0.1

10 3 8
                                    

Ne demek 2 tane yarım 1 tane de taslak ficim varken yeni bir fic yazamam

Bayan Park:
Lisa.

Lisa:
Efendim bayan Park

Bayan Park:
Nerdesin?

Lisa:
Jennie hanımın yanında
Halletmem gereken bir kaç dosya varmış
Bir şey mi istemiştiniz?

Bayan Park:
Napıyorsun onun yanında?
Senin patronun benim Jennie değil.
Yanıma gel.

Lisa:
Özür dilerim efendim
Hemen geliyorum
Görüldü

Telefonu çantasına koyarak hemen asansöre bindi genç kadın. Yine azar yiyeceğini tahmin ediyordu. Asansörün aynasından kendine bakıp koştuğu için dağılan saçlarını düzeltti.  Onu her seferinde azarlamaya meyilli, kırıcı birini nasıl sevmişti anlamıyordu bir türlü. Bayan Park arkadaşlari ve biricik sevgilisi dışında kimseyi umursamaz, insanların kalbini kırmayı önemsemezdi. Hâl böyleyken onu sevmek ölüm gibi bir şeydi. Daha fazla oyalanmak istemediği için duran asansörden hızlıca inip patronunun kapısının önüne geldi. Derin bir nefes aldı ama pek bir şeye yaramayınca kapıyı tıklattı.

Yaklaşık bir kaç saniye sonra içerinden gelen tok ve ciddi "Gel" sesini duymasıyla içeri girdi. Tedirgin adımlarka karşısındaki cenneti andıran kadına doğur yürüdü. Tam karşısına geldiğinde, "Buyrun efendim, beni çağırmıştınız."  Sesinin titrememesini umarak konuştuğunda karşısındaki kadın dikkatli ve aşağılayıcı bir tavırla ona bakıyordu. "Sen neden burada olduğunu biliyor musun Lisa?"

Patronunun onunla alay ettiğini düşündü. Ama bir kaç dakika boyunca tekrar konuşmayınca kendisi konuşma ihtiyacı hissetti. "Elbette efendim. Asistanız olduğum için burdayım."  Sarı saçlarından gözünün altındaki bene kadar hayran olduğu kadın yüzündeki alaycı gülümsemesini bı anda sildi. "O hâlde ona göre davran. Seni bir daha Sevgilimin yanında görmek istemiyorum. " Yanlış bir şey mi yaptım acaba diye düşündü Lisa. Bayan Kim'e karşı fazla samimi olduğunu düşünmemişti. "Efendim, yanlış anlamayın ama Bayan Kim'e karşı saygısızlık mı yaptım?"  Ama konuştuğu an pişman olmuştu bile. Zira karşısında oturan kadının kaşları çatılmıştı. "Yapmadın. Istesen de yapamazsın zaten. Sadece sevgilimin çalışanlara samimi olmasını istemiyorum. Onunla pek çok kez sizi gördüm. Neden sürekli kuyruk gibi Jennie'nin etrafındasın?" Genç kız şok olmuş bir şekilde patronuna baktı. Gerçekten böyle mi düşünüyordu? Lisa sadece arkadaş edinmek istemişti ama tabiki sınırları biliyordu. "Özür dilerim bayan Park, farkına varmamıştım. Bidakine daha dikkatli olmaya çalışırım."  "Zahmet olmazsa" Lisa'nın gözleri dolmuştu. Ama bunu gizlemeye çalıştı. Bir de ağladığı için azar yemek istemezdi. "Başka bir isteğiniz var mıydı efendim?"  "Kahve getir. Orta şekerli." Lisa başını salladı ve hızlı adımlarla odayı terk etti. Kapıyı kapattığı gibi kapının önünde durdu bir kaç dakika.

Karşıdan Bayan Kim'in geldiğini görünce eliyle kendine yelpaze yaptı ve yürümeye başladı. Amacı onu görmemiş gibi yaparak yanından geçmekti ama kolunu tutan el yüzünden durmak zorunda kaldı. Kolunu nazik bir şekilde tutan Bayan kim'e, daha doğrusu deliler gibi aşık olduğu kadının sevdiği kadına baktı. Gerçekten güzeldi. Siyah saçları, fındık burnu ve kediye benzeyen gözleriyle manken gibiydi. Chaeyoung sürekli etrafında Jennie'nin gülüşün ne kadar güzel olduğunu ve çok sevdiğini konuşurdu. Içinde beliren kıskançlık duygusunu bı kenara bıraktı ve endişeli gözlerle ona bakan Jennie'ye döndü.

"Lisa, bir sorun mu var?" Lisa içinde tuttuğu her şeyi kusmak istedi. Ona engel olan şey ise Jennie'nin bir suçu olmadığını bilmekti. Onu rahatlatmak adına sahte bir gülümseme sundu.

"Hayır bayan Kim." Jennie ona inanmadığını belli ederceksine baktı karşısındaki kadına. "Emin misin? Solgun gözüküyorsun. Dinlenmek ister misin?" Lisa buna içinden evet diye bağırıyordu. Ama patronunun buna müsaade etmeyeceğinden adı kadar emindi. "Hayır Bayan Kim iyiyim gerçekten. Bayan Park kahve istemişti, daha fazla bekletmeden yapsam iyi olucak. Müsadenizle." Jennie'nin bir şey söylemesini beklemeden ordan uzaklaştı. Kahve'yi yaptıktan sonra içine tükürmek istedi. Ama o kıyamazdı güzeller güzeli sevdiğine. Kahve'yi dikkatlice alarak Bayan Park'ın odasına gitmek için asansöre bindi.

Kapıyı tıklatıp geçen severkinden daha mutlu gelen "gel" sesinden sonra içeri girdi. Içeri girdiği gibi gördükleriyle gözlerinin dolmasına engel olamadı. Jennie biricik sevdiğinin kucağına oturmuştu. Hayır öpüşmüyorlardı ama öpüşmelerini yeğlerdi. Jennie Chaeyoung'un kucağında ona mutlu bir şekilde bişiler anlatıyordu. Chaeyoung ise yüzünde ona asla göstermediği bir gülümseme ile onu dinliyordu. Neden ben değilim diye düşündü bir an genç kız. Daha sonra bunu düşünmesinin saçma olduğunun farkına vardı. Daha fazla beklemeden "kahveniz efendim" diyerek kahveyi masanın üzerine bıraktı. Chaeyoung başını hafifçe salladı. "Başka bir istediğiniz var mı?" Chaeyoung başını Jennie'ye çevirdi. "Bir şey içmek ister misin sevgilim? Ya da aç mısın?" Jennie bir kaç Saniye düşündü.  Daha sonra başını hayır anlamında salladı. Chaeyoung tekrar Lisa'ya döndü. "Duydun, çıkabilirsin." Lisa başını sallayıp odadan çıktı. O an bir kez daha anladı. O çok sevdiği kadın onu asla sevmicekti. Chaeyoung o gülümsemesini asla Lisa'ya yollamıcaktı. Asla Jennie gibi sevmicekti onu. Bu düşünceyi bir süreliğine bir kenara bırakarak çıkmasına az kaldığını fark etti. Hem üzülmüş hem de sevinmişti.  Eve gidince çok özlüyordu sarı saçlı kadını. Bir süre daha şirketteki işlerini bitirince Jisoo'nun onu almaya geliceğini bildiği için onu beklemeye başladı. 3 dakika sonra karşıdan gelen tanıdık arabayı görünce yerinde kıpırdandı. Arabadan inen arkadaşını görmesiyle koşarak ona sarıldı. Geri çekildikleri zaman Jisoo gülümseyen bir yüzle ona bakıyordu.

"Çok mutlusun bakıyorum." Lisa da aynı şekilde gülümseyerek karşılık verdi. "Ben her zaman mutluyum biliyorsun. Hadi dondurma yemeye gidelim hava o kadar sicak ki her an buharlaşabilirim." Jisoo bı anda ciddileşti. "O patronun senin yine keyfini kaçırmadı değil mi?" Yalan söylemek istemiyordu aslında. Ama jisoo çok fevri bı kadındı ve her an içeri dalabileceğini bildiği için yalan söylemek istedi.  "Hayır tabiki. O beni üzebilir mi? Hadi gidelim artık." Daha sonra ikili beraber dondurma yiyip  sinemaya gittim. Chaeyoung mu? O da sevgilisi ile beraber güzel bı gece geçirdi..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 18, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Why did not you love me? |Chaelisa|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin