Hoofdstuk 7

29 1 0
                                    

LOUIS POV:
Ik heb het ontbijt net op en zit nu over te geven in het toilet, tranen stromen over mijn wangen want ik haat het gevoel. Ik hoor de deur van mijn kamer open gaan en moet opnieuw overgeven. ''Shh'' hoor ik Harry's stem zeggen en hij wrijft met zijn hand over mijn rug. Als ik klaar ben met overgeven trekt Harry me tegen zen borst. ''Wat is er gebeurt?'' Vraagt hij me en zucht. '' Ik had mijn ontbijt op en moest toen overgeven sorry.'' Zeg ik zacht en kijk beschaamd naar beneden. Harry zucht ''Ga maar weer op bed leggen, ik haal medicatie.'' Zegt hij. Ik sta op maar pak direct de lavabo vast om mezelf recht te houden. Harry staat ook ik laat me voorzichtig los maar alles draait nog steeds. Harry pakt mijn middel vast voor ondersteuning en ik bedank hem. Hij brengt me naar mijn bed en loopt dan de kamer uit.

Na een paar minuten komt Niall de kamer in met medicatie. ''Hey Lou'' zegt hij bezorgd '' Hey Nialler'' zeg ik zwakjes. ''Hier is de medicatie die ik je van Harry moest geven.'' Zegt hij en ik glimlach bij het horen van Harry's naam geen idee waarom maar ik kan het niet tegen houden. ''thanks'' zeg ik en ik neem de medicatie. Niall komt naast me op het bed zitten. ''Hoe voel je je?'' Vraagt hij ''slecht'' antwoord ik droog waardoor we beide moeten lachen. ''Dus... Harry hé.'' Zegt Niall met eens domme grijns op zijn gezicht. ''Wat bedoel je?'' Vraag ik proberend mijn glimlach te verbergen wat vreselijk mislukt. ''Ik zie die glimlach wel, vertel wat er gebeurt is.'' Dus ik vertelde alles aan Niall wat er gebeurt is sinds gisteren avond. ''Oww Harry zorgt wel goed voor je hé!'' Zegt hij met wiggelende wenkbrauwen. ''NIALL'' zeg ik en hij begint te lachen en ik ook. ''Nee, oké maar even serieus. Zo doet hij niet eens als Liam ziek is.'' Zegt hij en ik bloos lichtjes.

''Voel jij iets voor hem,'' Vraagt Niall. ''Ik weet het niet,'' besluit ik dan te zeggen. ''hoe bedoel je,'' ik neem een diep adem ''Ik voel me veilig ik zijn armen. Ik vind het leuk dat hij voor me zorgt. Maar dat kan ook zijn omdat het al zo lang gelden is dat iemand dat deed. Maar ik was ook teleurgesteld toen jij binnenkwamen en niet Harry. Niet dat je niet leuk bent. Ik weet het gewoon niet Niall,'' zegt ik en ik laat een lange zucht. ''Hmmm,'' zegt Niall ''Je hebt tijd nodig, dat sowieso, maar ik denk dat je hem leuk vind,'' verduidelijkt hij. ''Zou dat niet erg zijn als ik verliefd ben op mijn baas?'' Vraag ik ''Nee joh liefde is liefde dat kun je niet tegen houden.'' Ik knik, zou ik hem leuk vinden, zo ja vindt hij mij leuk?

''Larry'' zegt Niall ineens ''wat?'' Vraag ik ''Larry, jullie ship naam Harry en Louis.'' Zegt hij met een duh toon. ''zou hij mij leuk vinden?'' Vraag ik aan Niall hij knikt. ''Niall en zijn twee ships.'' Zeg ik terwijl ik mijn handen van elkaar beweeg voor onze ogen. Dit keer is het Niall zijn beurt om mij raar aan te kijken. ''Ja je shipt Ziam en je shipt Larry naast hun ben jjj nog de enige andere hoofdslaaf dus Niall en zijn twee ships.'' Leg ik uit. ''Aaaahhh'' zegt hij ''Ik wist niet dat je ooit zo iets slim ging zeggen'' zegt Niall al lachend. ''Zegt de Ierse prins.'' Niall begint harder te nachten en ik doe mee. Als Niall en ik bijna uitgelachen zijn wordt de deur open gedaan en verschijnt Harry in de deuropening. ''Wat is er zo grappig,'' vraagt Harry. Niall en ik kijken naar elkaar en moeten weer zacht lachen ''Niks'' zegt ik en daardoor moeten we nog harder lachen, Harry schudt zijn hoofd, ''Niall moet je niet aan het werk?'' Vraagt Harry maar het klonk meer als een bevel. ''Ja meneer,'' zegt Niall, ''veel beterschap Lou.'' Hij geeft me een knuffel en gaat dan langs Harry de kamer uit.

Harry sluit de deur redelijk hard waardoor ik in elkaar kruip. Harry gaat op de stoel naast mijn bed zitten. ''Hoe voel je je,'' vraagt hij, maar niet op een lieve toon zoals eerder deze ochtend. ''beter'' zeg ik zacht bang om iets verkeerd te zeggen, harry knikt alleen maar. ''Als je vanavond niet beter bent neem ik je mee naar de dokter'' zegt hij kil, ik knik want ik vertrouw mijn stem niet. Hij klonk teleurgesteld en geïrriteerd, ik was bang van deze Harry. Harry bleef een paar minuten zitten en mijn adem versnellende, proberend mijn tranen in te houden. Ineens wordt de deur open gezwaaid en komt er iemand binnen gestormd. '' Help, Liam is in elkaar geslagen en is bewusteloos'' zegt Zayn met een bange, beverige stem. Harry springt van zijn stoel en vloekt onder zijn adem. ''Dit gebeurt er als ik hier moet zitten in plaats van te werken,'' zegt hij in een diepe boze stem  en liep naar buiten. Zayn is ondertussen aan het wenen en volgt hem meteen. 

De tranen stromen nu ook al over mijn wangen, mijn ademhaling wordt onregelmatig en mijn zicht begint wazig te worden door de tranen. Waarom moest ik nu ook zo stom zijn om ziek te worden door mij is Liam in elkaar geslagen. Dat is toch wat Harry zei, waarschijnlijk wordt ik weer weg gestuurd ik ben toch waardeloos. Ik hoor iemand de trap op lopen en er komen allemaal flash backs over mijn vorige bazen wanneer ze boos waren. Ik voel de slagen op mijn lichaam, ik hoor de woorden. Langzaam beginnen er zwarte vlekken te vormen. Ik probeer mijn ademhaling te controleren maar ik raak alleen maar meer in paniek als het niet lukt. De persoon die de trap oploopt is bijna boven en mijn zicht is bijna helemaal weg en mijn lichaam trilt helemaal. Ik hoor de deur opengaan maar zie niet wie er staat, het laatste wat ik hoor is mijn naam en dan wordt alles zwart.

--------------------

- 1016 WOORDEN. 

HOPPELIJK HEEFT IEDEREEN EEN GOEDE START VAN HET SCHOOLJAAR GEHAD! SORRY DAT IK ZO LANG NIET HEB GEUPDATE GA PROBEREN MEER TE PLAATSEN.
ALL THE LOVE 
- L

slaaf larry. dutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu