"Donum nerde?!"
"Gözlüğüm nerde?!"
"Kravatım nerde lan?!"
"Orospu çocuğu sabahın altısında ne escort gibi bağırıyorsun bozuk alfa?!"
"Taehyung uğraşma benimle sorularıma cevap ver"
"Ne bileyim a*ına koyayım Jin hyunga sorsana"
Taehyung,Yoongi'nin sabah tantanasına dayanamamış pes edip tekrar odaya sevgilisini uyandırmaya gitmişti.
Yoongi ise odasından çıkıp koşa koşa Seokjin'in kapısına koşturmuş kapıya ulaşınca deli gibi çalmaya başlamıştı kapıyı.
Seokjin sonunda kapıyı açmış Yoongi'ye öldürücü bakışlar atmıştı.
"Ulan bu saatte kapıyı böyle çalan ya ölümü görmeye gelmiştir ya da ölmeye lan."
"Kes alfalığı da benimle ilgilen omegaların baş tacı"
"Ne var yine?"
"Okula gideceğim eşyalarımı bulamıyorum en son sen daldın odama temizlik yapacağım diye."
"Ne eşyası?"
"Hello kitty kalemliğimi ve Barbie defretimi bulamıyorum hyung. Spiderman çantama atacağım."
"Haa onlar...Lan ne dalga geçiyorsun?!"
"Eee hadi hadi..seri serii"
Seokjin, Yoongi'nin odasına gidip istediklerini verip tekrar odasına çekilecekken Yoongi'nin avazı çıktığı kadar bağırarak konuşması kalan tüm uykusunu diğer üyeler gibi götürmüştü.
"5 dakikaya hazır olurum ve aşağı inerim arabamı alıp çekip giderim sizi de siklemem haberiniz olsun."
Seokjin ayağındaki terliği alıp Yoongi'nin peşine takılmıştı.Yoongi istediğini almış gülerek evin içinde Seokjin'den kaçmaya başlamıştı.
Diğerleri zaman kazanmış bir çırpıda hazırlanmıştı.
"Oğlum sen yürek mi yiyorsun lan"
"Yürek değil Taehyung aslanım ekmek arası mermi yiyorum ben.Sende ye alfaların yüzünü kara çıkarma."
"Aman sen alfa oldun da noldu.Geldin 27 yaşına hâlâ mühürlenecek bi omega bulamadın."
"Buldum aslanım.."Yoongi kolunu taehyung'un omzuna atıp devam etmişti."artık Elizabethlere son."
"Kızgınlığın ne zaman?"
"Geçen hafta bitti"
"Taehyung nasıl geçen hafta yine kendine bir omega bulamadığı için az daha bizi s*keceğini unutursun?"
"Anlık dalgınlığıma gelmiş Hobi hyung unutmuşum."
"Lan ne hainsiniz arkadaşınızın kızgınlığında yardım etmiyorsunuz."
"Kusura bakma Yoongi hyung da yardım edeceğiz niyetine götümüzü kaybetmek istemeyiz."
"Aman yedik gotunuzu Gguk"
"Geçen hafta yiyecektin"
"Off ne abarttınız"
"Neyse hadi hazır mısınız?"
"Hazırız Nami hyung."
"İyi o zaman gidelim"
"Yoongi Hyung~"
"Ne var jeongguk?"
"Bugun sizin okula gelsem?"
"İzin vermezler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two Teacher TT // YOONMİN | OMEGAVERSE
FanfictionO omegaların en güzeli idi.Öğretmenlerin de öyle... ⚠️KÜFÜR VE ARGO SÖZLER KULLANILMIŞTIR. ⚠️+18 SAHNELER İÇERMEKTEDİR. ⚠️ UYGUNSUZ DAVRANIŞLAR BULUNMAKTADIR.