Εύας POV
Σήμερα το πρωί ξύπνησα και ένιωθα υπέροχαα!!
Έβαλα το μακρύ, μαύρο πουλόβερ μου με το μαύρο τζιν μου.
Πήγα στο μπάνιο, έπλυνα τα δόντια και το πρόσωπό μου, έφτιαξα τα μαλλιά μου, πήρα τη τσάντα μου και έφυγα.Τώρα είμαι στην είσοδο του Λυκείου και σκέφτομαι να πάω κατευθείαν στη τάξη. Βαριέμαι να μιλάω πρωί πρωί με τόσο κόσμο.
Μπαίνω στη τάξη και βλέπω την Αθηνά να κάθεται στη θέση της και δίπλα της, στη θέση μου, να κάθεται η φίλη της η Δήμητρα.
Τι κάνω
-Εεε γεια σας κορίτσια... Λέω αμήχανα
-Αα γεια Εύα... απαντάει η Αθηνά με αδιαφορία
Μήπως έκανα κάτι?
-θες να σηκωθώ να κάτσεις? Ρωτάει η φίλη της
-Όχι όχι δεν πειράζει θα κάτσω στο θρανίο.
Κάθισα και τις άκουγα να μιλάνε. Μάλλον για τον πρώην της Δήμητρας θα έλεγαν.
-Μα δεν καταλαβαίνω γιατί να σου φερθεί έτσι... λέει η Αθηνά
-Εγώ να ρωτ-
-Ούτε εγώ καταλαβαίνω... Με διακόπτει η Δήμητρα και συνέχισαν να μιλάνε σαν να μην μίλησα καν.
Προφανώς με πειράζει αλλά πρώτον δεν έχω καμία όρεξη να κάτσω το συζητήσω μαζί τους 8 η ώρα το πρωί και δεύτερον θα περιμένω να πάνε όλα καλά με την Οδύσσεια και μετά θα το κοιτάξω αυτό με την Αθηνά.
Χτυπάει το κουδούνι και έρχεται μέσα η καθηγήτρια των αρχαίων, καθώς η Δήμητρα φεύγει να πάει στη τάξη της.
-Καλημέρα παιδιά. Θέλω να ενημερώσω τα παιδιά της χορωδίας και της ορχήστρας, ότι επειδή πλησιάζει η γιορτή, η γενική πρόβα θα πραγματοποιηθεί και σήμερα εκτός από τη Παρασκευή. Μας λέει με αυστηρή φωνή
-Α για αυτό σας έλεγε ο Περιζόπουλος να αφήσετε τα όργανα σας εδώ... Λέει η Αθηνά στα σιγανά
-Απ' ότι φαίνεται...
...
Το κουδούνι χτυπάει και όλοι βγαίνουμε έξω.
Εγώ κατευθύνομαι προς τη τάξη που έχει μάθημα η πρινσέσσα.
(Το ξέρω, είναι κριπι να ξέρω που έχει μάθημα αλλά την είχα δει να πηγαίνει παλιότερα την ίδια ώρα στη συγκεκριμένη τάξη και απλά το θυμάμαι :) )
Μπαίνω μέσα στη τάξη και τη βλέπω μόνη της στην έδρα να σημειώνει κάτι σε ένα τετράδιο
YOU ARE READING
PRINCIPESSA
Teen FictionΕύα και Οδύσσεια. Οδύσσεια και Εύα. Ο έρωτας πάντα νικάει, σωστά?? Τι κι αν χάσει? Η Εύα είναι είναι ένα δεκαεπτάχρονο κορίτσι που φέτος ετοιμάζεται να μπει στη Δευτέρα Λυκείου. Κανείς θα έλεγε πως έχει αδύναμο χαρακτήρα αν δεν τη γνώριζε αρκετά. Ε...