°4°

119 15 7
                                    

Sabah uyanmak istemiyorum,okula gitmek istemiyorum, yemek yemek istemiyorum. Ben sadece konuşup derdimi anlatmak istiyorum.

Hemen okul formamı üzerim geçirip çantamı hazırladım.
Annem beni her zaman ki gibi mutfağın önünden geçerken gördü.

"Jısung? Aç değilsen telefonu alayım"

Tıpış tıpış masaya oturdum. Bu kadın beni ikna etmeyi çok iyi biliyor.

~~~

İlk derse kadar pek bir şey olmadı. Bence bu güzel birşey.

Zil çalmıştı. Ben yeni bir defter ile sözleri yazmaya derste başlamıştım bile.

Bir sonraki cümleyi yazmayı bitirdiğim de bana seslenen kişiye baktım.

"Jısung?"

Bana doğru gelen Minho'ya baktım. Yanıma sandalye çekip oturdu sonrada ne yaptığıma baktı.

"Şarkı sözlerini mi yazıyorsun?"

Kafamı salladım.

"Okuyabilir miyim?"

Defteri Minho'ya uzattım.
Bir süre yazdıklarımı sessizce okudu.

"Jısung...bu harika... Daha bitmemiş sanırım ve bitince nasıl olucak tahmin edemiyorum bile."

Gülümsedim. Teşekkür etmek istiyordum.

"Bu arada gitar çalmayı bilmiyordun değil mi? Neyse sorun değil."

"Bu gün sözleri bitirebilir misin?"

Omuz silktim. Belki bitirebilirdim.

"Eğer müsaitsen bu gün size gelebilir miyim? Hem sözleri beraber tamamlamak istiyorum."

Gülümsedim. Bu bir cevap sayılabilirdi.

"Tamam akşam geliyorum."

Zil çaldığında Minho sırasına geçti.
Bende ablama mesaj attım.

"Bir arkadaşım akşam bize gelmek istiyor. Sorun olmaz değil mi?"

Ablamdan sorun olmadığına dair bir mesaj gelince gülümsedim.

~~~

Çıkışta eve ilk defa bu kadar hızlı gitmiştim.
Hemen eve gidip odamı toparlamalıydım. Çok dağınık değildi ama topluda değildi.

Eve girdiğim gibi odama girdim. Hızlıca bütün odayı toplayıp üzerimi değiştirdim.

Yaşlaşık yarım saat sonra Minho da gelmişti. Çalan zille kapıya uçmuştum.

"Naber Jı?"

Gülümsedim. Arkamdan ablamda kapıya gelmişti. Ben konuşamadığım için o konuştu.

"Hoş geldin..."

"Minho"

"Hoş geldin Minho. İçeri gelsene."

Ablamla beraber bende kapıdan çekilerek yolu açtık.

"Siz Jısung'un odasına geçin isterseniz daha rahat çalışırsınız"

İkimizde sessizce odama geçtik. Minho bir süre odamı inceledi. Daha sonra incelemeye devam ederken konuştu.

"Odan çok güzel....sana ait olduğu belli"

Gülümsedim. Daha sonra kitaplıkta ki defterimi alıp sandalyeye oturdum. Minho zaten diğer sandalye de oturuyordu.

"Hemen başlıyoruz demek"

İçimdeki Müzik ~Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin