BAŞTAN ÇIKARICI ESİR

738 29 0
                                    

Ricky fark ettiği düşüncelerle kızı yıkadıktan sonra banyodan çıktılar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ricky fark ettiği düşüncelerle kızı yıkadıktan sonra banyodan çıktılar. Kendi yatak odasına götürüp bir havlu çıkarttı. Genç kızın baştan çıkarıcı vücudu, tüm kanının tek bir noktada toplanmasına neden olmuştu. Onu yıkarken iç çamaşırlarından kurtulmuştu ama şimdi karşısında çırılçıplaktı. Kızıl saçları diri göğüslerini örtse de geri kalan vücudu ortadaydı.

Aklı başında olmayan bir kadından tahrik olduğu için kendisine kızdı. Onun yanındayken kendisini kaybediyordu.

"Şimdi sırası değil oğlum, hadi." dedi kendi kendine. 

Havluyu alıp kızın vücudunu kurularken niyeti ona bakamamaktı ama doğasına yenik düştü. Tam da o an kızın vücudunda ki izleri fark edebilmişti. Bazıları büyük bazıları ufak tefek sarımsı izler vardı bedeninde. Geçmeye yüz tutmuş bu izler yaklaşık bir iki hafta öncesinden yapıldığını gösteriyordu. 

Kahretsin!

Bunu daha önce nasıl fark edememişti ki?

Kızın saçlarını göğüslerinden çekip arkaya attı. Bunlar yanık izleriydi! Omuzlarını tutup sırtını çevirdiğinde bir şok daha yaşadı. Sırtında ki izler daha çoktu ve bunlar kahrolası kırbaç izleriydi!

Kızı tekrardan kendisine çevirdiğinde çenesini kavradı. "Bunu sana kim yaptı?"

Genç kız hala kendinde değildi. Bu yüzden onu anlamıyordu. Ricky ısrarla sordu.

"Sana diyorum Clara! Bunu sana kim yaptı?"

Bir cevap alamamak onu sinirlendirmişti. Bunu ona kimin yaptığını elbet öğrenecekti ve o zaman tanrı onun yardımcı olsundu, elinden çekeceği vardı.

Kızı narince kuruladıktan sonra dolabından bir boxer giydirdi kıza. Tişörtlerinden birini de giydirdikten sonra yatağına yatırdı ve uyumasını izledi.

Sabah saat dokuz kırk beşi gösteriyordu. Ricky, Clara'yı eve getirdiğinden beri ayaktaydı ve uyumamıştı. Gördüğü onca şeyden sonra nasıl uyuyabilirdi ki? Hiçbir şey olmamış gibi gözlerini nasıl kırpabilirdi? 

O kız işkence görmüştü. Kimden?! Kahrolası soru sabaha kadar uyanık tutmuştu onu. Kim böyle bir caniliği yapardı ve neden? Düşünmeden edemiyordu. Öğrenmek zorundaydı. Ona bunu yapanın kim olduğunu öğrenip onu gebertmeliydi. Ancak o zaman içi rahat edebilirdi.

Çıplak ayakların zeminde çıkardığı sesleri duydu. Clara uyanmıştı. 

"Günaydın."

Omuzunun üzerinden ona bakıp günaydın dedi. Kız kurulu kahvaltı masasına göz gezdirdikten sonra küçük bir parça domatesi ağzına attı.

"Dün ne oldu bilmiyorum ama beni buraya getirdiğin için teşekkür ederim." 

Koltukta oturan adamın yanına varıp sabah sabah neden içtiğini bilmediği bira şişesini aldı. Birkaç yudum içtikten sonra sehpanın üzerine bırakıp adamın dizlerine yerleşti. 

GEÇMİŞİN YANKILARI (BABA SERİSİ #2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin