.....
Már délután 6 óra van éppen, most lettünk kész Brendonnal a vacsorával, ugyanis Lia jön hozzánk a barátjával.
Az asztalt megterítettük és elmentünk mindketten átöltözni. Én egy fekete miniruhát vettem fel, amit magammal hoztam otthonról egy fekete magassarkúval. Hajam felkötöttem, sminket továbbra sem raktam magamra.
– Készen vagy? – kiabált be a fürdőbe, Brendon.
– Igen kicsim! – válaszoltam neki, ezen én is meglepődtem, hiszen először becéztem.
Gyorsan magamra fújtam a vaníliás parfümöm, és siettem ki a fürdőszobából. Brendon az ajtóban várt és mikor kiléptem már húzott is magához, és megcsókolt. Miután elváltunk belekezdett mondandójába:
– Szeretlek! – közben mélyen a szemembe nézett. Láttam rajta, hogy tényleg így van, és nem csak szórakozik. Majd végig simítottam arcát kezemmel.
– Én is nagyon szeretlek – mondtam.
Ezután forró csókba hívott ismét, amibe én is belementem. Majd a csengő hangja zavart meg minket, mire szétváltunk egymástól.
– Ezek Liáék lesznek – jelentette ki. – Feltűnt, hogy most először hívtál „kicsimnek” – nézett rám mosolyogva, közben kezemet fogta és az ajtó felé indultunk.
– Ja, és egyébként nagyon dögös vagy ebben a ruhában – mondta perverz mosollyal a száján.
– Te is jól nézel ki – válaszoltam elpirulva.
.....
A vacsora jól telt bemutatta Lia a barátját, Aaront. Brendonnal elég jól kijöttek, és nekem is jófejnek tűnt. Liával sokat beszélgettünk és számot is cseréltünk. Most este fél 9 van és én ismét a kanapén ülök a szerelmemmel és folytatjuk a filmet, amit a felénél abbahagytunk. Engem ismét nem köt le így a kedvesem karját simogatom, ahogy ölel vele, közben végeláthatatlanul cikáznak a gondolataim.
– Mi van, ha terhes leszek? Szeretem őt, de még is csak a tanárom, és ha ez kiderül nekünk annyi. És igazából még csak jövő hónapban leszek 18.
Gondolatmenetemből Brendon hangja zökkentett ki.
– Min gondolkodsz annyira cica?
– Azon hogy mi lesz, ha teherbe esek? – szégyellve mondtam, majd fejem lehajtva kezemmel kezdtem babrálni. Féltem a választól, attól hogy ő ezt, hogy gondolja.
– Héé ne szégyelld magad ezért – emelte fel kezével fejem, hogy szemembe tudjon nézni. – Nyugi, nem leszel terhes, ne aggódj emiatt.
– De ha mégis, és a munkád.....
Nem is hagyta befejezni, rögtön közbe vágott.
– Hagyjuk a munkám, te fontosabb vagy – mondta az arcom simogatva. – Nemsokára leérettségizel, de ha hamarabb kiderül a kapcsolatunk, akkor felmondok, és már nem leszel a diákom, majd csak felvesznek valahova ilyen dögös tanárt, mint én.
Erre mindketten elnevettük magunk.
Majd végül elmentünk aludni.
......
Már a szobámban vagyok, mikor kopognak az ajtómon. Nénikém bedugja fejét
– Bejöhetek? – kérdezi mosolyogva.
– Persze, gyere csak!
Leült mellém az ágyra.
– Mostanában sokat nem alszol itthon, nem csak van valakid? – lökte meg a vállam mosolyogva az övével.
– Sara néni!!!
– Naa édesem, mond már! – faggatott tovább.
– Igen, van valakim – mondtam büszkén.
– És mikor mutatod be?
– Sajnos nem lehet – jelentettem ki. – Idősebb nálam egy kicsivel és hát..... – földet kémleltem továbbra is.
– És hát Ő az egyik tanárod – fejezte be helyettem.
Hirtelen odakaptam fejem és ránéztem.
– Semmi baj drágám, hisz nem sokkal idősebb nálad – mosolygott. – Láttam, ahogy beszálltál az autójába. De le ne bukjatok a suliban, amíg ott tanulsz!
Majd felállt és elindult kifelé, de az ajtóból még visszaszólt:
– Hívd el vacsorára valamelyik nap! Meg akarom ismerni!
– Rendben nénikém! – válaszoltam, majd az ágyamon hátra dőlve elnyomott az álom.
YOU ARE READING
~Tanárom a Szerelmem~
Romance2024.június. Éppen átírás alatt. Ez volt a legelső regény amit publikáltam. Sokan olvastátok, így arra jutottam, hogy átírom nektek. Remélem tetszeni fog valamennyiőtöknek az új válltozat. Folyamatosan tölteni fogom az új fejezeteket. 💋 Tanár-di...