13. kapitola

112 6 1
                                    

Jeho boky sa prevalili proti nej a pritlačili ju k stene. Zatajil sa jej dych, čo prebudilo mozog. Znova sa odtlačila, bojovala o jeho hruď a odkrútila svoje telo preč od steny.

Nehybne ju držal a ťažko jej dýchal do vlasov. Jedna ruka ju držala za ruku na stene, druhá rýchlo kĺzala po jej bruchu, a keď sa jeho boky do nej opäť naklonili, stisol jej kožu na boku tak prudko, že vykríkla.

Na krku cítila zasnený vzdych, akoby sa stalo niečo božské. Rýchlo zažmurkala a premýšľala, na čo to štipnutie bolo. Znova prevrátil boky a jeho erekcia sa do nej ešte viac zatlačila. Znova ju stisol.

Zaškrípala.

"Malfoy," prosila, "čo si-"

"Vezmeš si môj penis tak dobre, však?"

Telo jej zamrzlo. Znova sa k nej pritlačil a zastonal, akoby...

Ako oni...

Obe jeho ruky prikryli tie jej na stene.

"Páči sa ti to, Grangerová?" Hlas sa mu zachvel. "Páči sa ti, keď ťa šukám?"

Prehltla, mozog sa točil.

Jeho prsty sa zapichli medzi jej a tlačili ju nadol.

"Si pre mňa taká mokrá."

To snáď ani nemôže byť. Nebol... nemal prístup k...

Oprela sa o stenu a snažila sa pozbierať rozum, keď sa do nej prevalil jeho bokmi. Jej pohľad padol na prsteň na jeho palci a pritlačil na ten svoj.

Prsteň, ktorý jej rozrezal peru, keď ju udrel. Nie preto, že by chcel, ale...

Prečo ju zovrel?

Zavrčal jej do ucha.

Táto simulácia splnila svoj účel. Len musela prísť na to, čo to je.

Jedna ruka na jej boku, ťahal ju dozadu, ťahal jej nohy o krok späť s ním, zatiaľ čo jeho druhá ruka držala jej hornú časť tela k stene. Vykopol jej členok a rozšíril jej postoj. Uhol priblížil jeho tvrdú dĺžku bližšie k jej stredu a ona zalapala po dychu.

Jeho ruka ju znova stisla, silnejšie. Trhla sebou a náhodne sa o neho obtrela.

"Páči sa ti to?" zahundral za ňou. Prirazil bokmi k jej a zatriasol ňou.

Pozrela sa dole a snažila sa zistiť, čo sa medzi nimi deje. Čo sa jej malo páčiť...

Jeho ruka v jej vlasoch, krútiac jej hlavou skôr, ako sa stihla pozrieť. V krku jej brnkalo a od bolesti sa strhla. Jeho prsty potiahli jej zámky a priehrada v jej vnútri praskla.

V žilách jej prudko stúpal adrenalín. Rukami sa natiahla dozadu, poškrabala sa po ruke vo vlasoch a udrela do každého centimetra, na ktorý dosiahla. Počula spojenie niekoľkých hitov. Nohy sa jej skrútili, aby do neho kopla.

Zachichotal sa a schmatol ju okolo pása, zdvihol ju zo zeme a niesol späť, keď sa mlátila.

Jej svet sa rozšíril. Je viditeľná celá miestnosť, nie len stena. Videla každú zbraň, ktorú by mohla použiť, keby na ne mohla dosiahnuť.

Jej nohy do neho kopali, chrčali a lapali po dychu. Spojila sa s rohom kresla a to sa zrútil na zem. A potom sa otočila k posteli a on ju hodil do jej pohodlného matraca a vankúšov, kde našla útočisko posledných pár mesiacov.

Pokúsila sa otočiť, aby naňho použila ruky a nohy, ale on bol rýchlo za ňou s rýchlym plesknutím po zadku, čo ju prinútilo vykríknuť.

Zasunul jej ramená do matraca, vytiahol boky nahor a znova na ňu zatlačil. A odtiaľto akoby cítila každý jeho centimeter. Šaty jej vytrhli, nohavičky a jeho nohavice jediné, čo medzi nimi bolo. Ak mal ešte nohavice zapnuté. Nemohla si byť istá.

Aukcia |Dramione|حيث تعيش القصص. اكتشف الآن