HARİKA! Bulut la yıllardır kurulu bir düzenimiz varken ve onlarca olayla uğraşırken bir de birkaç saat önce bu senin abin denilen Taner başıma kalmıştı.
Evet bunun sorumlusu o değildi ama yinede evde birine daha katlanmak istemiyordum. Ayrıca onu tanımıyordum bile pat diye de aynı evde yaşamak biraz tuhaf geliyordu. -Gerçi annemlerin bu haline alışmıştım doğrusu ama bu kadarını beklemiyordum
Dışarıdan bakıldığında Bulut gibi zorba bir tip görünüyor fakat aslında en az Bulut kadar eğlenceli ve samimi olacağını umuyorum.
Aklımdaki düşünceler salondan gelen çığlıklarla bölünürken yataktan aceleyle kalkıp salona doğru koşmaya başladım. Bulut'a bir şey mi olmuştu yoksa!?
Koridoru geçtiğimde salonun koltuğun bir ucunda Bulut diğer ucunda ise Taner, küçük çocuklar gibi üzerlerine ortak olarak örttüğüm pikeyi kendi taraflarına çekerek üzerlerini örtmeye çalışırken bir yandan da çığlık atıyorlardı.
Elimi salondaki orta sehpaya sert bir şekilde vurarak seslerini bastırdım. İkisinin de şaşkın bakışları bana doğru döndüğünde sinirle konuşmaya başladım korkudan aklım çıkmıştı.
" Sabahın köründe ne bağırıyorsunuz ya "
"Ada bu gay mi "
"Ne bak oğlum dayak manyağı yaparım seni sensin gay.Niye benim dibimde uyudun sen kedi yavrusu gibi koluma girmişsin birde "
Kahkaha atarak didişmelerini seyrederken Taner'in Bulut'un yanında uyandığını farkettim. Uyurgezerlik mi var bu çocukta ya.
"Ya dün gece su içmeye kalktım sonrası bende yok "
"Ben söyliyim yanımda yatmışsın yılışık Taner"
Taner'in cevap vermesini beklemeden araya girdim.
" Ay abartmayın birşey olmaz aynı kandansınız siz"
Babamın taklidini yaparken Bulut yüzünü buruşturarak gözlerini kısıp Taner 'i süzüyordu.
"Hadi Ada üzerini giyin okula bırakayım seni geç kalma "
"Dur kahvaltıyı hazırliyim yiyelim öyle çıkarız "
"Yok yok ben dışarıda alırım simit ayran neyine yetmiyor kızım zaten çubuk gibi bir şeysin. "
Sinirle ona gözlerimi devirdikten sonra ne yaptığını anlamıştım. Taner'le kahvaltı yapmak istemiyordu .
"Eee sen nereye gideceksin Tarık "
Karşı taraf "Taner " Diye düzeltti dişlerinin arasından
" Evdeyim ben bir yere gitmeyeceğim "
"İyi bari temizlik malzemeleri banyoda haftalık sıralama değişti A'da bugün temizlik Taner'in elinden öper çarşamba günü de bende cumartesi de hafta sonu sen yaparsın "
Taner temizlik kelimesini duyduğu anda kaşlarını çatarak ne temizliği ya der gibi Bulut 'a bakıyordu.
"Bir sorun mu var toprak "
"Taner benim adım ! "
"Tamam çakırcığım hadi sana kolay gelsin "
Yalan yok Bulut'a hak veriyorum, Taner'in aramızı bozmasından korkuyordu ama asla böyle bir şeyin olamayacağını bilmiyordu.
"Hadi Ada niye kapıda dikiliyorsun koş giyin bekliyorum "
Bulut'un sitemiyle kendime geldiğimde hızla odama gittim hava çok sıcak olduğu için hızla üzerimi değiştirdim ve saçımı üstten sıkı bir at kuyruğu yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGELERİN İÇİNDE( ARA VERİLDİ )
RomanceOkulunuzda çıkarılan yangının hedeflerinden biri olmak mı? o gizemli çocuğun kim olduğunu biliyor musunuz? Bu karmakarışık olayların içinde yanınızda kim olacak? Düşmanınız karşınızda mı yoksa arkanızda mı?