TAE YOUNG UN BÖLÜMÜ
-Bugün başkente gitmek istiyorum...sarayda neler oluyor hiç haberim yok..ayrıca söròn grubundan bakanlarla görüşmem de gerekiyor ...ne zaman harekete geçmemiz gerektiğine artık karar vermeliyiz...
-bugün olmaz efendim...yani pek uygun bir gün değil hava da bir garip yağmura yakalanabilirsiniz......
- böyle açık bir hava da ne yağmurundan bahsediyorsun..içimde garip bir huzursuzluk da var zaten hemen gidip dönerim...
Tam kapıdan çıkıyordum ki hizmetkar choi önüme geçti...
-bağışlayın ama bugün olmaz...gitmenize izin veremem..
-Neler oluyor çok tuhaf davranıyorsun bu davranışının nedenini açıkla hemen..neden gidemezmişim söyle...
-efendim...bu sizin iyiliğiniz için...efendim!!
-sen benim en güvendiğim hizmetkarımdın...bugüne kadar ...eğer ne olduğunu şimdi söylemezsen bundan sonra bana hizmet etmenede gerek yok...
-efendim !!!!!!!!
-acele et choi!!!!!!
-gidemezsiniz çünkü bugün prensesin düğün töreni var....
▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶
SEOHYUN UN BÖLÜMÜ
Düğün töreni için herkes yerini almıştı...Benim de artık tören alanına gitmem gerekiyordu...fakat ayaklarım sürekli geri geri gitti...konağımdan biraz daha geç çıkabilmek için bahaneler arayıp durdum...fakat pek de bir işe yaramadı...
Tören alanına giriş yaptığımda babamın gülen yüzünü ve mutlu bakan gözlerini gördüğüm an içimdeki acı az da olsa azaldı...Babam taht konusunda haksız olsa dahi kızı olduğum için onun yanında yer almalıydım...fakat ben ona ihanet ettim..bu nedenle bu evliliği hiç değilse babama karşı olan saygısızlığım nedeniyle bir bedel olarak düşünebilirim...Yinede kalbimde başka biri varken bu bedel benim için fazlasıyla ağır olacak...
Ana yolda yürüdükten sonra babamı selamladım...daha sonra da kraliyet damadı ana yolda yürümeye başladı...fakat o sırada bir kargaşa oluştu...Söron grubundan bazı bakanlar yanlarında askerlerle ve saray dışından birileriyle alana girdiler...üzerlerinde tören kıyafeti yerine resmi kıyafetleri vardı...tebrik etmek için gelmedikleri çok açıktı....bir an Young un harekete geçtiğini düşündüm...fakat daha farklı bir şeyler vardı....
↘↘↘↘↘↘↘↘↘↘↘↘↘
Herkes şok içindeydi en büyük şoku da babam yaşamıştı....neyse ki bu şoku üzerinden çabuk attı ve konuşmaya başladı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
**PRENSESİN KALBİ**
Historical FictionJOSEON DÖNEMİNDE YAŞAYAN BİR PRENSESİN AİLESİ , ÜLKESİ VE SEVDİĞİ ADAM ARASINDA KALDIĞI İKİLEMİ BU DURUMUN ONA NELER YAPTIRDIĞINI VE SEÇİMLERİNİN ONA OLAN ETKİLERİNİ ANLATIYOR. NOT: İZLEDİĞİM TARİHİ DİZİLERDEN ETKİLENEREK YAZMAYA KARAR VERDİM . BU...