Harika Bir Hikaye

423 16 83
                                    

Bugün harika(!) bir hikaye yazdım bunu sizlerle paylaşmak istiyorum.

Merhabalar ben Pelinsu klasik bir Watty girlüm.Sabahları lanet alarmın sesiyle ya da güneş ışıklarıyla uyanırım.Bugün lanet alarmımın sesiyle uyandım.Hemen rutin işlerimi hallettim ve annemle kahvaltı yapmak için mutfağa gittim.Watty girl olmam için babam bizi terk etti.Unutmayın Watty girl olmak için ebeveyninizin en az bir tanesi ortalıkta olmamalı ve sizi umursamamalıdır.

Annemle kahvaltımı yaptım ve okula gittim.Bugün yeni bir okula başlıyordum.Watty girl olmanın bir diğer kuralı sık sık okul değiştirmelisiniz.

Okula gittim her yer zengin züppesi kaynıyordu onların yanında çok fakirdim.Benim sadece 5 özel uçağım ve 8 arabam vardı çok fakirim ühühühü.(Pelinsu için kampanya başlatıyorum bu kız bu kadar fakir olmamalı)

Sınıfa girdim kendimi tanıttım:

Ben Pelinsu Cringe bu okula yeni geldim.

Kendimi tanıttıktan sonra öğretmen beni en arkadaki okulun sahibi yakışıklı umursamaz salak pedboyun yanına oturttu.Omen tonrem bu çocuk çok yakışıklıydı.(yakışıklı olmasa şaşarız.)

Sonunda lanet bir okul günü bitti yakışıklı pedboyum gün boyu beni görmezden geldi çok üzüldüm bir an önce eve gidip olanları ağlayarak günlüğüme yazmalıyım.Eve giderken birden biri kolumu tuttu bu ...





Bölüm bu kadardı heyecanlı olması için burada kestim.

Sizce Pelinsu'nun kolunu tutan kişi kim?

Cringe Bir Watty KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin