1

519 89 60
                                    

-Jisung'tan
Hocanın "ders bitti çıkabilirsiniz çocuklar" sesiyle uyanmıştım. Gözlerimi ovalarken herkesin toparlandığını gördüm.

Dersleri hiç sevmiyordum ama bu sene üniversite için sınava gireceğim için çalışmaya mecburdum. Tabii ben hala derslerde uyumaya devam ediyordum.

Eşyalarımı toparlayıp kapıya yöneldim. O sıra Jeongin ve Felix beni kapıda bekliyordu.

Beraber dışarı çıktık ve evlere doğru yürümeye başladık.

"Of derslerden çok sıkıldım yaz hiç eğlenceli değil sınav gelse bitsede kurtulsam"

"Aynen ya"

"O zaman evlere gidince bir oyun bulup oynarız ne dersiniz??"

Felix'in bu dediği mantıklı gelmişti oyun oynarken eğlenirdik sonuçta. Jeongin'le kafamızı salladık ve onayladık.

Konuşurken bizim eve gelmiştik bile. "Görüşürüz çocuklar" deyip anahtarı cebimden çıkardım ve dış kapıya yöneldim. Anahtarı çevirip kapıyı açtım. Hızlıca merdivenlerden çıkmaya başladım ardından zile hızlıca bastım. Annem hemen kapıyı açmıştı.

"Hoşgeldin Jisung"
"Hoşbuldum anne" diyerek hemen odama doğru yöneldim. Çantamı yere fırlatıp yatağa kendimi attım. Bir süre tavanla bakıştıktan sonra telefonumdan gelen bildirim sesleriyle cebimden telefonumu çıkarttım.

Aklıma Felix'in oyun oynarız demesi geldi ve oyunlara göz atmaya başladım. Kaydırırken Roblox'u gördüm işte aradığımı bulmuştum.
Bizimkilerle küçük çocuklarla uğraşırdık ve bu çok eğlenceli olurdu.

-sude

♡♡♡

Ilk olarak merhabaa.
Videonun bu kadar tutmasini beklemiyordum ve bu ficin bu bolumunu sude varosu yazdi ben ne kadar yazmak istesemde🙄🙄. Sudeyi takip etmeyi,bol bol yorum yazip oy vermeyi unutmayin!!
joewque
joenques

roblox/minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin