"Ha?"
Garip bir şeyler olduğunu fark eden Klan Şefi Wang Hong hemen gözlerini açtı.
Tek bir bakışla, vücudu kontrolsüzce sarsıldı ve neredeyse bayılacaktı.
Bu artık fazla abartılı olmuyor muydu?
Düello arenasında, Liu Yang'ın yumruğu havadaydı ve yüzünde duygusuz bir ifade vardı. Öte yandan, çelik yumruklara sahip olan Bai Chao yerde diz çöküyordu. Alnı ter içindeydi.
O anda, kolu çatlamıştı ve parmakları sanki karşı konulmaz bir güce maruz kalmışçasına kıvrık galetalar gibi bükülmüştü.
"Sen... Çelik Zırh Sanatında eğitim yapmıyor muydun? Neden bu kadar güçsüzsün?"
Yumruğunu indiren Liu Yang, Bai Chao'ya şaşırarak baktı.
Yao Han, Zhao Ya Hoca Değerlendirmesinde yarışacağı için rakiplerini önceden araştırmış ve ona bu herifin Çelik Zırh Sanatını kullandığını ve yumruklarını bir vahşi hayvanın pençelerine dövüştürebildiğini söylemişti.
"Bunu biliyordun..."
Bai Chao ona sanki bir hayalet görmüş gibi bakıyordu.
Rakibinin, bu meydan okumayı onu kışkırttığı ettiği için kabul ettiğini düşünmüştü, ancak görünüşe göre... karşı taraf çoktan biliyordu. Hiçbir şey bilmeden karşı tarafa saldırıya geçtiği için aptal olan oydu...
"Tabi ki biliyorum!" Liu Yang başıyla onayladı. Ardından, garip bir yüz ifadesiyle sordu, "Çelik Zırh Sanatın çeliği bile delip geçebilen muhteşem bir teknik değil miydi? Neden bu kadar zayıf?"
"Zayıf mı?"
Bai Chao ağlamak üzereydi.
Zayıf olan ben değilim tamam mı, güçlü olan sensin!
Yumruklarımla metali bile delebildiğim doğru, ancak yalnızca yarım cun'luk metalleri. Yumruğunun gücüne bakılırsa, sen iki ya da üç cun'luk metalleri kolayca delip geçebilirsin.
(1 cun= 3.33 cm)
"Şimdi anladım! Tüm gücünü kullanmadın değil mi? Gel hadi, bir kez daha yumruklaşalım..."
Liu Yang bir süre düşündükten sonra, gözleri aydınlanmıştı.
Semavi Yolun Yumruk Sanatının sıradan bir teknik olmadığını bilse de, bunca zamandır yalnız eğitim yaptığı için gerçekte ne kadar korkunç bir teknik olduğundan haberi yoktu. Zheng Yang'la antrenman yaparken bile, onu yaralamaktan korkarak tüm gücünü kullanmaya cesaret edememişti.
Yumruk konusunda uzman biriyle her gün karşılaşamıyordu, bu fırsatın öyle kolayca kaçmasına nasıl izin verirdi?
Ayrıca, karşı taraf onu kandırmaya çalıştığı için hala öfkeliydi. Beni sakatlamak mı istiyordun? Pekala, tüm o düşünceleri seni döverek kafandan çıkaracağım!
"Hayır, benden pas..."
Bai Chao konulamadan önce, karşısındaki genç adamın sol yumruğunu sıkıp ona doğru savurduğunu gördü.
Çat!
Sol kolu da çatlamıştı.
"Avuu..."
Bai Chao intiharı düşünmeye başlamıştı.
Kardeşim, sadece sağ elimde Çelik Zırh Sanatının gücüne sahip, solum normal bir el...
Ayrıca... Pas geçeceğimi söyledim, neden yumruk attın ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-2.KİTAP
FantasiaLOHP- 2.kitap:Saşkına Dönen Zihinler.. İsmi ile serinin devamıdır.. kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğrencisi olmadığı içi...