Bölüm 15 - Sonraki Hedefimi Bulma
Layla bir süredir Quinn ve diğerlerini takip ediyordu, Quinn Mono ile uğraşırken bile oradaydı. Yardım etmeyi falan planlamasa da, Quinn'in bir günde bu kadar çok dikkat çekmesine şaşırmıştı.
Layla'nın kafasının karıştığı tek şey, Quinn'in yumruğunun neden bu kadar zayıf ve yavaş göründüğüydü. Quinn, Mono'ya gerçekten yumruk atmak istiyormuş gibi görünüyordu, ancak çalışma merkezindeki gördüğü şeye göre bu, meydan okurcasına elinden gelenin en iyisi değildi.
Vorden fırlayıp gittikten sonra, Peter ve Quinn bir sonraki dersleri için sınıfa dönmenin en iyisi olacağına karar verdiler. Bir süre yürüdüler ama birinci sınıf binasına dönmeden hemen önce bir grup birinci sınıf öğrencisi merdivenin önünde duruyordu.
Toplamda üç kişilerdi ve kol saatlerinde 2 ile 2.5 arasında bir güç seviyesi vardı.
"Ne yapacağız? Dan bu hafta sonuna kadar 50 kredi istedi." dedi çocuklardan biri.
"Biliyorum, sırf ondan daha zayıfız diye hedef olduk." başka bir çocuk cevap verdi.
Krediler, okulun ve şehrin para sistemiydi. Askeri okulda olmalarına rağmen şehrin geri kalanı normal işleyişini sürdürüyordu. Hâlâ restoranlar, mağazalar ve hatta şehrin her yerinde oynanacak eğlenceli aktiviteler ve oyunlar vardı. Tüm bu aktiviteler için kredi gerekirdi.
Öğrenciler okuldayken ücretsiz yemeğin yanı sıra kol saatlerine gönderilecek günlük on kredi alıyorlardı. Öğrenciler görevlerde, okul aktivitelerinde ve yarışmalarda iyi performans göstererek daha fazla kredi alabilirlerdi.
Peter ve Quinn sınıfa gitmek için çocukların yanından geçmeye devam ettiler, o sırada çocuklardan biri onlara seslendi.
"Bekle, ikiniz orada durun!" diye bağırdı.
Quinn yürümeye devam ederken Peter hemen durdu.
"Sağır mısın lan? Dur dedim!" dedi çocuk, sonra başka bir çocuk hemen Quinn'in önüne geçti ve onu Peter'ın durduğu yere geri itti.
Quinn, en azından güneşteyken başka bir olayın meydana gelmemesini umuyordu. Binaya tam zamanında girerse, dövüşme şansı olacağını düşündü.
"Sanırım kredi problemimizi çözmüş olabilirim. Bu okuldaki tek seviye bir olanlar siz olmalısınız." dedi çocuk. "Her biriniz 10 kredi verdikten sonra içeri girebilirsiniz."
"Ama sahip olduğumuz tüm kredi bu kadar..." diye yakındı Peter.
"Bak, bunu ben de yapmak istemiyorum ama yapmazsam götüm patlar. Kredileri şimdi teslim edin."
Peter gözlerinde umutla Quinn'e baktı, belki Quinn'in geçen seferki gibi bir şey yapabileceğini düşündü ama Mono'ya vurmaya çalışırkenki halini hatırladıktan sonra hiç şansı olmayacağını anladı. Ayrıca bunlar seviye ikiydi, tam güçle bile onları yenemeyebilirdi.
Quinn her halükarda kredileri teslim etmenin daha iyi olacağına karar verdi. Bir kavgayı kaybetmekten ve kredileri zorla teslim etmekten daha iyiydi.
Tam o sırada Quinn başka bir sistem mesajı aldı.
[Yeni bir görev verildi.]
[2'lik bir güç seviyesi farkı algılandı.]
[Ek tecrübe verilecektir.]
[Rylee olarak bilinen öğrenciyi yenin.]
Quinn aniden şansını denemek istedi. Ek tecrübe kazanma fikri ona gerçekten cazip geldi ama Quinn açgözlülüğünün onu ele geçirmesine izin vermedi. Şu anda üç tane seviye 2 güç kullanıcısı vardı ama sistem ondan yalnızca birini yenmesini istemişti.
Quinn'in yapması gereken ilk şey, inceleme becerisini kullanmak ve hangisinin Rylee olduğunu bulmak için önce içeri geçmeliydi. Şu anda Quinn beceriyi dışarıda kullansaydı, yalnızca bir bulanıklık olarak görünürdü.
Sonunda Quinn on krediyi vermeye karar verdi. Saatini diğer çocukların saatinin üzerine koydu ve krediler devredildi. Sonunda Peter da aynısını yaptı ve ikisinin binaya girmesine izin verildi.
"Hey, bu harika bir fikirdi adamım!" çocuklardan biri dedi, "Tekrar daha zayıf birini bulana kadar burada kalsak mı?"
"Ha?" Quinn düşündü, onlara ödeme yaptıktan sonra çocukların binaya gireceklerini sanmıştı, ancak görünüşe göre bir süre dışarıda takılacak gibilerdi. Quinn aniden durdu ve bekledi.
"Siz ikiniz ne yapıyorsunuz, götünüzün tekmelenmesini istemiyorsanız siktirin gidin!" dedi bir çocuk.
Sonra Quinn yumruğunu sıktı ve bağırdı.
"Rylee!"
Üç çocuk da aynı anda başlarını çevirdi ama hiçbiri cevap vermedi. Ama Quinn'in hangisinin Rylee olduğunu öğrenmek için bir planı daha vardı.
"Bir daha bana böyle bir şey yaparsan Rylee, ölürsün!" Quinn dedi.
Birden üçlünün ortasında duran kızıl saçlı çocuk ayağa kalkıp bağırdı.
"Ne diyorsun lan piç?!"
"Koş!" diye bağırdı Quinn.
Peter ve Quinn bir şimşek gibi sınıflarına doğru koşabildikleri kadar hızlı koştular.
"Bunu niye yaptın?" Peter sordu.
"Sadece onları biraz sinirlendirmek istedim."
Peter, Quinn'in biraz deli olduğunu düşünmekten kendini alamadı ama Quinn'in kendisinden daha güçlü insanlara laf atması ve kendisine saygı duymasını hoşuna gidiyordu.
Sınıflarının hemen dışında Quinn, görevin hala aktif olup olmadığını kontrol etmek için durum ekranını açtı.
"Güzel." Quinn artık Rylee'den uzakta olsa da, görev hala aktifmiş gibi görünüyordu ve Quinn, onu istediği zaman tamamlayabilecekti.
Artık hangisinin Rylee olduğunu ve ilk hedefinin kim olacağını biliyordu.
"Seviye atlamama yardım edeceksin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Vampir Sistemim [ÇEVİRİ]
Fantasyİnsan Irkı, vahşi Dalki ırkı ile savaş halindeydi ve yardıma her zamankinden daha fazla ihtiyaç duyduklarında ONLAR öne çıkmaya başladılar. Yüzlerce yıldır gölgelerde saklanan insanlar, yeteneklere sahip insanlar. Bazıları savaşı kazanma umuduyla bi...