-Kim jest Baśka? - spytał Dzikens.
-Baśka sprzedaje rzeczy na bazarku. Bardzo tanio! Kupiłem u niej ten podkład i pomadkę! - zacząłem rozprowadzać zieloną maź po całej twarzy. - Bronka ma taki sam tylko kremowy odcień.
-Ślicznie wyglądasz, ptysiu - rzekł.
-Jest moją bestiiis - posłałem buziaka. - Powiedziałem jej, że lecimy do Korei, by szukać Dżolajn. Powiedziała, że leci z nami, by zakupić kosmetyki do jej straganu na bazarku.
-No hej - przywitała się Baśka. Była wysmarowana czerwonym podkładem i pomarańczową szminką.
-Hejka - przywitał się pasztecik. - To co, lecimy?
-Włączam biegi!W końcu odważyłem się odpalić golfa na większy dystans. Odpaliłem głośny agresywny drift drive sigma pro phonk, a samochód zaczął jechać 298272 km/h.
Nagle auto się podniosło i zaczęło lecieć. Włączyłem tryb samoprowadzący. Wszyscy się wspólnie dogadywaliśmy. Baśka zastąpiła mi Dżolajn w życiu, tylko jako przyjaciółka.[...]
-Chyba dotarliśmy - wylądowałem samolotem na pustym polu. Obok były kraty.
-To jest ta Korea? - spytała Baśka, rozglądając się.
-Dzikens. Odpal ajfona i sprawdź.
-Jesteśmy.. - otworzył mapy. - Pasztecie ty! Nie jesteśmy w Korei Południowej, jesteśmy w Korei Północnej!
-O k*rwa......CO SIĘ WYDARZYŁO?! AUTOPILOT ŹLE NAS POPROWADZIŁ!
Ktoś biegł do nas z karabinem.
-To północni żołnierze! Wiejmy! - krzyczała Baśka.
Odpaliłem golfa i szybko zacząłem jechać. Za nami wybuchały miny i bomby. Dzikens i ja śmieliśmy się dowoli. Kochamy taką zabawę! Baśka piszczała, oglądając strzelających żołnierzy. W końcu auto się wzniosło. Przeleciałem przez kraty, oddzielające granicę pomiędzy krajami. Ominęliśmy każdy ich strzał.
-Łatwo z nubami!!! - zacząłem się śmiać, aż z moich oczu zaczęły lecieć łzy pełne chemikalii.
-EZ - powiedział modny mąż.
-Co to za powiedzenie?
-W szkole dzieci tak mówią.[...]
Baśka poszła na targ, a my szukaliśmy byłej żony. Ona wciąż nie wie, że ma czipa w dupie! Cha cha cha cha cha!
Szliśmy w jej stronę, kiedy przed naszymi oczami ukazała się...
CZYTASZ
AGRESYWNY DRIFTER
Tajemnica / Thriller(dla beki.......) SERIA AGRESYWNY DRIFTER #1 HISTORIA NA FAKTACH. Ksiazka opowiada o męzczyznie, ktory kochal jezdzic samochodem GOLF i tworzyc muzyke phonk techno. Niestety wdaje sie on w wypadek, ktory zmienia jego zycie o 180°. Lekko ołysiały zga...