bazen mükemmel sandığımız şeyler öyle olmayabilirler, gözümüzü birkaç süslü cümle, güzel hediyeler ve daha bir çok şey ile boyayabilirdi insanlar. işte kim taehyungta jungkook'a bunu yapmıştı, onun açısından. boşanmaları ardındaki sır perdesi gizemini herkes için korumaya devam ederken jungkook içinde olaylar pek farklı değildi, neden boşandıklarını kendisi bile bilmiyordu. ne komik ama değil mi? kocanız öyle birisi ki söz hakkınız dahi olmadan sizi tek kalemde boşayabiliyor ve hemen ardından evlenebiliyor, kim taehyung hayatına devam ederken jungkook acısıyla başa çıkmaya çalışıyor ve çocuklarına iyi bir baba olmak için uğraşıyordu.
"bay jeon, birazdan ikizlerin buraya geleceği bildirildi, okulda sıkıntı çıkartmışlar yine."
gözündeki kemik gözlüğünü çıkararak, burun kemerini nazikçe okşamıştı jungkook. ne yapacağını kendisi de fazlasıyla şaşırmıştı, çocuklarının biri kız omega, biri erkek alfaydı. ve alfa oğlu yüzünden evde söz geçirmekte fazlasıyla zorlanıyordu bu aralar, kendini küçücük yaşı ve boyuyla taehyung babasının yerine koymuştu, sürekli annesini ve ailesini koruması gerektiğini söylüyordu.
"tamam yumi teşekkür ederim, benim yanıma getir direkt geldiklerinde."
kısa bir baş selamının ardından çıkan yumi ile telefonu eline almıştı jungkook, lakin gördüğü şeyler onu pekte mutlu etmemişti.
koreanews:
koreanews: ünlü iş adamı kim taehyung 5 yılın ardından kore'ye geri döndü. nerede olduğunu herkesten gizleyen ve hakkında evlilik haberleri çıkan kim taehyung'un kore'ye neden döndüğü büyük bir merak konusu, yeni eşi ise hâlâ gizemini korumaya devam ediyor.
yorumlar
user2: jungkook bu haberi görmemeli.
user54: tam jungkook toparlandı, işinin başına geçip çocuklarıyla güzel bir hayat kurdu ama kim taehyung onu mahvedecek... kim taehyung, jungkook'tan uzak dur!
-> user7: hepsini bıraktım soobin ve yuna için her şey çok zor...user82: hoş geldin kim taehyung, koş ve kocanı geri al, etrafını kurtlar çevirmiş!
-> user6: o salak insanı jeondan uzak tutun!user00: jungkook'un yerinde olmak istemezdim şu an.
geri dönmüştü, tam jungkook kendini toparlamaya başlamışken, her şeyin düzeldiğine inanmıştı jungkook, taehyung yoktu, toparlanmıştı ve çocukları... soobin'in tüm yükü üstlenmeye çalışması dışında her şey güzeldi. "babaaaa!" kızının sesini duyması ile hızlıca yüzüne en tatlı gülümsemesini yerleştirdi jungkook. "prensesim." kızını kucağına alarak saç tutamları arasına minik öpücükler bıraktı jungkook, yuna'nın ardından içeri giren soobin ile bakışları oraya döndü, oğlunun suratı asıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
It's all over | taekook
Fanfictionjeon jungkook ve kim taehyung 5 yıl önceye kadar evli olan bir çiftti. birbirlerine duydukları sevgi öylesine güçlüydü ki herkes onlara dikkat kesilmişti tabii kimse böylesine bir aşkın bitebileceğini düşünmemişti. omegaverse semetae&ukegguk