Cum sa fi frumoasa fara machiaj

169 4 8
                                    

Cine mai are nevoie de machiaj daca detine secretul frumusetii naturale? Trucurile de mai jos sunt minunate daca nu ai voie da mergi fardata la scoala.

*Boticul perfect: pentru buze seducatoare,freaca-ti usor buzele cu o periuta de dinti pentru a indeparta pielea moarta. Da-te apoi cu un strat de balsam de buze.

* Infrumusetarea sprancenelor: incadreaza-ti chipul aranjandu-ti sprancenele. Piaptana-ti firele de par din sprancene in sus, folisind o periuta de dinti. O picatura de gel de par le va netezi si le va fixa.

* Fa cu ochiul: ochi obositi ? Pune 2 linguri de metal in frigider pentru o jumatate de ora. Aseaza apoi partea curbata a fiecareia pe ochi. Senzatia de racoare iti va intinde pielea din jurul ochilor,facandu-te sa pari plina de energie si sa ai ochi scanteietori.

*Fii obraznica: apuca partea cea mai carnoasa a obrajilor intre aratator si degetul mare si ciupeste-o usor de cateva ori , ca sa te imbujorezi.

Hei fetelor sper ca v-am ajutat. Asa vii posta cam in fiecare capitol. Sper ca aceste mici secrete sa va ajute.... eu mai am o povestr Fetele Paranormale pe care sper sa o cititi....daca sunteti cititiri inraiti va sugerez povestile lui FluffyUnicorn_Oreo..sunt foarte bune. Scuzati greselile de ortografie.

Babyunicorn❤

Secretele fetelorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum