Hepinize merhabalar, yeni bir seri için buradayım. Her birinizin beğenmesini, severek okumasını çok isterim. Elimden geleni yapacağım, kusursuz bir yazar değilim, sonuçta hepimiz insanız. Bu yüzden hatalarım olacaktır, görmezden gelin. Ayrıca beğenirseniz oylamayı unutmayın. Bol bol yorum yapın lütfen.. :((
burada olduğunuz için çok teşekkür ederim.. :))
ayrıca küfür var, bunu dikkate alarak okumanızı tercih ederim. Küçük yani az derecede zorbalık var.. :((
Sabahın en erken saatlerinde ve halk tabirinde karga bokunu bile yememişken, bu siktiğim otobüsünde oturacak yer bile yoktu ve okula gitmeye çalışıyordum. Ayakta durmaktan ince bacaklarım tamamen hissizleşmiş gibiydi. Nefes alacak yer bile yokken hâlâ yolcu alıyor olmamız bir yana, sakallı ve hafif uzun boylu, ortalama 25-30 yaşlarında bir adamın sigara içiyor olması da aynı sinir bozucuydu.Havanın yağmurlu ve soğuk olması bir artı yöndü çünkü bu sayede bu sıkış tıkış otobüste iğrenç insan kokusu çekmek zorunda kalmıyorduk. Fakat yine de burnumun sızlamasına sebep olan bu sigara kokusu üzerime sinecek diye ödüm kopuyordu.
Otobüs şoförünün sesi üzerine sigara içen adamın başı ön koltuklara döndü.
" Otobüste sigara içmeyiniz lütfen."
Fakat bu adam hiç oralı bile değildi hatta yeni kesilmiş sakallarının altından kibirlice kıkırdadığını duymak bile mümkündü. Zaten otobüsteki yolcuların kınayıcı bakışlarını önemsemeyen birisi şoförü neden sikine taksın ki?
Aynı kibirli yüz ifadesiyle sigarasını tutunma direklerinden birinde söndürdüğünde, büyük ihtimalle bu adamın tavırlarından oldukça sıkılmış bir iş adamı geri adım atıp söze girdi,
" Siktir, ne yapıyorsun?"
Sigara içmeyi bırakmış adam ise sadece gülümseyip önüne döndü. Fakat bu sefer yüz ifadesi tamamen silinmişti. Ne kibirle bakıyordu, ne de gülümsüyordu.
" Burası toplu taşıma aracı. Anlıyor musun? Toplu taşıma!"
Adam ise bedenini dikleştirip kafasını hafif yukarı kaldırdıktan sonra yavaşça adama döndü. Kafasını adamın kafasına iyice yakınlaştırdı. Bu kısmını görebilmek için başka bir açıda olmam gerektiğinden yakınlığını çok anlayamasam da, yeterince yakın olduğunu anlayabiliyordum.
" Bilgi için teşekkürler."
Ve kafasını çekip eski pozisyonuna geri döndü adam. İş adamı bu tepkiyi beklemediğinden belli ki oldukça ürkmüştü ve konuşmaya devam etmedi.
Bu sırada ineceğim durağa gelmiştik. Sıkış tıkış neredeyse birbirine girmiş insanların içinden geçmek için sürekli özür diliyip duruyordum fakat demin anlattığım sigara içen adam öylece insanları ittirip duruyordu, ve özür dilemeyi bırak geri dönüp bile bakmıyordu.
Bu adamla aynı yerde indiğimizden merakla nereye gideceğine bakıyordum gizlice. Fakat bu adam her ne kadar kaba ve garip biri olsa da, birçok kişinin ilgisini çekebilecek derecede yakışıklıydı. Ve sanırım o da benimle aynı yere geliyordu.
Adamın, siyah saçları ensesine geliyordu, saçlarının önü kısaydı ve küçük bir tutamı alnına geliyordu. Üzerine giydiği beyaz gömleğin 3 düğmesi açıktı ve altındaki pantolonu bol paça siyah bir pantolondu. Gömleğini pantolonunun içine sokmuştu ve bir kısmı da pantolonunun dışındaydı. Ayağında olan uzun siyah kundura ayrı bir hava katıyordu.