Herkesten gizlediğim bir maskem vardı hatta kendimden dahil gizliyordum. Ben Korhan Şahin'in ailesine ters uyuşturucu bağımlısı kızı Kamelya Şahin,
Hayır üstünü çiz
Ben dünyaca namı bilinen Ölüm Çiçeği 1 yıldır sahalardan kaybolduğu sanılan ölüm çiçeği..Lavinia sahalara geri dönüyordu.
4 buçuk yıl önce
12 Ekim 2018Manolya öleli 1 aya yakın bir zaman olmuştu. 22 Eylül"de almışlardı onu benden olaylar tamamen üstüme yıkılınca büyük bir karmaşa yaşamıştım. O gün uyuşturucu almamın asıl nedeni şirkette dönen dümenleri öğrenmemdi. Babam, çok sevdiğim babam benden hem çoğu şeyi saklamış hemde bana çoğu şeyi vaadetmişti. Manolya öldükten sonra elime bir mektup ulaştı. Babamın el yazısı olan bir mektup.
Güzel kızım işin altında dönen asıl senaryo çok farklı. Bu mektup sana 18 yaşına girdiğinde ulaşacak eğer erken geliyorsa bişeyler ters gitmiştir. Git kızım, git ve başkandan eğitim al, seni ona emanet ediyorum, seni ona bırakmak zorundayım. Yeraltında kimsenin bilmediği tek isim ol. Bırak herkes kartları kendisi dağıtıyor sansın. Kartlar senin elinde kızım. Onları dağıtman için başkanın dediklerini harfiyen yerine getirmen lazım.
K.Ş.
Baban..Ve şimdi kulübedeydim. Babam bende çoğu şeyi saklamıştı yıllarca soru işaretleriyle yaşamıştım. 15 yaşında okula giderken 2 kişi tarafından tecavüz edildiğim o gün amacın ailemizden birini öldürmek acı vermek olduğunu anlamıştım. Ama neden? Her zaman aklımda kalan o soru neden di? Cevabımı yeterince almıştım. Daha 15 yaşındayken o gece, doğum günü gecemde demiştim ki kendime "Kadınlara ve kızlara dokunan tüm eller kırılacak." Bunun için vardım. O elleri kırmak için her şeyi yapardım.
2 yıl önce
Soğuk bir Kasım ayındaydık. Doğum günüme yakın bir zaman kalmıştı, o lanet günü tekrar yaşamama yakın bir zaman kalmıştı. Şu anda o lanetlikleri yaşamaya devam ediyordum.
"BAŞKAN DUR! DUR ARTIK CANIM ACIYO YETER!" kafam tekrar soğuk suyla buluştu.
"Alışman lazım bir gün boğulmaya kalksan nasıl dayanıcaksın?" Suyun altından küfür ettim.
10 dakikadan fazla kafamı suyun altında tutabiliyordum. Acıya alışmıştım. Bu benim için hiç bir şeydi aslında ama şuan aynı zamanda uyuşturucu sınavına tabi tutuluyordum. Eskiden de uyuşturucu kullanmıştım ama bu bambaşka bir evdeydi. O kadar yüksek doz alıyordum ki titremelerimi durduramıyordum. Kafamın suyun altından çekildiğini farkettim. O kadar uyuşmuştum ki."Evvet bunu da başarıyla geçtin kızım. Eğitimlerin sıklıkla devam etmeyecek. 2 yıldır en iyileri sen oldun. Sende kan görüyorum Kamelya."
O kadar çok sınava girmiştim o kadar kötü deneyimler insan dışı şeyler yaşamıştım ki:
Karın altında saatlerce beklemiştim.
Kaynar suyun altında derilerimin soyulma noktası gelene kadar beklemiştim.
Yüksek dozlarda uyuşturucuya tabi tutulmuştum.
Uyuşturucu komasına girdiğimde buz-kaynar sularla uyandırılmıştım.
Defalarca boğulmanın eşiğinden dönmüştüm.
Canlı canlı kendi vücudumdan kurşun çıkartmıştım.
Sayamayacağım kadar çok kez vurulmuş, bıçaklanmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüme adım adım
RandomBu kurgu (kan,vahşet,intihar,cinayet) içermektedir etkilenicek olan kimsenin okuması önerilemez‼️ "Noluyo burda?" Karşımdaki arkadaşımın cansız bedenine baktım. "Sen zeki kızsın anlarsın"Karşımdaki kadına boş gözlerle baktım. İlaç mı beynimi uyuştur...