2.

17 2 1
                                    

Jake nagyon kedves velem. Az egész napot együtt töltöttük és mondhatjuk hogy végre lett egy barátom. Eddig nem igazán ismerkedtem. Nem is voltak barátaim az előző sulimban. Nem beszéltem senkivel. Jake viszont más. Vele nem csak ,hogy jól érzem magam még meg is bízok benne. De egy dolgot még így sem tudtam neki megemlíteni. Hogy a bátyám miatt vagyok itt. Ezt az aprócska részecskét még anyunak sem mondtam el.

Felszálltunk egy buszra amivel egy kis város nézését tartott nekem Jake. Olyan kis aranyos gondoltam magamban.

Egy kicsit ő is mesélt magáról. Hogy másik 6 fiúval él együtt, Szeret énekelni stb. Még is úgy éreztem valamit nem mond el ami fontos lenne. Valamint mindig amikor buszon voltunk vagy az utcákon mindig maszk volt rajta. Takarta az arcát.

- Jake!- nézett hátra rám.- miért van rajtad maszk? - kérdeztem tőle.
- Hát...öööö.... Lényegtelen.- mondta és elfordította a fejét mint aki ennyivel lezárta a témát.
- Ahamm..... Persze én is ezt mondanám.- válaszoltam neki gúnyosan.
- Jó majd idővel megtudod okés?
- Joh.- mondtam végül és folytattam a sétálást.

Jake még pár másodpercig ált és nézett. Éreztem magamon a tekintetét ahogy elhaladtam mellette. Majd ő is jött utánam tovább.

[Time skip]

Körülbelül 5 kor értünk haza . Jake kedves volt és haza kísért mert nem akarta hogy egyedül menjek haza. Majd a házam előtt megadta a telefonszámát. Megbeszéltük hogy holnap az iskola előtt találkozunk. Én pedig már nagyon vártam a más napot több okból is. Például bennem volt hogy a testvéremnek is ott kell lennie.

Be mentem levettem a cipőm és konkrétan bedőltem az ágyamba. Teljesen kimerültem. Egyett kettőt pislogtam mire álomba merültem és csak reggel 7 kor keltem fel az ébresztőmre.

Gyorsan kipattantam az ágyból és felvettem az egyenruhám. Nem volt nagy cucc bár furcsa volt mert Kínában ahová jártam iskolába ott nem kellett egyenruhát hordani. Egy fehér ing, barna kockás nyakkendő és egy barna szoknya . Pár centivel a térdem fölött volt a vége.

Majd össze pakoltam a táskámba és elindultam az iskola felé. Nem volt messze és már az utat is tudtam mert tegnap Jakeel elmentünk oda is hogy bejelentkezzek. Az iskola előtt voltam egy szempillatás alatt. Még álltam a kapuban és vártam a barátomra közben néztem ahogy a többi diák köszönti egymást az iskola előtt az első napon és csoportosan mennek be. Pár perc múlva nem messze tőlem egy fekete kocsi ált meg amiből Jake szállt ki. Rögtön oda is mentem hozzá de láttam hogy mögötte még szálltak ki fiúk. Gondoltam róluk beszélt tegnap hogy együtt laknak.

- Jó reggelt Jake!- mondtam neki miközben integetve haladtam felé.
- Jó reggelt kisasszony!- mondta és elindult felém.- hogy telt a reggeled?- kérdezte miután oda ért hozzám.
- Jól köszi. - neked? - kérdeztem vissza.
- Nekem is jól telt.- vártam már hogy lássalak. Mondta széles mosollyal az arcán. Amit megláttam és nekem is mosolyognom kellett.

Majd mögötte közelebb lépett hozzám másik öt fiú akik szinte egyszerre köszöntek és én is köszöntem nekik.

Mind sorra mutatkoztak be.
Niki aki szintén velünk egy osztályba fog járni meg Jungwon is.
Jay Sunghoon akik egy ével feljebb vannak . Aztán Heeseung aki meg kettővel.

Aztán kilépett még egy tag a kocsiból. Vörösre festett haja volt és cuki pufi feje. Oda jött hozzám nem tudtam levenni a tekintetem róla emlékeztetett valakire .
Majd egy óriásit mosolygott és szinte egyből felismertem ezt a mosolyt. Áramlott belőle a boldogság. Nagy széles mosoly a szemei majdnem hogy össze érték amikor mosolygott pont mint nekem.

Find The True ff./Heeseung/Where stories live. Discover now