8. Nebudeš si mě všímat!!

759 41 4
                                    


Panebože my jsme........

Z pohledu Katte:

To je.....jezero??? Co děláme u jezera?? Ježiši co když mě tu chce utopit nebo fakt zabít???? Panebože o čem to tu přemýšlím je to můj nevlastní bratr...

"Ehm Justine co tu děláme??"zeptala jsem se opatrně,protože jsem se trochu bála přece jenom někde na kraji lesa u jezera,sama s JUSTINEM!! No kdo by se nebál.... Z mého přemýšlení mě vtrhla prudká rána... A najednou jsem byla přišpendlená Justinem na strom...

"Proč mi to děláš?? To nevidíš co to se mnou dělá?? Tak proč!!!" šeptal Justin a poslední větu na mě zařval až nsem od leku nadskočila.... Teď jsem měla vážně strach..

"O čem to mluvíš Justine???! Nic ti nedělám!!! Tak co máš za problém!!"zavrčela jsem na něho. Nevím jak,ale najednou se ve mě nahromadil takový adrenalin tak proč ho nevyužít ne??

" TY,ty jsi můj zasraný problém!!! Prostě se tu jen tak ukážeš a já prostě to ne!!! Nechcu se měnit,chápeš??! Nechcu a už vůbec ne kvůli holce!!"zavrčel Justin. Co?? O čem to tu mluví??? Jak jako měnit?? Proč by se měl měnit.! Já ho fakt nechápu..!!

"Ale však se měnit nemusíš!!! Nikdo tě do toho nenutí!!! Tak přestaň!!!" vykřikla jsem. No co už se to vážně nedalo vydržet....

"Neřvi!! Nikdo tě tu stejnak neuslyší... Prostě si mě NEBUDEŠ všímat!!! Rozumíš?!"řekl Justin svým chraplavým hlasem.

"A co jsem ti udělala??!! Že mi tu teď tohle říkáš!! Hm tak co??!"zavrčela jsem.

"Co jsi mi udělala??!!! Už jen to že prostě jsi!! Ještě jednou,nebudeš si mě všímat!! Jinak si mě nepřej"zavrčel a úplně si mi vpíjel do očí. Och bože proč je má tak nádherné a sexy?. Najednou se Justin vydal k autu... Co?! On mě tu chce nechat?? Panebože to ne?!!!!

"To mě tu jako chceš nechat??!!" zařvala jsem na něho a Justin se na mě otočil a uchechtl. Co to?? On se mi ještě bude smát?? Tak to teda ne!!

"Hm možná???"řekl a dělal,že přemýšlí a pak se zasmál.

"To nemyslíš vážně!! Že ne??!!" zeptala jsem se a Justinův úsměv se ještě víc rozšířil.

"Nasedej!!!"zavrčel a smál se u toho. Panebože on je takový debil..

Celou cestu jsme už nepromluvili a myslím,že nám to tak i náramně vyhovovalo... Aspoň jsem měla čas přemýšlet. Co tím Justin myslel?? Že se nenechá změnit a ani nehodlá a už vůbec né kvůli holky?? Vůbec mu nerozumím a nejen v tom... Sice to nechápu,ale já to zjistím tím jsem si jistá...!

Z mého přemýšlení mě vytrhlo celkem prudké zabrždění a tak jsem usoudila,že jsme zpátky...

Justin ani nepromluvil a vystoupil a já ho hned následovala... Jakmile jsme vstoupily do domu hned se nás rodiče začali vyptávat kde jsme byly,proč jsme nic neřekli a tak podobně....

"Ne mami vážně jsem v pohodě nic se nestalo" odpověděla jsem mamce a protočila očima pak jsem se s ostatníma rozloučila a šla do pokoje kde jsem se osprchovala a udělala hygienu a šla si lehnout a poslouchat písničky. Přece jenom zítra mě něká celkem náročný den. Škola. Grrr při tom pomyšlení jsem se otřásla.

Ani nevím jak,ale vytuhla jsem......

Pohled Justina:(v době jak přijeli zpátky)

Tak konečně jsem jí to řekl. Víte proč jsem jí to řekl?? Musel jsem nemůžu dovolit abych se do ní zamiloval je tu sotva pár dni a už stihla snad všechno posrat. No nic snad jsem ji aspoň natolik zastrašil,aby pochopila,že se má ode mě radši držet dál....

Sotva jsem překročil práh domů a hned nás rodiče začali zahrnovat a obtěžovat otázkami...!! Doprdele už mi to fakt leze krkem nejdřív ONA a teď ONI!!! Už jsem to nemohl vydržet a vybouchl jsem.

"Kurva nestarejte se!!! Není to vaše věc do piče!!! Tak teď se otočte a vypadněte a mě dejte svatý pokoj!!!"zařval jsem na Jasona a Nicka,kteří se pořád na něco vyptávali.... Už chtěli něco říct,ale vyrušil je hlas otce.. No doprdele ještě ten tu chyběl!!!!

"Justine klidni slovník!! A na slovíčko!!!"zavrčel na mě "výhružně otec a rukou ukázal ať jdu za ním do kanceláře...

Jakmile jsme tak přišli otec zabouchl dveře a otočil se na mě a jeho výraz se najednou změnil z neutrálního na nasraný. A to doslova!! No ne,že bych na tom byl nějak jinak...!

"Co to doprdele mělo být??? Kam si jí jako vzal??! Úplně ses zbláznil??! Jak si to jako představuješ?? Je to tvoje sestra a ne další do postele jak to máš ve zvyku!!!! Uvědom si to!!!"zařval na mě otec nasraně. No ostatní by se z něho posraly strachy. Nedivím se,že děla tuhle práci. No já se ho samozřejmě nebojím.!!

"Nic jasný!!! Do háje chápeš,že ji nechcu do postele!!! Musel jsem ji někam odvést do soukromí a říct ať se ode mě drží dál!! Protože bych to nezvládl,chápeš??!! Být ji na blízku a nedotknout se jí a kurva co to tu melu!!! Kurva vidíš už mi leze na mozek!!!"zařval jsem na otce a jeho obličej se náhle úplně změnil.. Už nebyl nasraný,ale najednou se začal usmívat jak Lil,když je zhulený..! Co mu zase je!!!

"Synu ty ses zamiloval??!"zeptal no spíš to oznámil udiveně otec a jeho úsměv se ještě víc rozzářil a já jsem se naň ho zamračeně podíval... Co to mele???!!!!

"Kurva ne nezamiloval!! Co to meleš tati???!" zeptal jsem se nasraně bo už jsem to vážně nemínil poslouchat ty sračky....

"Normálně bych tě za ten slovník seřval,ale teď máme něco důležitějšího na řešení...! Podívej Justine vím,že jsi ve věku kdy máš určitou potřebu a vím,že Katte je hezká milá holka a vím,že máme takovou "práci" jakou máme,ale někdy musíš dát průchod srdci,protože potom může být pozdě..." řekl otec a já na něho čuměl jen s otevřenou pusou. Co to teď řekl?? Že mám poslechnout srdce?? No možná měl pravd- ne kurva jen to ne!! Já nechci,nechci kurva!!!!!

"Díky tati,ale já do ní nejsem zamilovanej to vím na 100%,ale díky za radu a teď na to zapomeň... Jdu spát,dobrou!!!!"řekl jsem a šel si lehnout.

No i když jsem řekl otci,že na 100% nejsem do ní zamilovanej tak si tím nejsem tak jistý možná k ni přece jenom něco cítím......

Tak a máte tu další část :D. Já vím,že jsem vydala minulou část teď nedávno,ale to máte za to,že jsem dlouho nepřidávala :D. Doufám,že se zalíbí. Když tak komentujte a dejte vote :D :)

Co myslíte dá Justin volný průchod a dá najevo své city ke Katte???

To se dozvíte v dalších dílech :P :D :). Tak čtěte dál :D

Dangerous love // JBFF

Dangerous love // JBFFKde žijí příběhy. Začni objevovat