16

155 10 0
                                    

Uyarı: Jimin X okuyucu (biraz taehyung içeriyor) viktorya dönemi, romantizm, karanlık, efendilik bağları, vampir!jimin, olgun içerik.

Uyarı: Jimin X okuyucu (biraz taehyung içeriyor) viktorya dönemi, romantizm, karanlık, efendilik bağları, vampir!jimin, olgun içerik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" Kimse ona sonsuzluğun bir zamanlar özverili olmadığını söylemedi... "

Odanın kapısı gıcırdıyor ve bir gölgenin mum ışığından süzülmesine izin veriyorsun. Bir figür lüks, aristokrat odaya girdi, adımları sağlam ve sabitti.

“Sen..." Sen, ilerlerken onu anında tanırsın ve ay, gümüşi parlaklığını güzel ölü yüz hatlarına, soluk tenine ve deniz gibi camsı gözlerine yoğun bir şekilde bastırırsın: Onun varlığını geri çekilerek selamlıyorsun, artık onu bir kurtuluş meleği olarak tasavvur etmiyorsun. O böyle bir şey değil, dahili olarak not ediyorsun, çünkü öyle olsaydı...artık hayatta olmayacaktı...

"Merhaba Bayan L / n."

"Bana yaklaşma." yataktan kalkarsın ve o senin yanına yürür, sözüne uyar ve öylece dikilir “Sen...Ben neyim?"

"Tam olarak insan değilsin, ama sen de benim gibi değilsin. Henüz değil..."

"Bana ne yaptın?!"

"Duyguların şu anda kontrolden çıktı. Sakin olmalısın." sana istemediğin bir cevabı veriyor, komodinin üzerine bir bardak koyuyor.

Senin burnun kanıyor . Sanki içindeki kırmızı, kristal gibi sıvıyı fark etmeden önce içgüdüsel olarak bağlantı kuruyormuş gibi, duyuların aniden aşırı duyarlı hale geliyor. "Hayır, hayır...Bana neler oluyor, bana neler oluyor?!" titriyorsun, tedirgin hissediyorsun.

"Geçiş dönemindesin." Sözleri odayı okyanustaki bir dalgalanma gibi sana doğru gelerek senin düşüncelerinin uyuşmasına neden oluyor. "Hayır, hayır, hayır..." "Şşh..." Fısıltısı aniden kulağına geliyor, kolları senin etrafında. Göz açıp kapayıncaya kadar hareket ettiğini anlaman birkaç saniye sürdü. Jimin'in bu "Taehyung" un kim olduğunu sorgulamasına gerek yok çünkü nişan yüzüğüne parmağına dokunuyor.

Geri çekilip, öfkene geri dönüyorsun. "Benden uzak dur." "Yangını kimin başlattığını bilmek istemiyor musun?" "Benden uzak dur dedim!" Ellerini komodinden alabileceği ilk nesne, bir mumluk, havada süzülerek ona doğru yöneltirsin, ancak vampir onu çabucak yakalar ve yere indirir. Bir sonraki makyaj masasına gider, dolaba çarpan bir parfüm şişesi, sonra bir tarak, bir el aynası.

Jimin öfkenden bıkar ve senin önünde belirir ve elini boğazına dayayarak senj yatağa yatırır.  Hareketten hafifçe zıplıyorsun, nefesin düzensiz; seni, bir kurdun köşeye sıkıştırdığı bir geyik gibi, meydan okuyan ama narin bir şekilde izliyor. "Beni test etme, L / n Y / n," diyor ve sana tam adınla sesleniyor. Onun kim olduğunu nasıl öğrendiği merak uyandırıyorwub. Belki yangını duymuştur, kasaba bir kargaşa içinde olmalı...
"İki gündür baygındın. Geçiş üç gün sürer ... bu senin son gecen. Dolunay en yüksek noktaya ulaştığında ya dönüşürsun ya da ölürsün. Seçim senin. O kanı içersen bana teşekkür edeceğin bir şey vereceğim: intikam."
-
Dört bölüm sonra kitabın finali olacak bu arada..
:(
Oylamayı ve beni takip etmeyi ihmal etmeyin opuyorum sizi♡☆

Jimin Reaction'☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin