ΚΕΦΆΛΑΙΟ 6ο
Παρτ 1οΟι μέρες περνάνε πλέον σαν νερό, εγώ και ο Αλέξης μένουμε πλέον μαζί και αυτή η απόφαση μας ήταν η καλύτερη που μπορούσαμε να πάρουμε για την σχέση μας, έχουμε έρθει πιο κοντά και ήμαστε τόσο ερωτευμένοι. Ο Αλέξης έχει πλέον σταματήσει από την σχολή αφού ο μόνος λόγος που είχε έρθει από την αρχή ήμουν εγώ, τώρα έχει αφοσιωθεί στην εταιρία όπου έχουν γίνει πολλά τον τελευταίο καιρό. Εγώ συνεχίζω κανονικά με την σχολή και τα πάω πολύ καλά, τώρα ετοιμάζουμε με την σχολή και για πρώτη φορά μια γκαλερί με τα έργα μας. Ακόμα προσπαθούμε να ανακαλύψουμε τι πραγματικά συνέβη στο σπίτι εκείνο το βράδυ και για πιο λόγο ο κύριος Ιάκωβος ο πατέρας του Αλέξη του είχε αφήσει αυτό το γράμμα. Τώρα πια μας βοηθάει και η Μπέθανη με τον Άγγελο και η αλήθεια πιστεύουμε πως ήμαστε κοντά στο να μάθουμε.
Η ώρα είναι 7 και εγώ μόλις έχω ανοίξει τα μάτια μου, κοιτάω δίπλα μου και ο Αλέξης ακόμα κοιμάται, τι υπναράς που είναι θεε μου, σκέφτηκα και γέλασα λίγο δυνατά, εκείνη την ώρα ο Αλέξης άνοιξε τα μάτια του και με κοίταξε τόσο νυσταγμένα.75
Αλέξης: Καλημέρα πριγκίπισσα.
Μου είπε με ένα γλυκό χαμόγελο στα χείλη του.
Ίριδα: Καλημέρα αγάπη μου. Πρέπει να σηκωθείς να ετοιμαστείς για την δουλειά είναι σημαντική μέρα σήμερα.
Εκείνος το μόνο που έκανε ήταν να βγάλει ένα μουγκρητό και αφού έβαλε το μαξιλάρι πάνω από το κεφάλι του είπε σχεδόν ψιθυριστά.
Αλέξης: Άσε με, είναι νωρίς ακόμα μην με ξυπνάς με της κότες.
Ίριδα: Δεν σε ξυπνάω με της κότες η ώρα είναι 8.
Του είπα και εκείνος αμέσως πετάχτηκε από το κρεβάτι.
Αλέξης: Τι ώρα είναι;
Είπε αναστατωμένος και ξεκίνησε να ντύνεται, εγώ δεν άντεξα έβαλα τα γέλια με τον τρόπο που προσπαθούσε να ντυθεί γρήγορα, εκείνος με κοίταξε όλο περιέργεια και έπιασε να δει την ώρα, η πραγματική ώρα ήταν 7 και 10, μόλις το είδε αυτό με κοίταξε και έπεσε πάνω μου με όλη του την δύναμη.
Ίριδα: Θα με σκάσεις.
Του είπα φωναχτά και γελόντας ταυτόχρονα.76
Αλέξης: Καλά να πάθεις, αυτό γιατί μου είπες ψέματα.
Είπε και ξεκίνησε να με γαργαλάει, δεν άντεχα άλλο ένιωθα ότι θα σκάσω από τα γέλια, μας διέκοψε όμως το κουδούνι, ο Αλέξης σταμάτησε να με γαργαλάει και σηκώθηκε ξανά όρθιος.
Ίριδα: Ποιός να είναι τώρα πρωί, πρωί;
Αλέξης: Ίσως είναι ο Άγγελος του είπα εχθές να περάσει το πρωί πριν πάει στην δουλειά για να του δώσω να ψάξει έναν φάκελο που βρήκα στο γραφείο του θείου μου.
Είπε και αφού έβαλε την μπλούζα του έτρεξε προς την πόρτα να ανοίξει.
Αλέξης: Καλημέρα, έλα πέρνα μέσα.
Άγγελος: Ήρθα να πάρω τον φάκελο που μου είπες εχθές.
Αλέξης: Ναι θέλω να ψάξεις πολύ καλά σε παρακαλώ γιατί εμένα κάτι μου βρωμάει σε αυτή την υπόθεση.
Άκουσα τον Αλέξη να λέει στον Άγγελο καθώς έβγαινα απο το δωμάτιο.
Ίριδα: Καλημέρα Άγγελε.
Άγγελος: Καλημέρα Ίριδα.77
Μου απάντησε και εκείνος πίσω.
Άγγελος: Μόλις έχω νέα θα σε πάρω αμέσως τηλέφωνο, τα λέμε τώρα γιατί θα αργήσω στην υπηρεσία.
Είπε ο Άγγελος και άνοιξε την πόρτα για να φύγει, αφού έφυγε είπα στον Αλέξη.
Ίριδα: Είσαι σίγουρος για αυτό που θα κάνεις σήμερα;
Αλέξης: Ναι είμαι απολύτως σίγουρος αν και ελπίζω οι υποψίες μου να μην είναι αληθινές.
Εγώ τον κοίταξα στα μάτια του χάιδεψα τα μαλλιά και του είπα.
Ίριδα: Πιστεύω πως κάνεις λάθος, δεν πιστεύω πως ο θείος σου θα ήταν ικανός για κάτι τέτοιο μόνο και μόνο για μια εταιρία. Είμαι σίγουρη για αυτό μην ανησυχείς.
Αφού φάγαμε πρωινό ο Αλέξης με χαιρέτησε και έφυγε για την δουλειά, εγώ συνέχισα για λίγο ακόμα το πρωινό μου μιας και σήμερα είχα λίγο πιο αργά σχολή. Αφού η ώρα πήγε 8 και μισή ξεκίνησα και εγώ να πάω προς την σχολή μου. Αύριο είναι η γκαλερί οπότε σήμερα είχα πολλά να κάνω, χαίρομαι τόσο πολύ για αυτή την εξέλιξη και ευχαριστώ τους καθηγητές μας που μας βοήθησαν τόσο πολύ.78
Στην γκαλερί δεν θα έχει μόνο δικά μου έργα θα έχει από αρκετά ακόμα παιδιά και είναι πολύ σημαντικό γιατί θα έρθουν πολλοί γνωστοί φωτογράφοι για να βρουν νέα ταλέντα όπως λένε και εκείνοι. Μόλις έφτασα στην σχολή πήγα στο τμήμα μου και ξεκινήσαμε το μάθημα, όλη μέρα σήμερα κάναμε ετοιμασίες για αύριο, υπάρχει τόσο άγχος για να είναι όλα τέλεια, όλοι προσπαθούμε για το καλύτερο. Η μέρα πέρασε είναι βράδυ και εγώ βρίσκομαι στον καναπέ προσηλωμένη στον υπολογιστή και κοιτάω τις φωτογραφίες που έχω ετοιμάσει για την γκαλερί.
Αλέξης: Οι φωτογραφίες είναι υπέροχες θα τα πας τέλεια.
Εγώ τρόμαξα εκείνη την ώρα γιατί δεν είχα ακούσει τον Αλέξη να μπαίνει στο σπίτι.
Ίριδα: Με τρόμαξες δεν σε άκουσα που ήρθες.
Είπα και έκλεισα τον υπολογιστή.
Ίριδα: Πως πήγε τελικά σήμερα βρήκες τίποτα;
Αλέξης: Όχι ακόμα, ούτε ο Άγγελος έβγαλε κάποια άκρη με τον φάκελο αλλά που θα πάει θα μάθω.79
Ίριδα: Μην ανησυχείς θα πάνε όλα καλά είμαι σίγουρη για αυτό.
Αλέξης: Ελπίζω να έχεις δίκιο.
Είπε και έκατσε μαζί μου στον καναπέ και έριξε το κεφάλι του στον ώμο, η αλήθεια ήταν αρκετά σκεπτικός σήμερα λογικό όμως προσπαθεί να ανακαλύψει αν τα νούμερα που εμφανίζουν στην εταιρία είναι πραγματικά. Υποπτεύεται πως ο Παύλος με κάποια βοήθεια αλλάζει τα νούμερα της εταιρίας χωρίς να ξέρουμε όμως αν πράγματι ισχύει και αν ισχύει για πιο λόγο το κάνει. Εγώ του λέω συνέχεια πως δεν νομίζω να ισχύει κάτι τέτοιο η αλήθεια όμως είναι πως το πιστεύω και εγώ αυτό γιατί δεν βγαίνουν τα νούμερα.
Αλέξης: Τι σκέφτεσαι;
Είπε ο Αλέξης και με έβγαλε από τις σκέψεις μου.
Ίριδα: Δεν σκέφτομαι αφαιρέθηκα συγνώμη.
Η αλήθεια είναι πως δεν ήθελα να του πω τι πραγματικά σκέφτομαι.80
Αυτά και για σήμερα. Να ξέρετε κοντεύουμε στο τέλος της ιστορία αυτής και είμαι πολύ χαρούμενη για αυτό 💙
Τα λέμε στα σχόλια.
BẠN ĐANG ĐỌC
Το μονοπάτι της σιωπης
Tiểu Thuyết ChungΜια φίλη, Μια ψυχή, Μια σκιά, ένα μονοπάτι που μόνο σιωπή δεν έχει. Θα καταφέρει άραγε να βγει στο φως; θα καταφέρει να ανακαλύψει όλα τα μυστικά και να βγει ζωντανή από το μονοπάτι που της έδωσε η ζωη;