7

23 3 18
                                    

ARKADAŞLAR SELAM COK GUZEL YORUMLAR ATIYORLARRR BU HIKAYEYI ONLAN ICIN ERKEN YAZIYORUMM (bayadır yoktum aşırı erken cidden) oy verirseniz sevinirimmmm

Mert'ten~

Mert: Ateş senden birşey isteyebilir miyim?

Ateş: nedir?

Sakin ol Mert insan gibi sorarsan insan gibi yanıt verir belki, sonuçta o da insan sen de insansın uzaylı değilsin, gerçi insanlar da uzayda yaşıyor biz de uzaylıyız, acaba uzaylılar da mı böyle düşünüyordur.. BEN NE DIYORUM?

Ateş: Mert iyi misin?

Mert: ATEŞ BIRDAHA SARILABILIR MIYIZ?

Ateş: ...

Allah kahrıbela ne yapacağım şimdi? Rezil oldum resmen, ne yapmam lazım? Off öyle sorulur mu gerizekalı Mert...

Ateş: Bunun için mi bu kadar bekledin?

Ne dedi o?

Mert: Ne?

Ateş: Bunu sorman için bu kadar gerilmene gerek yoktu, biz bebeklik arkadaşı sayılırız hep sarılabiliriz..

Mert: ...

Haklı mı? Haklı aslında... Neden bu kadar düşündüm ki? Acaba hoşla- HAYIR HAYIR ASLA OLMAZ. Olur mu ki... Hayır saçmalıyorum... Ama ben neden bu kadar utandım...

Yavaşça kafamı kaldırdım ve ona baktım. Endişeli gibiydi ama gülümsüyordu... Yavaşça yaklaştı, yaklaştı ve bam.

Yumuşacık...

Ona sarılmak istedim çünkü kendimi harika hissediyorum ama nedenini bilmiyorum...

Gözlerimi kapattım, kendimi ona bıraktım. Bunun sadece arkadaşça bir sarılma olduğunu düşünüyorum ama... Öyle düşünmekte istemiyorum.

Ateş'ten devam ediyoruz...

Ona yavaşça yaklaşıp sarıldım.

Saçları yumuşacık. Kokusu da anneminki gibi... Çok güzel.

Ona sarılınca kendimi cennette gibi hissediyorum. Bu çocukluktan beri böyle. Sadece, neden bu kadar düşündü acaba. Acaba hoşl- ne diyorum ben... O benim arkadaşım. Ama ben sanırım ondan... Off kalbim bile beynime bunu inandıramıyor. Aman neyse...

Ellerimi yumuşak saçlarına götürdüm ve yavaşça okşadım. Benden kısa olduğu için saçları çenene geliyordu.
Kedi gibi mırlıyordu. Çok şirin...

Ondan ayrıldım. Keşke hiçim bitmeseydi...

Mert'in yüzü kıpkırmızı olmuştu. Ona bakıp gülümsedim.

Mert: Birşeyler yemek ister misin? O kadar ders çalıştın...

Konuyu nasıl hemen değiştiriyor ama. Benim bunu bilecek kadar zeki olduğumu biliyor. Cevap verdim.

Ateş: Aslında çok aç değilim birşeyler atıştırmıştım. Onun yerine, dışarı çıkalım ne dersin?

Mert: Hava da iyi aslında... Olur o zaman. Ben giyinip geleyim. Intersen sen de üstünü değiştir.

Ateş: Yok ben böyle iyiyim.

Mert: Peki bekle beni...

...ve Mert uzaklaştı.

Sarılma konusunu tekrar düşünmek istemiyorum. Sadece Mert'in uzun zamandır arkadaşım olmasını garipsiyorum. Kendimi küçük düşürmek gibi olmasın ama, şu ana kadar hićbir arkadaşlığım 1 yıldan fazla sürmemiştir. Mert dışında...

Gamer (bxb??)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin