Sabah uyandığımda Ege hayla uyanmamıştı. Valizimden bir kot pantolon bir tane sweet çıkardım ve banyoya girdim yoldan gelmiştik sonuçta banyo yapıp rahatlamam lazımdı.
Duş aldım ve banyoda üstümü değiştirdim çıktığımda Egeyi telefonda gülümseyerek mesajlaştığını gördüm.
Ege bana arkasını dönmüştü ve yanına gizlice gidip kiminle konuştuğunu görebilecektim. Tam yanına yaklaştığımda Ege ayağa kalkıp yönünü bana çevirdi.
" Aşkım banyodan çıkmışsın" dedi ve beni kendine çekip saçlarımı kokladı.
"Ohh mis gibi kokuyor beni bebeğim"
Ona gülümsedim ama bu gülümseme içten bir gülümseme değildi.
Aklıma sadece tek kelime geliyordu.
Ege yoksa beni aldatıyormuydu?Eğer Ege böyle bir şey yaptıysa çok kötü olurdu hem de çok kötü olurdu.
Ege dudağıma öpücük bırakıp elbiselerini alıp banyoya girdi.
Telefonu masanın üstündeydi Egenin şifresini biliyordum 47047 telefon şifresiydi. Ege çok mi salaktı yoksa benim bakacağımı düşünmemişmiydi.
Telefonu açtığımda hemen mesajlar bölümüne girdim ve Ecrin adında bir kızla konuştuğunu gördüm elimi kalbime koydum Ege sanırım gerçekten beni aldatıyordu.
Tam mesajları okuyacakken arkadan bir el kolumu sertçe tutup kendine çekti. Hem de çok sert bir şekilde kolumu kıracak şekilde arkamı döndüğüm de hayatımda tek güvendiğim insanı gördüm gerçek aşkı onda gördüğüm insan benim Egemi gördüm ama o Ege çoktan başka birinin Egesi olmuştu.
Elimi ondan çekip telefonu göğsüne attım. Ege de hemen telefonunu eline aldı. Bacak arasına tekme attığımda yerinden zıplamaya başlamıştı yüzüne bir yumruğu geçirdim beni tekrar elimden tutmaya çalıştığında
"O eli çek yoksa o eli kırarım orospu çocuğu"
Kapıyı açıp odadan çıktım ve lâranın odasına koştum. Kapıyı çaldığımda kapıyı Burak açtı Burağı gördüğüm an ona sarıldım Burak ise anlamamış bakışlarla bana karşılık verdi. Beni kendisinden çektiğinde "Ne oldu Minam"
"Burak o orospu çocuğu beni aldatıyormuş"
Burak şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu çünkü o da Ege den beklemiyordu.
"Şaka mı yapıyorsun Mina çünkü değilse Egeyi ölmüş bil"
"Ne şakası Burak ya Ne şakası"
Odadan Lâra çıktı ve Burağa anlamsız bakışlar attı.
Burak sinirle dışarı çıktı. Sadece ben ve Lâra kalmıştık. Oturup ağlamaya başladım evet biliyorum bir erkek için ağlamam demiştim ama Lâranın yanında tüm kurallar gidiyordu Lâra bir abla bir kardeş bir anne gibi bana sarıldı.
"Geçti kuzum, Geçti güzelim anlat bakalım şimdi"
Burnumu çekerek
"Bu sabah banyodan çıktığımda Egenin yatakta gülerek mesajlaştığını gördüm. Ege banyoya girdiğinde telefonu elime alıp baktım telefonda gülümseyerek konuştuğu kız Ecrin adında bir kız, kolumu sertçe biri sıktı. Arkamı döndüğüm de o elimi sertçe sıkanın Ege olduğunu gördüm. Bende onun ayağının ortasına tekme attım. Yüzüne yumruk attım."Lâra bana sarılıp Egeye küfürler etmeye başladı.
İki saatir ne Burak ortalıkta vardı ne Ege, Burağımı kardeşimi çok merak ettim. O pislik adamı merak ettiğimimi sanıyorsunuz sikimde değil o pislik Adam.
Allahım neden ben keşke hiç bir zaman o Egeyle tanıştırdın neden yani Burakla ve Lârayla yine tanışmak isterdim hemde herşeyden çok
------------------------------------------------------------
Lâra: Benim kız kardeşim gibi olmuştu. Olmuştu değil gerçekten kız kardeşimdi o bana sarılınca Annem den daha çok şefkat görüyordum.Burak: Erkek kardeşim gibi nedense onu içime biryerlere sıkıştırıp hiç çıkarmamak istiyorum. Yaramaz tatlı çocuğum gibi ona nedense bir Anne gibi seviyordum. Onun yüreği o kadar temiz ve güzel ki o bu dünya için çok fazla.
Ege: Benim ilk aşkım. O benim için bir insandan daha fazlasıydı. Onu çok seviyordum. Egenin böyle bir şey yapacağı aklımın ucundan geçmezdi. Benim Egem benden vazgeçti ve başka bir kıza çevirdi sevgisini...
İnşallah bana sövmezsiniz böyle bir bölüm için ama böyle yapasım geldi bilmiyorum artık içime böyle doğdu.
Sizce Ege böyle bir şey yaparmi?
Siz Egeye güveniyormusunuz?
Sizce Mina yanlışmı anladı?
Yoksa Minanın dediği gibi "Benim Egem benden vazgeçti ve başka bir kıza çevirdi sevgisini..." Sizce Ege sevgisini başka bir kızamı çevirdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLARA BAK
Teen FictionBirden beş kız ceplerinden bıçaklar çıkarıp üstüme atılmaya başladılar. Ah, biri görse gerçekten bir erkek için onları öldüreceğimi sanarlardı ama o erkek umrumda bile değildi. O erkekte benim oyunumun bir parçasıydı. Masum bir hikaye sandığınız hik...