Capitolul 6

52 2 0
                                    

Moon-he~

   Intru în camera de hotel și îmi iau o sticlă de vin alb pe care o desfac și o beau. Ce voia mai exact să știe. Faptul că i-am spus numele meu real a fost o prostie. Dacă se scapă și spune cuiva? Voi fii terminată.

   Aud o bătaie la ușă și merg să deschid. Era Jungkook. Acesta intră și mă strânge într-o îmbrățișare puternică.

"Trebuie să te oprești acum." îi spun și încerc să îl dau de pe mine,dar acesta nu îmi dădea drumul.

"Să stăm așa puțin. Eu...chiar am nevoie de asta acum."

    Nu știam dacă să îl las să facă asta,dar ceva din mine nu voia să facă nimic. Voiam doar să stau așa.

   După câteva minute de când stăteam așa acesta îmi dă drumul și mă privește în ochi.

   Ochii aceia căprui îmi furau mințile. Pentru câteva secunde m-am pierdut cu totul în acele momente.

   Acesta spune doar un"Mulțumesc" și pleacă. Nu știu ce făcuse cu mine,dar voiam să mai rămână.

***

   Trecuseră două zile de când stăteam la hotel. Acum era un moment bun să ne întoarcem înapoi la vila mea.

   Ies din camera de hotel și cobor, unde îl găsesc pe Jungkook stând de vorbă cu recepționera. Probabil o întrebă dacă eu dețin hotelul.

"Hey! E timpul să plecam. " spun și merg spre ieșire. "Ai 10 minute"

"Doar atât?" spune și o ia la fugă până la lift.

   Eu merg spre mașină și îl sun pe Min-ho pentru ai cere exact situația de la locuința mea. Nu știam exact dacă polițiștii plecaseră deoarece la hotel nu era nici un fel de semnal.

***

   Ajungem la mine acasă unde era liniște și curat. Se pare că Min-ho rezolvase totul așa cum îi cerusem.

   Îl conduc pe Jungkook spre camera de oaspeți unde avea să stea de acum. Îi plăcea. Era într-adevăr o camera mare și destul de frumoasă.

   Acesta își lasă bagajele și vine cu mine. Eu îl conduc spre subsol și scot un ghiozdan. De acolo iau o foaie plină cu oameni.

"Uite,aici este Kim Jung Sim și dușmanul meu Nr. 1 oarecum. Plănuiește să îmi bubuie clădirea asta" spun arătând un desen al companiei.

"Cum i-ai aflat planurile?" întreabă uimit.

"Am metodele mele "spun apoi îi șoptesc "Nu toți partenerii săi sunt loiali,dacă știi ce vreau să spun."

"Asta înseamnă că ți-au spus și când se va întampla,nu?"

"Exact! In mai puțin de două zile planul său va fi pus în mișcare,dar nu dacă reușim să îl prindem panână atunci. Asta e momentul la care trebuie să mă ajuți. Am montat microfoane și am auzit că au ascuns T.N.T prin mai multe locuri,pe care le-au conectat între ele. Tu trebuie să îl rogi pe prietenul tau să trimită oameni ca să le deconecteze pe toate și să le aducă la mine,de restul mă ocup eu. Sper să nu dai greș."

"Stai! Care restul? Ce mai e de făcut?"spune el neconvins de ceea ce auzise.

"Pai vezi tu...trebuie doar să îl prind pe Jung Sim și să îl omor în liniște."

"Stai ce!? Cum adică doar să îl prinzi și să îl omori. Asta e o crima urâtă."

"Nu chiar așa de urâtă. Îi las corpul întreg. Asta e o favoare pe care nu o fac tot timpul."spun și mă duc în camera mea lasandu-l acolo încă în șoc.

Jungkook~

   Eram complet șocat de ceea ce auzisem. Nu avea nici o tragere de inimă? Omora pur și simplu? Nu îmi venea nici acum să cred de cine mă îndrăgostisem.

   După ce mă liniștesc puțin îl sun pe Yoongi și îi spun toate detaliile și tot ce avea de făcut. Acesta accepta deoarece știa că este ceva foarte serios și că Moon-he s-ar putea să nu fie prea îngăduitoare daca ei o enervează.

    Acesta avea să vină în Coreea mâine și să facă ce îi cerusem,dar încă nu știam dacă era bine că o ajutăm pe Moon-he cu o crimă. Practic eram și eu un criminal,iar mie nu prea îmi plăcea gândul că putea pății ceva dacă nu ieșea bine.

***

   Coborâm din mașină. Era întuneric. Eram într-o pădure mică din capătul Busanului. Merg în față pentru al saluta pe unul din gangsteri. Totul mergea bine până acum. Spun asta deoarece mai erau momente în care planurile mai și dădeau greș.

"Mulțumim pentru efortul depus"le spune Moon-he gangsterilor și le înmânează o geantă cu bani.

    Aceștia o iau și pleacă. Noi ne pregăteam să ne urcăm în mașină când un foc de armă se face auzit în pădure...

Am pus și acest capitol. Mulțumesc pentru vizualizări dragii mei. Sper sa va placa.

Nu uitați să lăsați un comentariu și un vot daca va plăcut. Pupici.
💖💗💞💫

Gangster paradise 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum