1-ci bölüm:Şakanın korkusu.

6 0 0
                                    

Bismillah!
Ahhhahhh!Hahhhhhahhhhh!
Aaaaaaaaheyyyyy anam eeeeeeeyyyyyy....
Bu ne devam etsene Ayça.
Muğam kızım-dedim soru soran Nesrine.
Aaaaaaahhhhheyyyy....Ve kahkaha sesleri.
Ay yapmayın kızlar şöyle atalarımızdan kalma miras bunlar!
Ay yapmoyon şöle kızlar be atalarımızdan kalma miras bo!-Diye taklit etti çakma sarışın beni.Ay kız biliyoruz biz de sevdiğimizden yapıyoruz her halde cankitom.-Ayça.
Sende sus artık çakma sarışın!-Nesrin.
Sen bana ne?...-Ayça.
Hay ben öyle...-Nesrin.
Yastık gittti!Anam oy!Ara yerdə benim kuğu tüylü yastığım gitti be!
Yok-yok kesinlikle flamingo 🦩 tüyü.
Yok kaz tüyü.
Olsa olsa tavuk tüyü olur bun ki anca...
Ahhhhh. Hahhhhaaaahhhh...
Yapmayın böyle.
Hey yakala can-ciğer.Amanım telefonum Ayçanın elinden havaya kalkış yaptı ve ben onun paraşütü oldum.
Salak!Kızın telefonu gidiyordu be!-Nesrin.
Ayça omzunu silkti ve gitmedi ama dedi.
Tamam yeter artık.
Ay,yesinler onun telefonun.Tuşlu bir de başka 6 yıldan kalma telefonu var iyi ki.
Ama ben telefonu hiç sevmiyorum neden öyle diyorsun?
Telefon mu,teleqrafmı bilinmiyor-Ayça.
Hahhhhhahhhhh......
Doğrusu alınmıştım ama çaktırmadım.
Sevmiyorum kızlar o eşşek kadarları.
Ayçacım kızın o telefonu 6 yıldır var ama seninkilerden daha iyi.Zor durumlar da çok güzel çalışıyor hem de.Senden daha akıllı bile ola bilir-Nesrin.
Tarafımı tutan Nesrine öpücükler attım,o da teşekkürlerimi kabul etmekle meşkuldü:Deyməz,rica ederim, rica ederim...
Neden beni dürtüyorsun?
Telefon şakası yapsana-Ayça
Neden?
Kayb etmeseydin canım-Ayça.
Ya beni öldürürlerse.Hapse düşersem,ters insana denk gelirsem?Hem Nesrin bir defalık yaptı bitti işte.
Korkak tavuk yap işte hiç bir şey olmaz.Senaryoya bak vereriz film çekerler canım.Siz kayb etmeseydiniz o zaman!-Ayça.
Ama ben...
Vüh tamam be!Çenenden kurtulurum.
Elim titreyerek bir-bir tuşlara bastım.
Telefon çalıyor...
Hay tırnaklar ağıza giriş yaptı bile-Nesrin.
Sus ya!
Alo!Kimsiniz?Yoksa telefon şakası mı bu?Bir polisi bu saate işinden alı koyuyorsunuz.
Ben...
Sen ne?
Aaaaa...
Ne var kadın!Kimsin desene!
Kadın olduğumu nereden bildin?
Mal!
Ne?
Salak!
Ne?
Şaka yapan ikililer yakında tutuklanacaksınız.Maleesef 132kişiyi rahatsız etmişsiniz.
Polis?
Demek o kadar saf değilsin ha?
Ölücekmiyim?
Canın cehenneme.
Telefon suratıma kapanmışdı ve henüz 1 saniye bile tamam olmadan göz yaşlarımı akıtmağa başlamıştîm.Tabii ki,Nesrin de benimle birlikte akıdıyordu.Çünki ünlü bir avukat ve rezalet.
Hah!Desinize,siz mallardan ouşan güzel bir komedi filmi var.İzlicem-Ayça.
Bu şappşal Ayça ne saçmalıyordu be?Ben onu boğarım.
Atıldîm üstüne hemen tabii, Nesrin onu kurtarmasaydı.(Yapma be Gülçin!)
Kızım alsana bu kara panteri üzerimden!
Öldürdücem seni helvanıda Nesrine kavurtturucam.Durduk yere başımıza iş açtın.
Kızım boğacaktın beni.Nesrin anladık bu korkakta sana ne oluyor?Kızım avukat devilmisin sen?-Ayça.
Avukatım ama rezil bir avukatım bu günden sonra-Nesrin.
Sanki adamın polis olduğuna eminsiniz.Belki sizi korkutuyordur.En fazla ne olur ki,para cezasıyla kurtulursunuz.Hem sen hangi telefonla yaptın?-Ayça
İçinde youTube olandan.
Ayça biliyordu bu işleri.Annesi avukat zaten.Adamın yaşadığı yerə kadar 2 saatde öğrendi.
Kızlar...
Hm....
Adamlar polismiş!
Adamlar?
Nesrin 2 gün önce Gülçinin aradığı polisin kuzenini aramış!
Seni öl...
Hey!Hayatdaki her şeyi umursamayın arkadaşlar!Bir kelebeğin ömrü kadar kısa olan dünyada başkaları için mi yaşayacaksınız?Kendinize gelin!Kendiniz ,sevdiğimiz,sevildiğiniz insanlar için yaşayın.
Evet bu beni çok sakinleştirmişti.
Ayça?
Doğru.Senden daha önemli değil kardeşim benim.En fazla ne olucak ki?
Vay be!Televizyondakiler seni sakinleştirmeye yetiyor be!Ben kaç saattir uğraşıyorum be!Neyse o zaman kahveleri yap bakalım.
Cips benden!
Hey!
Ne zaman beni dinlediler ki,zaten!Kahveyle cips içecekler sanarım.Neyse napiyim kahveni bal gibi tatlı yaparım.Övünmek gibi olmasın.Sonra portakal suyunu çıkarttım.Akasya durağı her zamanki gibi:Osman ağa işte balta!Bu adam tam sinir hastası ya!Şeker değil!Baklava sevdalısı!Ne olucak!
Aslında dram severim ama komediyede hayır denilmez ama değil mi?Tiyatrodaki yüzler gibi hiss ettim kendimi.Ay her kesdemi böyle hiss ediyoryoksa ben mi?
2 gün sonra...
İki gün önce ne oldu biliyormusunuz?Tabii ki,bilmiyorsunuz ama benden söylemesi hiç merak etmeyin.Hiç bir şey olmadı,kızlar öküz gibi uyudu ve ortalığı toparlamak her zamanki gibi bana kaldı.Temizlik yapdım sonra gittim yattım.Zaten Ayçanın da dediği gibi hiç bir şey olmadı.Hayatımız sakinleşti.Oh be!Bu gün iyiki işim yok evde saat 8 ben pijamalarım kendime kahve yapıyorum.
(Kuş sesler:kapı zilim çalıyor)
Ay ben geldim!Selamun-Aleyküm!Aleyküm-Selam.Nesrin iyiki bu gün dava yok geldin yine.
Aşk olsun be!
(Kolaysa başına gelsin.Bir daha demese iyi olur!)
Gel sana da kahve yapayım.
Sana bir söz deyim mi Gülçin?-Nesrin.
De bakalım.
Ay insanları çok umursamaz ve rahat ol!
Tamam.Ama sonra bana abartdın demeyin!
Sen yeter ki,umursamaz ol bir azcık.
Tammammmmmmm....
Kapım çalıyor....(Ay çok seviyorum kuş seslii kapı zilimi be!Aslında kuşları da!)
Ay kapıya bakıp açsana!
Hay Nesrin Ayçadan başka kim olucak ki!
Eyvah!İlk defa Ayça Çelikin gelmediğine bu kadar üzüldüm!Gelen....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 30, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Telefon şakasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin