Ранок 6:00
Я ледве заснула в очікуванні поїздки у табір. Я швиденько встала, пішла вмилася, після чого поклала особисту гігієну в сумочку, яку поклала у валізу. Вділа одяг, що підготувала перед сном, та наділа аксесуари. Швиденько зробила легенький макіяж. На кухні сніданок вже чекав мене, він складався з млинців з нутеллою та теплим чайом. Я подивилася погоду, було досить холодно атже це лише ранок, снігу не було.
"Надіюсь у таборі піде сніг, це ж Славське"- подумала я доївши сніданок.
Вже 6:49, я оділа тепле взуття, куртку та шапку із рукавичками. Взяла рюкзак для походів, а мама валізу. Ми сіли в машину та вирушали на oxygen. Приїхавши ми встигли рівно у 7:30. Я так хвилююсь але все буде добре. Я познайомилась із деякими у автобусі, але сіла одна.10:23
Ми приїхали, вийшли я ледве-ледве знайшла свою валізу. До мене підійшла одна з наставниць і спитала моє ім'я і вік, вона буде моєю наставницею. Мені помогли занести валізу у мою кімнату. Я застелила ліжко, після чого нас попросили сісти. Ми почали знайомитись, наших наставниць звали Яна та Надя. Дівчатка були Енн, Яна, Віка, Ліза, Поліна та Ксюша. Як завжди були двоє дівчат, які здружились одне з одним і були подругами. У мене це була Енн, вона мені сразу приглянулась тому ми швидко знайшли спільну мову.18:29
День пройшов дуже швидко, я швидко познайомилась з усіма і знайшла багато нових знайомих. Зараз ми репетували сцену із середніми хлопцями. Там був один хлопець, він мені здався трохи дурноватим, звати його Влад, що був у худі зі шреком. До нього чіплялись багато дівчат. Сцена що ми готували була досить цікава та насичана.
19:00
Ось і вечірня програма. Найбільше мені сподобався наш виступ та старших хлопців. І ось час танцюватм та співати, так як це перший день нам дозволили бельгійку. Той дурненький хлопець запросив мене, я була не проти.
"Здається він непогано танцює"-подумала я про себе.
Пізніше ми посиділи у вогнища та співали пісні, було так весело!
День прошов дуже шкидко, я вже сиділа в кімнаті слухая, як кожна розказувала про свої враження, усе було дуже цікаво, проте деякі були не багатослівні. Я лягла спати очікуючи наступний день.
ВИ ЧИТАЄТЕ
В oxy є любов
FanfictionЦе історія дівчини яку звати Заріна, що поїхала у табір навіть незнаючи кого зустріне там... Дівчинці 14 років, вона любить танцювати та вміє грати на гітарі. Вона була вже один раз у цьому таборі, тому захотіла і ше раз.