En üst kata geldiklerinde askerler sarayın yaklaşık 2 km uzunlukta olan korumasını açmış ve herkesin çıkmasını engellemişti. Soobin ve diğerleri de Chris'lerin kaldıkları odanın önünde beklerken Yeosang, Soobin'e arkalarında kalması gerektiğini söylemiş ve birkaç adım geri geçilmesine neden olmuştu.
"San, kapıyı kırar mısın?" dediğinde San kafasını sallamış ve birkaç adım geriye gittikten sonra ilk denemede kapıyı kırmıştı. Hep beraber odaya girdiklerinde Minho'nun ellerinin zincirle bağlandığını ve Felix'in de ayakları ve ellerinin bağlı olduğunu fark ermişlerdi. Soobin en arkadan en öne geldiğinde görüğü manzara yüzünden kendine kızmıştı."Tanrım, özür dilerim çocuklar, çok özür dilerim." dediğinde ilk baş Minho'yu sonra da Felix'in minik ellerini ve ayaklarını çözmüştü. Felix'i kucağına aldığında boynuna dolanan minik ellerle birlikte yüreğinin sızladığını hissettmişti Soobin. Yanında hissettiği hareketlilik ile başını çevirdiğinde Taehyun'un geldiğini görmüştü. "Eğer bir sakıncası olmazsa, şu ipi alabilir miyim?" dediğinde Soobin Felix'i bağlayan ipi Taehyun'a vermişti.
Taehyun ipe dokunduğunda neler olduğunu birbir görmüştü. İpleri Chris'in bağladığını, ormanda saklandığını hepsini görmüştü.
"Soobin, uzağımızda değil. Yaklaşık 600 metre gibi bir uzaklıkta bir ağacın altına oturmuş e-elindeki elması kullanıyor şuan." dediğinde Kai'ye dönmüştü herkes. "Tahmin edeyim benden uçmamı ve o salağı yakalamamı isteyeceksiniz." demiş ve onay da aldıktan sonra hızlıca kapıdan çıkıp şatonun en üstüne çıkana kadar kanatlarını çıkarmış ve cam tabakayı delip yukarıya doğru yükselmeye başlamıştı. Bir süre durup etrafa baktığında ormana doğru süzülmüş ve yere doğru inişe geçerken yavaşça kanatlarını kapatmıştı.Etrafa bakarken "Nerede bu-" diyeceği esnada sırtına yediği ok ile beraber arkasını dönmüş ancak oku sırtından çıkarırken gözleri bulanıklaşmaya başlamıştı. Okun gövdesinde mavi renkli bir sıvının bir kısmının vücuduna enjekte edildiğini anlamasıyla gözleri yavaşça kapanmaya başlamıştı. Yere düşerken son kez oku kimin attığına bakmıştı.
Chris, gülerek Kai'ye baktığında Kai sadece onu o an orada öldürmek istemişti. Ancak gözlerinin kapanmasıyla tek yapabileceği şeyler uzun bir uykuya dalmaktı.Chris, Kai'nin elindeki oku aldığında yere atmış ve küçümser bir bakışla Kai'yi sırtına atmıştı. "Geriye kaldı 2 kişi, seni de götürelim abilerinin yanına."
....
Az ama öz bölüm 💪
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Dark | TXT ✓
FantasíaLightswen ; bütün elflerin, vampirlerin, büyücülerin ve kurtların kendilerini en güvende hissettikleri yerdi bir zamanlar.. 5 yakın arkadaş..hepsi farklı bir prens soyunu devam ettiriyor. Darkfıle ise hepsinin korktuğu o yer... Lightswen krallığı...