmadığı için ig ye girdim. Dün canlı yayım yaparken Halil bendeydi.
Onla beraber açmıştık canlıyı.
Ve bu büyük bi hataydı. Çünkü bi sürü edit yapılmıştı bizimle ilgili
Ne kadar arkadaş olsalarda Kerem asla memnun değildi bundan
Zaten kim memnun oludu ki?
30.10.2023
Kerem bu ship olaylarından çok sıkılmıştı, yani kısaca yorulmuştu bu olaydan
O yüzden sabah sabah sevgili olduğumuzu gösterecek st paylaşmıştık
27.12.2023
'Aşkım aptal yerine mi koyuyorsun beni'
'Hayır saçmalama sevgilim. Sen benden bi şey mi saklıyorsun dedin bende ne salkayacam ki salak mısın dedim. Aptal yerine koymak mı bu?'
'Hayır bu cevabı benden bi şey saklamasan kabul ederdim'
Ne diyo bu? Ne saklıyorum ki ben ondan?
'Bak Aşkım. Şimdiye kadar asla kiminle konuştuğuna karışmadım, karışmamda, karışamamda. Ama ne hakkında nasıl konuşman ilgilendirir beni'
'Açık açık söyle'
'Altay ile konuştuğunu bilmiyor muyum sandın?'
'Kerem salaklaşma normal arkadaş gibi konuşuyoruz'
'Salak benim ha? Aşkım hatırlıyormusun abinin geldiği günü'
Evet anlamında başımı salladım
'O gün eve döndüğümde sana yazmıştım ya'
Pür dikkat dinliyordum onu
'O gün eve vardığımı söyledikten sonra istersen seni dışarı çıkara bileceğimi söylemiştim, sense yorgunum gerek yok demiştin'
'Evet'
'Ama Altay yazınca yorgunluğun geçmiş olmalıki Arda'yı karşılamaya gitmişsiniz'
Ne bunu nerden biliyordu bu?
'Aşkım beni aptal yerine koydun. Seni seviyorum hemde deli gibi. Ne yapsan aff ederim seni. Bu seni kaybetmemek için aptal olduğum için değil'
Koltukta geri yaslanıp yüzünü avucuna aldı
'Seni sevmek beni yoruyor. Seni sevmek beni yordu Aşkım. Senin beni, hiç bir şeyi, hayatı, arkadaşlarını, olayları umursamaman beni yordu'
Bi süre susup geri devam etti
'Seni anlıyorum hayatın yüzünden, ama bi kerede bi olayı dikkate almadın'
'Kerem ben ne yapa bilirim ki?'
'Hiç bir şey yapamazdın tabiki. Ama en azından kötü oynadığım maçlarda yanımda ola bilirdin. Bana, aileme küfür eden arkaaşlarına haddlerini bildire bilirdin'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 Numara/M.K.AKTÜRKOĞLU
Fiksi Penggemar'Seni sevmek beni yordu' 'Seni sevmekten asla yorulmadım Aktürkoğlu'