גיל 7
סקיי
זה עוד בוקר רגיל שקמתי ב6:30 כדי לעשות ריצת בוקר לפני האימון. כשחזרתי הביתה כבר האוכל היה על השולחן ביצת העין וסלט, כשאמא מגיעה מהמטבח לשולחן היא אומרת שהיא צריכה להגיד לי משהו לגבי האימונים, "מכיוון שאת מספיק בוגרת ורוקדת מדהים על הקרח אני והמאמנת שלך פלורנס החלטנו להוסיף לך בן זוג לריקודים". נחנקתי מהאוכל ואמרתי "אני יכולה לרקוד לבד אני לא צריכה שותף "אני יודעת ,אבל אני ופלורנס קראנו מחקרים על זה והמחקרים טוענים שזה משפר את הביצועים בהרבה, את לומדת מהשותף ,והשותף לומד ממך." אמא אמרה. אמא ראתה כמה אני חרדה מזה ואז היא הוסיפה "אפשר לעשות ניסיון של חודש אם את רואה שזה לא נוח לך אז נאפשר לך לרקוד לבד, אם את רואה שכיף לך ונוח לך אתם תמשיכו לרקוד ביחד." הרגשתי הקלה והנהנתי, שאלתי את אמא "לפחות הוא בגילי?". היא הנהנה ואמרה "ברור שהוא בגילך אני לא אביא לך מישהו שקטן או גדול ממך." ועוד יותר הרגשתי הקלה. "את יכולה לספר לי עוד דברים עליו?". אמא חייכה ואמרה "לא, תני לו להציג את עצמו היום." "היום!?, למה לא סיפרת לי כשידעת שהולך להיות לי שותף!?" אמרתי בכעס והיא ענתה "ידעתי שתתנגדי לזה ולכן סיפרתי לך היום." קמתי בעצבנות מהכיסא והלכתי להתארגן לקראת האימון. אמא צעקה לי מהמטבח "אבל לא סיימת את האוכל צעקתי חזרה "אין לי כבר תיאבון!"
&
אני ואמא נסענו לאימון ועדיין נורא כעסתי מזה כשהיא סיפרה לי רק היום שהולך להיות לי שותף אמא ראתה שאני עצבנית ואמרה. "סליחה שסיפרתי לך רק היום אבל ידעתי כשתכעסי כך או כך." היא צחקקה, וגם אני קצת צחקקתי. "אני סולחת לך" אמרתי, "אבל פעם הבאה אל תגידי לי דברים כאלה יום לפני, זה פשוט מלחיץ." אמא הבינה ואמרה "מבטיחה" "מבטיחה מה?" הסתכלתי עליה עם חצי חיוך ואז היא צחקקה והסתובבה לכיווני "מבטיחה שפעם הבאה לא אספר לך דברים כאלה יום לפני." והתחבקנו. שמתי את הדברים בלוקר שלי במלתחות והלכתי לכיוון אולם הקרח ושם ראיתי מישהו שנראה בגילי גבוה עם שיער שחור שופע ועיניים כחולות. הוא היה כל כך יפה. הוא יתקרב אליי והציג את עצמו "היי, אני אוסקר ואת בטח סקיי נכון?". עניתי בחיוך "כן אני סקיי" הוא השיב "נעים מאוד אני אוסקר השותף שלך לריקודים" והושיט יד ללחיצה וגם אני הושטתי את היד . לי ולאוסקר היו כמה ניסיונות כושלים שבהם נפלנו אבל היה לנו כיף ביחד, אמא צדקה באמת הייתי צריכה שותף ,אני ואוסקר נהיינו חברים טובים.
YOU ARE READING
אהבה על הקרח
Romanceסקיי תמיד חלמה להיות באולימפיאדה בריקוד אומנותי על הקרח. כשהייתה בת 3 סקיי התחילה לרקוד על הקרח ומאז התאהבה בזה, זה היה כל החיים שלה. בגיל 7 צירפו לה שותף בריקודים בשם אוסקר ומאז הכל היסטוריה . האם הם יגיעו לאולימפיאדה? תגלו בהמשך.