Bölüm 21 - Ben Bir Canavarım

84 9 0
                                    

Bölüm 21 - Ben Bir Canavarım

Quinn'in ne olduğu hakkında hiçbir fikri olmasa da, Peter'ın yüzüne baktığında ciddi olduğunu anlayabiliyordu. Quinn daha sonra arkasına baktığında Layla'nın hala uyumakta olduğunu gördü.

Layla uyandığında Quinn'in orada olması önemliydi. Sırrını kimseye söylememesi için onu ikna etmesi gerekiyordu ama şu anda Vorden'ın başı belada gibi görünüyordu.

Quinn daha sonra kantindeki olayı düşündü. Quinn'in başı belaya girdiğinde Vorden ona yardım etmek için öne çıkmıştı.

Quinn'in yardım etmek için yapabileceği pek bir şey olmasa da, denemeden bilemezdi.

Şimdi Vorden'a yardım etmezse nasıl bir insan olurdu?

"Tamam, hadi." dedi Quinn. "Acele edelim."

İkisi, sonunda toplantı salonuna ulaşana kadar hızla koridorlardan geçtiler. Mermer zeminli ve önünde bir sahne olan büyük boş bir salondu. Şimdiye kadar herhangi bir amaçla kullanılmamıştı ama öğrencilerin bir toplantı yapacakları zaman çağrılacakları alandı.

İkisi toplantı salonuna girdiğinde, orada zaten bir kargaşa hakkında mırıldanan çok sayıda öğrenci vardı.

"Ne olduğunu gördün mü?"

"Evet, bu adam bir canavar, bunu nasıl yapabildi?"

"Neyse ki ikinci sınıf öğrenciler onu durdurmak için buradaydı."

Toplantı salonu tamamen darmadağındı. Duvarların ve zeminin bir kısmında kraterler ve molozlar oluşmuştu. Yanık izleri ve başka şeyler de vardı ve hatta kan bile vardı. Quinn'in salona girdiği anda kokusunu alabileceği bir şeydi

"Burada ne oldu?" Quinn sordu, "Vorden nerede?"

Belli ki burada bir kavga çıkmıştı ve Quinn en kötü ihtimalden korkuyordu.

"Bilmiyorum." diye yanıtladı Peter. "Ben ve Vorden birlikte toprak yeteneğimi çalışmakla meşguldük, işte o zaman daha önce hiç görmediğim bir grup ikinci sınıf Vorden için yanımıza geldi. Vorden bana endişelenmememi söyledi ama tabii ki endişelendim ve ben de onu takip ettim. O sırada onu toplantı salonuna götürdüklerini gördüm ama öğrencilerden ikisi nöbet tuttu ve içeri girmeme izin vermediler. Ne yapacağımı bilemedim, o yüzden seni aramaya geldim."

Quinn ve Peter daha sonra öğrencilere ne olduğunu sordular, ancak bunu yaptıklarında, sanki gördüklerini kimseye söylememeleri söylenmiş gibi öğrenciler sorudan kaçınıyor ya da onları tamamen görmezden geliyor gibiydi.

Peter ise hala salonda olan öğrencilere neler olduğunu sormaya devam etti. Quinn ona daha fazla cevap vermeyeceklerini zaten biliyordu, bu yüzden kendi başına biraz teftiş yapmaya başladı.

Odadaki demir kokusu Quinn'e her şeyden daha yoğun geliyordu ve onu yerde kurumuş kanın bulunduğu bir alana götürdü.

"İnceleme."

[İsim: Vorden Blade]

[Irk: İnsan]

[Kan Grubu: O-]

Quinn, savaş alanını incelemeye başladı ve daha fazla kan izi buldu, ancak bunlar üzerinde inceleme becerisini kullandığında, bu ona hiçbir bilgi göstermiyordu. Yalnızca [????] görüyordu.

"İnceleme becerisini onlar üzerinde şahsen kullanmak zorunda mıyım?" diye düşündü Quinn.

Yerdeki kanın çoktan kurumuş olması çok yazıktı, aksi halde Quinn elindeki şırıngayı kullanabilirdi.

Tam o sırada Peter herkesi sorgulamayı bitirmiş ve Quinn'e dönmüştü.

"Kimse konuşmak istemiyor gibi görünüyor." dedi Peter.

"Belli, hadi odamıza geri dönelim. Kim bilir, belki dönmüştür?"

İkisi daha sonra birlikte yurt odasına geri döndüler ve içeri girdiklerinde, Vorden'ı orada gördüklerine şaşırdılar. Ancak bir şeyler doğru değildi, Vorden her zamanki halinde değildi.

Quinn ve Peter sadece ona bakarak sert bir kavgaya tutuştuğunu anlayabildiler. Her yerinde morluklar ve sıyrıklar, sırtında büyük kesikler... Zor bir savaşın içinde bulunmuş gibi görünüyordu. Sadece bu da değil, ikisi içeri girdiğinde Vorden onlara selam bile vermedi.

Bu Vorden tanıdıkları Vorden değildi. Vorden yatağında uzanmış öylece duruyordu.

"Vorden, ne oldu, her şey yolunda mı?" Peter sordu.

"Evet, beni rahat bırakın iyi olacağım." dedi Vorden. "Yanımda kalırsanız sadece canınız yanacak."

"Vorden, neyden bahsediyorsun?" Peter dedi. "Şuna bak, acilen revire gitmen gerekiyor, hadi gidelim!"

"Beni rahat bırakın lütfen..." Vorden sessizce dedi.

"Quinn, hadi, revire gitmesi için bir şey söyle..." ama Peter, Quinn'den destek istemek için arkasını döndüğünde, Quinn ortalıkta görünmüyordu.

"O bile benim bir canavar olduğumu düşünüyor." diye mırıldandı Vorden kendi kendine.

Yurt odasının hemen dışında, Quinn nefes nefese ve ter içinde kapıya yaslanmıştı. Artık insanlara baktığında vücudu tepki vermese de Vorden'ı gördüğünde farklıydı. Vorden'ın vücudunun her yerinde hâlâ taze kesik izleri vardı ve ondan yayılan koku güçlüydü.

Aniden Quinn, biraz kan için can atıyormuş gibi hissetti. Kontrol edebildiği bir şeydi, bedeni geçen seferki gibi değildi ama ona kötü anıları geri getirmişti ve olabileceklerden biraz korkuyordu.

"Sahip olduğum bu garip sistem yeteneğinin ne olduğunu öğrenmem gerekiyor."

Sonra aklına bir düşünce geldi, hala çözmediği bekleyen bir sorun vardı. Vorden şu anda garip davranıyor olsa da Quinn onun güvende olduğunu biliyordu. Vorden'in şu anda uğraştığı sorunlar ne olursa olsun, sadece beklemesi gerekecekti.

Boşa harcanan her saniye, Layla'nın uyanma şansı olduğu ve uyandığında kim bilir ne olacağı anlamına geliyordu.

****

Tam o sırada aynı anda revirde, odanın arka tarafındaki köşede, Layla yavaş yavaş gözlerini açmaya başladı.

"Hah, ne oldu?" Layla dedi, "Neredeyim ben?"

Layla odanın etrafına bakınırken boynunu ovuşturmaya başladı ve aynı zamanda kütüphanede olanlara dair görüntüler zihninde canlandı.

Her şeyi hatırlıyordu. 

Benim Vampir Sistemim [ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin