1•

1.9K 48 29
                                    

Yeni kitabımmm

Bu kitabı keyifle yazıyorum olucamm

Oy ve yorum atmayı unutmayın

Davşanlı rüyalar
Keyifli okumalar

-
Son defa güzeller güzeli yemeklerime baktım ve içeri öküz gibi yatıp asla bana bir bardak bile getirmeyen arkadaşlarımı yemeğe çağırmak için salona adımladım.

Erkekler bile bu kadar dağınık olamazdı. Salon savaş alanına dönmüştü. Yastıklar ve pikiler yerdeydi ayrıca bazı yerlerde terlikler vardı.

Bu pis düzensiz ev benim olamazdı..

Gözlerim dağınıklıktan çekip güzeller güzeli ama bir o kadarsa pis pinti arkadaşlarıma çevirdim.
"Hadi beslenme vaktiniz çocuklar kalkın"

Mia yüzünü ekşitmiş ve bana ciddi misin bakışları atmıştı.
"Çocuk muyuz biz?"

"Burayı yetişkin bireylerin dağıttığına inanmak istemiyorum susar mısın?"

Diğer iki arkadaşıma baktım.
"Ee hadi"

Hepsi ayaklanınca mutfağa ilerledim ve bardaklarına içeçekleri doldurup masaya minji nin yanına oturdum. O iştahla yemeğini yerken ben yavaşça ve sakince yiyordum. Çünkü yemeğim kaçıp gitmiyordu.

Gözlerim Eun'u buldu. Oda sakince yiyordu. Genelde az yiyordu. Modellik yaptığı için kilosuna dikkat ediyordu. Mia Dan bahsetmek bile istemiyordum.

Bense dünyanın en şanlı nadir insanlarındandım. Dünyaları yiyip asla kilo almazdım. Hayatımın tek şansı bu olabilirdi.

"Bugün ki çekimlerim uzun sürecek. Akşam bensiz olucaksınız"
Mia yalandan göz yaşını sildi ve elini Eun'nun omzuna koydu.
"Merak etme dostum. Senin yerine 1 şişe daha şarap içip 1 saat fazla eğleneceğim"

Eun göz devirdi ben ve minji güldük.
"Biz de gelelim"
Ortaya attığım fikirle Mia hemen isyana başladı.
"Hayır ya ben bu akşamki partiyi asla kaçıramam!"

Mia'ya göz devirip elimdeki kaşığı bıraktım.
"Eun da tek kalamaz seni akıllı"

"Sen git onunla. Ben ve minji partiye gideceğiz"
Derin nefes verip başımı salladım. Parti zaten benim umrumda değildi.
"Hayır kimsenin gelmesine gerek yok. Lena sende onlarla git. "

Başımı olumsuz anlamda salladım ve tabağımı alıp mutafağın dezgahına koydum.
"Partileri sevmediğimi biliyorsun. Senin yanında daha fazla eğlenirim"

Eun gülümsedi ve başını salladı. Tabağını aldı ve dezhaga koyup bulaşıklar ile ilgilendi. Minji de yardım etti ama mia eline telefonunu alıp uğraşmaya başladı.

Minji ona sinirle baktı.
"Mia hanım sizde yardım etseniz çok güzel olur aslında"

"Olabilir ama yapamam. Tırnaklarımı yeni yaptırdım kuşum"

Minji onun önündeki içeçeği alıp mutfağa ilerledi. Mia arkasından bağırdı.
"Hey ben onu içiyordum"

Bu hallerine güldüm. Bazen çok eğlenceli oluyorlardı.

Akşam olmasına iki saat vardı. Biz bulaşıklar ile ilgilenirken mia geldi ve mutfağın dezgahına oturup ayaklarını salladı.
"Hızlı ol Minji. Birazdan çıkacağız. 2 saate hazır olmam gerek"

"2 saatte hazırlanamıyor musun?"
Sorduğum soruyla bana baktı.
"Hayır kuşum. Asla yetmiyor"

Ona başımı sallayıp geçiştirirdim. Bulaşıklar ile işimiz bitince salona ilerledik.

You Can See ﻬ ᴶᴶᴷ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin