Intro

3.6K 260 37
                                    

"ပရော်ဖက်ဆာခင်ဗျ.....ဓာတ်ခွဲခန်းတိုက်ခိုက်ခံလိုက်ရပါတယ်"

"ဘယ်လိုဖြစ်တာလဲ!!"

"PJM-13 ကိုထိန်းချုပ်ထားတဲ့စက်ကချို့ယွင်းပြီး ဖြစ်သွားတာပါ"

"အခု PJM-13 ရော.....အခုမှစမ်းသပ်ခံအနေအထားပဲရှိသေးတာ လူတွေကြားထဲရောက်သွားလို့မဖြစ်ဖူး အန္တရာယ်ရှိတယ်......သက်ဆိုင်ရာကိုအကြောင်းကြားပြီး ချက်ချင်းရှာကြ!!"

--------------------------

"ခင်ဗျားကဘယ်သူလဲ..... ဘာလို့ကျနော့်အိမ်ထဲရောက်နေတာလဲ!!"

"တွေ့ရတာဝမ်းသာပါတယ်...အမှတ်စဥ် G3H5 PJM-13ဖြစ်ပါတယ်....."

"ဘာ....ဘာ​ကြီးလဲ ခင်ဗျားက....ရဲတိုင်မှာနော်ထွက်သွားလိုက်!!"

""တွေ့ရတာဝမ်းသာပါတယ်...အမှတ်စဥ် G3H5 PJM-13ဖြစ်ပါတယ်....."

"ဘာလို့ဒါကြီးပဲပြောနေတာလဲ!!စက်ရုပ်ကြီးကျနေတာပဲ!!"

"မှန်ပါတယ်....လူသားမျိုးစိပ်နဲ့အနီးစပ်ဆုံး PJM-13ဖြစ်ပါတယ်"

-------------------------

"သူတို့ခင်ဗျားကိုပြန်လိုက်ရှာကြနေပြီ....ကျနော်ခင်ဗျားကို ပြန်မထည့်ပေးနိုင်ဖူး......စက်ရုပ်မှန်းသိပင်မယ့်...... ကျနော်..........ကျနော်ခင်ဗျားကိုချစ်တယ်.....ချစ်တာကိုခင်ဗျားသိလား"

"လုပ်​ဆောင်နိုင်စွမ်း၌မပါဝင်ပါ"

"ထွက်သွားကြမယ် သူတို့ရှာမတွေ့ခင်.....မဟုတ်ရင် ကျနော်နဲ့ခင်ဗျားဝေးရပြီးတော့ ကျနော်လည်းအသတ်ခံရလိမ့်မယ်!"

"PJM-13 ၏လုပ်ဆောင်နိုင်စွမ်းအရ သတ်ပေးနိုင်ပါတယ် Jeon Jungkookကို ကာကွယ်ပေးနိုင်ဖို့အတွက် သတ်ပေးနိုင်ပါတယ် အမိန့်ပဲပေးပါ Jeon Jungkook"

"မဖြစ်ဖူး......အမှုပို​ကြီးလိမ့်မယ်......ဒီတိုင်းပဲထွက်ပြေးရအောင် အမိန့်ပေးတာ PJMနဲ့ကျနော်နဲ့ ထွက်ပြေးကြမယ်"

"ကောင်းပါပြီ"

---–----------------------------------

အမြည်းလာကျွေးတာပါ တစ်ပတ်လောက်နားဖို့ဆုံးဖြတ်ထားပါသော်လည်း မနားဖြစ်တော့ဖူး😁ဒါဆိုမနက်ဖြန်ပြန်တွေ့ကြမယ်နော် စက်ရုပ်နဲ့လူသားလေးကြားကချစ်ခြင်းမေတ္တာကိုရေးသွားမှာပါ စက်ရုပ်နဲ့လူမို့ အမှောင်တော့မပါဘူး ကြိုပြောတယ်နော် အမှောင်မပါဘူး ဖတ်ချင်တယ်ဆိုမှဖတ်ပါ ဇာတ်လမ်းကိုကြိုက်မကြိုက်ပြောခဲ့ကြပါဦး💗

---------------------------------------

"ပေရာ္ဖက္ဆာခင္ဗ်.....ဓာတ္ခြဲခန္းတိုက္ခိုက္ခံလိုက္ရပါတယ္"

"ဘယ္လိုျဖစ္တာလဲ!!"

"PJM-13 ကိုထိန္းခ်ဳပ္ထားတဲ့စက္ကခ်ိဳ႕ယြင္းၿပီး ျဖစ္သြားတာပါ"

"အခု PJM-13 ေရာ.....အခုမွစမ္းသပ္ခံအေနအထားပဲရွိေသးတာ လူေတြၾကားထဲေရာက္သြားလို႔မျဖစ္ဖူး အႏၱရာယ္ရွိတယ္......သက္ဆိုင္ရာကိုအေၾကာင္းၾကားၿပီး ခ်က္ခ်င္းရွာၾက!!"

--------------------------

"ခင္ဗ်ားကဘယ္သူလဲ..... ဘာလို႔က်ေနာ့္အိမ္ထဲေရာက္ေနတာလဲ!!"

"ေတြ႕ရတာဝမ္းသာပါတယ္...အမွတ္စဥ္ G3H5 PJM-13ျဖစ္ပါတယ္....."

"ဘာ....ဘာႀကီးလဲ ခင္ဗ်ားက....ရဲတိုင္မွာေနာ္ထြက္သြားလိုက္!!"

""ေတြ႕ရတာဝမ္းသာပါတယ္...အမွတ္စဥ္ G3H5 PJM-13ျဖစ္ပါတယ္....."

"ဘာလို႔ဒါႀကီးပဲေျပာေနတာလဲ!!စက္႐ုပ္ႀကီးက်ေနတာပဲ!!"

"မွန္ပါတယ္....လူသားမ်ိဳးစိပ္နဲ႕အနီးစပ္ဆုံး PJM-13ျဖစ္ပါတယ္"

-------------------------

"သူတို႔ခင္ဗ်ားကိုျပန္လိုက္ရွာၾကေနၿပီ....က်ေနာ္ခင္ဗ်ားကို ျပန္မထည့္ေပးနိုင္ဖူး......စက္႐ုပ္မွန္းသိပင္မယ့္...... က်ေနာ္..........က်ေနာ္ခင္ဗ်ားကိုခ်စ္တယ္.....ခ်စ္တာကိုခင္ဗ်ားသိလား"

"လုပ္ေဆာင္နိုင္စြမ္း၌မပါဝင္ပါ"

"ထြက္သြားၾကမယ္ သူတို႔ရွာမေတြ႕ခင္.....မဟုတ္ရင္ က်ေနာ္နဲ႕ခင္ဗ်ားေဝးရၿပီးေတာ့ က်ေနာ္လည္းအသတ္ခံရလိမ့္မယ္!"

"PJM-13 ၏လုပ္ေဆာင္နိုင္စြမ္းအရ သတ္ေပးနိုင္ပါတယ္ Jeon Jungkookကို ကာကြယ္ေပးနိုင္ဖို႔အတြက္ သတ္ေပးနိုင္ပါတယ္ အမိန့္ပဲေပးပါ Jeon Jungkook"

"မျဖစ္ဖူး......အမႈပိုႀကီးလိမ့္မယ္......ဒီတိုင္းပဲထြက္ေျပးရေအာင္ အမိန့္ေပးတာ PJMနဲ႕က်ေနာ္နဲ႕ ထြက္ေျပးၾကမယ္"

"ေကာင္းပါၿပီ"

-------------------------------------

အျမည္းလာေကြၽးတာပါ တစ္ပတ္ေလာက္နားဖို႔ဆုံးျဖတ္ထားပါေသာ္လည္း မနားျဖစ္ေတာ့ဖူး😁ဒါဆိုမနက္ျဖန္ျပန္ေတြ႕ၾကမယ္ေနာ္ စက္႐ုပ္နဲ႕လူသားေလးၾကားကခ်စ္ျခင္းေမတၱာကိုေရးသြားမွာပါ စက္႐ုပ္နဲ႕လူမို႔ အေမွာင္ေတာ့မပါဘူး ႀကိဳေျပာတယ္ေနာ္ အေမွာင္မပါဘူး ဖတ္ခ်င္တယ္တိုမွဖတ္ပါ ဇာတ္လမ္းကိုႀကိဳက္မႀကိဳက္ေျပာခဲ့ၾကပါဦး💗

---------------------------------------

PJM-13 (Completed💙)Where stories live. Discover now