Multimedya: Umut
Duyuru:ArkadaşlarUmutudeğiştirdim.Çünkü bu tip daha uyumlu oluyor.
Okulda Handeyle sohpet ediyorduk.Bu kız ne kadar meraklı bir şey ya.Olanları anlatsammı bilemedim.Delice şeyler yapabilir.
"Ya kızım anlat kimseye anlatmam valla ya" dedi.Arada kaldım.Sonuçta kankam.
"Ya işte restorana gitmiştik orada garsonmuş.Benimle arkadaş olmak istedi bir daha ben de kabul ettim." dedim ama pişman oldum.Bir çığlık attı kulağım patladı.
"Ya çifte düğün yaparız" dedi."Ne diyorsun kızım sen ben sadece arkadaş olmasını kabul ettim evlenme teklifi değil.Saçmalama be"dedim sinirle.Böyle şeylerden pek fazla hoşlanmam.
Öğlende kantinde yemek yiyiyordum.Hem de tek başıma! Bu kız ben deli edicek ya.Neymiş Orkunla yicekmiş.Tostumdan ısırmaya devam ettim.Hande karşımda oturuyordu. Manyak bu kız ya.
"Naber" diye bir ses geldi.Arkamı döndüğümde Umut'u gördüm."Sanane sen ne yapıyorsun burda"dedim.Ama çok tatlıydı.Keşke demeseydim böyle.
"Ayarlı ya.Ben ne dedim naber dedim" dedi ve karşıma oturdu."Yemek yiyiyorum tek başıma"dedim.
"Hm sana bir şey getirdim" dedi.Ya çok tatlı.Kendimi topladım.Biz sadece arkadaşız Kainat sakin ol.
Elinde bir incir vardı.Ben incire bayılırım!!! "O gün yiyemedin şimdi ye" dedi.Demekki o kadarda odun değilmiş.
"Teşekkürler ama ben alamam" dedim."Neden benim yüzümdenmi"dedi."Hayır incire alerjim var.O gün sadece canım çekti."dedim.
"Tamam ama yinede sende kalsın" dedi.Gülümsedim.Sonra kalktı ve gitti.Arkadan bir ses duydum "Şu renkli saçlılara acıyorum.Saçları gökkuşağı gibi iğrenç" dedi Hande.
İşte bu sabrımı zorladı.Ayağa kalktım sinirle."Bana laf mı söyledin sen??"dedim."Saçın renkli olduğuna göre"dedi ve güldü.Şu an delirmek üzereyim."Sen kendininkine bak bok rengi"dedim.Kantindekiler gülmeye başladı.
"Sussana be Sürtük" dedi.Yanına hızlıca gittim ve saçını elime doladım."Sen bana Sürtük mü dedin??"dedim sinirle.Çok sinirliydim.Bana kimse sürtük diyemezdi.Asıl o sürtüktü.Her gün başka biriyle sevgiliydi.
"Kainat tamam gel gidelim" dedi Umut."Sen karışma Umut"dedim
Müdür gelmişti."Hocam Kainat benim saçımı çekiyor"dedi Hande.Saçını daha sert çektim ve "Bir daha bana bulaşma yoksa bu saçlar kökten kopar" dedim ve müdürün odasına yürüdüm.Kapak olmuştu.Ben de müdürün odasına gitmeye alışmıştım.
"Evet Kainat bir tane daha eksi.Eğer beş olursa atılırsın" dedi."Çokta tın"dercesine müdüre baktım ve odadan çıktım.Kavgalar genelde benim yüzümden oluyor.
---
"Ben neler kaçırmışım kanka ya" dedi Nehir."Valla sen orada yoktun sevgilinleydin"dedim.
Ya benim saçlarım yüzünden başıma gelmeyen kalmamıştı.Saçlarım renkli diye beni kimse niye sevmiyor.Bi Önder sevmişti.Onunda sonu kötü.
"O zaman seni bir yere götüreyim kafan dağılır" dedi."Valla iyi olursa kanka"dedim.
Üstüm zaten giyinikti.Nehir hazırlandı ve çıktık."Ya kızım ben böyle şeyleri sevmiyorum"dedim.Gözlerimi açtığında Umutun çalıştığı restorandaydık."Kızım sen neyin peşindesin ben hayatta girmem"dedim ve geri dönüp ilerlerken "Kainat ,Nehir gelsenize"dedi.Ya bu nasıl bir şans ya.
Masaya oturduğumuzda Nehire kötü kötü bakıyordum.Umutta yanımıza oturdu."Senin işin yokmu?"dedim."Kızımbana kimse karışamaz"dedi."Nedenmiş o? Atılırsan görürsün"dedim.Güldü ve "Bu restoran bizim.Kimse bir şey diyemez"dedi.Vayyyy demek zenginmiş
Nehir "Ben bir lavaboya gidiyim"dedi ve göz kırparak kalktı."Bugün kavga etmişsiniz Handeyle.Neden? "dedi Umut.Anlatmak istemiyordum ama mutlaka öğrenirdi.
"Benim saçlarımla sürekli dalga geçiyordu.Ben daha fazla dayanamayıp saldırdım.Kimse saçlarıma bir şey diyemez.Ben beğenerek yaptırdım.Bu konudada hassasım.Saçlarımın bir anlamı var.Hayatı temsil ediyor.Renkli,eğelenceli ve harika.Ama harika olduğunu düşünmüyorlar galiba"dedim
"Bence öyle.MÜKEMMEL"dedi.İnanamıyorum.Demek o kadardaodun değil.Saçlarımı kimse beğenmemişti.-Nehir bile-Bunu duyduktan sonra Ben şok--Ben iptal--Ben wefat
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İncir Zamanı
Romanceİncir sever misin? Eğer sevmiyorsan bu hikayeyi okuduktan sonra seveceksin.Hem aşk hem de arkadaşlık var.18 yaşındaki Kainat inciri çok seviyor ama yiyemiyor.Nedeni kitapta.Haydi okumaya başla.