Spala tri dni.
Mippy nechala v miestnosti tmu, pamätajúc na jej búšenie v hlave. Škriatok ju každé ráno zobudil, aby jej nalial do hrdla elixír a spýtal sa, či „slečna chce chodiť“.
Slečna nechcela chodiť.
Okrem toho, že si prinútila pár súst jedla, keď sa objavili podnosy, a raz alebo dvakrát sa odtiahla na záchod, Hermiona ležala celý deň v posteli a čakala na ďalšiu dávku.
Hermiona mala nesúrodé sny, keď bola pod elixírmi bolesti. V niektorých snoch sa Dracova ruka vznášala na jej spodnej časti chrbta, keď kráčali po pozemku, a potom sa otočil a prudko ju udrel o strom, trhal jej oblečenie a trhal o ňu bokmi, zatiaľ čo ona sa namáhala a škrabala po ňom. Ďalšie sny začali s ním nad ňou, zatlačil jej tvár do matraca a potom sa vyvinul do niečoho jemnejšieho, pomalšieho, dych berúceho rytmu, kým ju hlboko pobozkal.
Draco sa neobjavil mimo jej podvedomia a ona to od neho neočakávala. Stále počula dusivé, dávivé zvuky, ktoré vydával mimo salónu. Druhú noc sa celé hodiny pozerala na okrúhle modriny na jej zápästí, pričom si nepamätala, kedy ich urobil. Bola v polospánku, keď si konečne spomenula na neresť ako zovretie zo spotenej dlane, keď ju Narcissa otočila ku schodom.
Narcissa navštívila menší, tmavší apartmán tretí deň, ale Hermiona nenašla energiu na to, aby sa zdvihla z postele. Ľahla si teda na bok a počúvala, ako sa Narcissa pohybuje po miestnosti, otvára závesy a načechráva vankúše.
"Hermiona, drahá," zašepkala nakoniec. "Potrebujem, aby si sa so mnou vrátila do svojho apartmánu. V tej izbe sú pre teba ochranné kryty a kúzla. Je to tam bezpečnejšie."
Jej suché pery sa zbytočne rozišli. Bezpečnejšie. Napoly prikývla.
Narcissa jej pomohla vstať, pomohla jej obliecť sa, pomohla jej urobiť niekoľko trasľavých krokov cez miestnosť. A v každom prípade požiadala Hermionu o povolenie dotknúť sa jej. "Môžem pomôcť?"
Vedela, samozrejme. Všetci vedeli.
Hmlu v jej hlave prerazil šok, keď Narcissa otvorila dvere do jej pôvodnej izby. Závesy boli vymenené. Hlbšia farba, žiarivejšia zlatá žiariaca slnkom. Závesy jej postele boli teraz červené. Jej kreslá sú z hlbokého mahagónu. Všetko, čo zničila, bolo nahradené niečím bohatším, teplejším. Oveľa viac ako Chrabromilská spoločenská miestnosť.
Cítila, že ju Narcissa pozorne sleduje, a tak sa jej podarilo ešte raz prikývnuť, a keď bola opäť sama vo svojej izbe, Hermiona sa otočila k poličke s knihami. Bolo tam päť alebo šesť kníh, dve pre ňu neznáme. Videla chrumkavú chrbticu jednej z nich a usúdila, že toto sú jediné zväzky, ktoré zostali nedotknuté chaosom. Cítila, ako ju zo straty bolí srdce. Oheň spálil chrbticu hustej lesnej zelenej pokrývky, ale ona vedela bez toho, aby potvrdila, že je to Bronte. Jane Eyrová prežila.
S trhnutím sa otočila k nočnému stolíku a hľadala sedem kníh nahromadených na hromade...
Nič. Nový stôl s mosadznou lemovanou šperkovnicou, ktorá stále hrdo sedela a žmurkala na ňu. Dracove osobné kópie Gainsworthových kníh boli teraz preč.
Zo žalúdka jej stúpala kyselina, dusila ju a pálila v hrdle. V očiach sa jej opäť zaliali slzy. Všetko to zničila. Nedalo sa jej zveriť vzácne veci. Harry jej vždy zveril dôležité informácie a kľúče k hádankám, ale možno by nemal. Teraz ju napadlo, či by mohla prasknúť pod Bellatrixiným nožom, keby ich Dobby nezachránil. Možno bola slabá - dobrá pre svoju myseľ, ale keď sa jej srdce zaplietlo, bola zbytočná.
Triasli sa jej kolená, klesla na zem a plakala prudkými vzlykmi, ktoré spôsobili kŕče pľúc a štípali pokožku na tvári, až kým neexistovalo nič okrem jej žiaľu a hanby. Keď sa konečne vyčerpala, ľahla si na bok, prsty skrčené v koberci. Cez opuchnuté oči sledovala, ako sa po miestnosti prediera lúč slnečného svetla.
KAMU SEDANG MEMBACA
Aukcia |Dramione|
Fiksi PenggemarTENTO PRÍBEH JE OD Lovesbitca8!!! Po víťazstve Temného pána nad Harrym Potterom sa porazení musia naučiť kde je ich nové miesto. Hermiona Grangerová, bývalá členka zlatého tria, bola zajatá a premenená na ľudský majetok predaná tomu, kto ponúkne naj...