Uyarı; Jimin X okuyucu. Soft-Fluff
Barınaktan köpek sahiplenmenize tepkisi,
-O köpeği çok sevecek.
-Ona söylemezsen bile aldırmaz, bunu hoş bir sürpriz olarak görür.
-Köpek ile içeri giriyorsun ve ne iş yapıyorsa duracak, sana bakacak ve sonra evcil hayvan için koşarak yanına gelecek.
-Yine de köpeğe isim vermesine yardım etmen konusunda ısrar edecek!!!
-Ayrıca gidip malzemeleri bir araya getirmenizde ısrar edecek. Satın alınacak en şirin oyuncakları bulmaya çalışırken evcil hayvan dükkanında koşacak.
-Sevimli küçük arkadaşı için en iyisinden başka bir şeyi kabul etmiyor.
-Köpeği için en şirin tasmayı ve kişiye özel bir isimlik alacağını garanti et.
-İlk başta köpeğe nasıl bakılacağı konusunda çok fazla araştırma yapacak ve hatta numaraların nasıl öğretileceği konusunda daha fazla araştırma yapacak.
-Eğer bir köpek yavrusu ise, çekimler için veterinere gitmek gibi belirli yönlere ekstra dikkat göstereceğinden emin olacaktır. Her şeyin üstünde.
-Ayrıca köpeği sizinle birlikte yürüyüşe çıkarmayı da sevecektir. Harika bir bağlanma zamanı olduğunu düşünüyor ve sevdiği iki kişiyle vakit geçirmeyi seviyor.
-Köpek parkı tarihleri bile bir şey olabilir lol belki yavru köpeğiniz de yeni bir arkadaş edinebilir.
-Bir kulübeye ya da başka bir yere küçük bir tatile çıkmak da planladığı bir şey olabilir. Kuklayı yüzmeye ve yürüyüşe çıkarabilirsiniz.
-Cidden hiç şüphesiz her zaman köpeğin üzerinde yaltaklanacak. Ayrıca sarılacak. Eğer sorun olmazsa, köpek muhtemelen ikinizle de yatacak.
-Esasen köpeğin onun en iyi arkadaşı olacak ve onu çok sevecek. Kesinlikle biraz rekabetin olacak.
---
Naber kuzularım? Severek okuduğunuz bölüm olmuştur umarım♡ Oylamayı ve yorum yapmayı aksatmayın lütfen♡☆
Beni takip ederseniz ayrı bir mutlu olurum doğrusu ☆♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jimin Reaction'☆
Fanfiction-Tumblr Çevirileri -Dikkat; Kitap içerisinde bulunan her şey hayal ürünüdür. Rahatsız edici (NSFW, AU, Angst, Smut vb.) içerikler bulunabilir. -Rahatsız olacağınız bölümü okumadan geçebilirsiniz. 》Bölümlerin hızlı gelmesi için yorum yapmayı ve vote...