10.Bölüm

798 49 48
                                    

Sana Pov

Nayeon sınıfta bayıldıktan sonra bizimkiler hoca beni suçluyor diye bir saat açıklama yapmışlardı. Şimdi ise revirde bizim salağın uyanmasını bekliyoruz. "Sevgilim neden bayıldı?" Ağzımı aralamışken Momo araya girdi. "Mina ona çok ama çok büyük bir şok yaşattığı için!" Bu sefer gözler Mina ve Chaeng'e dönmüştü.

İkiside dik dik bakan gözleri umursamadan ıslık çalarak başka taraflara bakmaya başlayınca derin bir nefes aldım. "Mina şey dedi-" "Askım Momo, Mina seme olmuş!" Dahyun bir anda içeri girip bunları söyledikten sonra nefes nefese Momo'nun kucsğına geçti.

Yorgunluk ile son bir nefes alıp etrafa baktı. "Ne bakıyonuz be şaşkın şaşkın, yeni mi öğrendiniz?" Jeong Momo ve Dahyun'a doğru biraz yaklaşıp tek kaşını kaldırdı. "Sevgilim bir yıl boyunca uke olan birinin seme olduğunu söylediği için mi bayıldı yani?" Momo ne bok yediğini bildiği için gözlerini kaçırdı. "Momo?" Momo boğazını temizleyerek gülümsemeye çalıştı.

Jeongyeon onlara daha çok yaklaşınca birbirlerine sarıldılar. "Şey ya ehehe" "Ya şimdi söylersin yada Nayeon, Jeongyeon'a abartarak anlatır" Momo Chaeyoung'un sözleri ile gülmeyi bırakıp Jeongyeon'a döndü. "Nayeon benide uke sanıyomuş, bende 'ben semeyim' diyince şok üstüne şok yaşadığı için böyle oldu işte!" Jeongyeon onu başıyla onaylayıp sevgilisinin yanına döndü.

Yatakta yatan sevgilisine bakıp yatağın boş bir yerine oturdu. "Ulan bayılma nedeni bile kişiliği kadar garip amk!" Bağırması ile Nayeon kaşlarını çatmıştı. "Sen kime garip diyorsun, asıl ben senin amına koyarım lan odun!!" Nayeon uyku seresmi bir şekilde yatakta doğrulduğunda gülmemek için zor durduk.

Nayeon sinirli ve uykulu gözler ile Jeongyeon'a baktı ve daha sonrasında kaşlarını daha çok çattı. "Lan Sana niye başımda dikiliyo, sevgilim nerde benim!?" Bu sefer kahkahamızı tutamayıp gülmüştük. Jeongyeon ise bıkmışca ona bakıyordu. 'Eh sonuçta uyku sersemi Nayeon ile uğraşılmaz' Bunu düşünürken, düşünmeyi bırakmamı sağlayan şey kolundaki serumu çıkarıp yanıma gelen Nayeon oldu.

Yüzümü ona döndüğümde çatık kaşlarını yumuşatmıştı. "Aa Jeong burdaymış!!" Boynuma ellerini yerleştirdiğinde şaşkınca yüzüne baktım. "Lan ben sevgilin falan değilim, ben Sa-" Daha cümlemi bitiremeden beni Jeongyeon sanıp dudağıma yapışmıştı. 'Siktir, Jeongyeon beni öldürecek! Yaktın beni Nayeon!!' "YA SANA SIÇICAM ŞİMDİ AĞZINA!" Nayeon benden ayrılır ayrılmaz hemen Jeongyeon'dan kaçmaya başladım. Diğerleride izleyerek eğleniyorlardı.

************************

Jeongyeon'dan iyi bir dayak yedikten sonra şimdi öğle yemeği için kantindeydik. "Sanaa, özür dilerimm~" Kendini tatlılık yaparak affettirmeye çalışan Nayeon'a göz ucuyla baktım. "Lan suçum olmamasına rağmen, sen zorla beni öptün diye dayak yedim!" Daha çok dudaklarını büzdüğünde onu sevgilisinin yanına gönderdim.

Zaten Jihyo'ya görünmeden buraya gelmek zordu, bir de bu Nayeon ile uğraşıyordum. Derin bir nefes alıp yemeğimi yemeye devam ettim. "Arkadaşlar masamıza yaklaşan kişi Jihyo mu yoksa ben mi yanlış görüyorum?" Yemek yemeyi bırakıp Tzuyu'nin gösterdiği yere baktım. "Ben kaçayım, bb ve Nayeon senide affettim hadi yallah Arabistan asko!" Masadan hızlıca kalkıp koşarak kantinin arka çıkışından çıktım.

Biraz daha ilerleyip her türlü Wattpad olayları yaşanabilen tuvalete girdim. Şansıma bomboştu yada bu şanssızlık mıydı? Fazla sorgulamadan kabinlerde birine girip kapıyı kilitledim. "Foto çekinem baree" Kameraya girip bir sürü poz vererek fotoğraf çekinmeye başladım, taki duyduğum sese kadar.

"Nerdesin Sana!?" Sesi yarı sinirli gibiydi ama şuan bu hiç ama hiç umrumda değil. "Siktirme şu kabinleride nerede olduğunu söyle!!" Hiç ses çıkarmadan klozetin kapağına oturmaya devam ettim. "Burada değil sanırım.." Ters yöne giden adım sesleri duyduğumda yavaşça oturduğum yerden kalktım. 'Çıksam mı acaba?' Bir çılgınlık yapıp çıkma kararı aldım ve yavaşça kabinin kilidini açtım.

Kapıyı biraz aralayarak dışarıyı izledim, kimseyi göremeyince kapıyı tamamen açıp çıktım. 'Çıkmaz olaydım, şansıma sıçım ben!' Arkamda kocaman bir çığlık koptuğunda derin bir nefes alarak arkama döndüm. 'Bu seferde Mina ve Chaeyoung'u bastım aq' Karşımdaki iki kıza dik dik bakmaya başladım.

Bakışlarımdan sonra ayrılıp gergince gülümsediler. "Ulan bir günde birini basmasam bari" Mina ve Chaeyoung'dan özür dileyecekken şansıma biraz daha sıçıldı. "Ah Sana, arkanda Jihyo var!' Chaeyoung arkamı işaret parmağı ile gösterdiğinde direkt oraya döndüm. "Sana!" İçimden küçük bir küfür savurup yanına doğru adımladım.

Önünde durdum ve konuşmasını bekledim. "Neden benden kaçıyorsun?" Bu sefer göz temasımızı bozmadan konuştum. "Senden kaçmıyorum, işim vardı sadece" Arkamdaki ikiliye bakıp kaş göz işareti yaptım. "Bizi arıyorlardı da hehe" Neden mi Mina'yı seviyorum? Çünkü çok iyi rol yapabiliyor.

Onlara teşekkür olarak yemek ısmarlamayı aklımın bir köşesine yazarak Jihyo'ya döndüm. 'Öyle güzel bakma be kadın, intikamım zorlaşıyor..' Yutkundum ve geri önüme döndüm. "Peki okul çıkışı geliyorsun değil mi?" Tabiki isterim be karı, soru mu bu da? "Üzgünüm, ailem ile işlerim çıktı" Pek inanmasada birkaç mırıltı çıkarıp geri gitti. "Woah, onu kandırdın!" Mal gibi bağıran Mina'ya dönüp sinsice gülümsedim.

*************************

Okul çıkışı sonunda gelmiş, biz kafeye gitme kararı almıştık. "Ya, birşey sorabilir miyim?" Gözler Dahyun'a döndüğünde konuşmasına devam etti. "Şimdi merak ettiğim birşey varda, Sana neden Jihyo'dan intikam istiyor?" Beklemediğim soru ile öksürmeye başladım. "T-Tabiki de yaptığının ne kadar kötü birşey olduğunu göstermek için" Tzuyu sırtımı biraz daha sıvazlayıp yerine geri geçti. "Oh anladım sanırım!" Şüphelenmemesi ile derin bir nefes aldım.

Bu konuyu bir daha açmadan yolumuzda yürümeye devam ettik. 'Bugün ben mi çok şanssızım yoksa hayatımın tamamı şanssızlık üzerine kurulu?' Gidiceğimiz kafede gördüğüm iki tanıdık beden ile olduğum yere çakılmıştım. "Sana?" Jeongyeon'un seslenişinden sonra yutkundum. "Başka kafeye mi gitsek?" Anlamamış gibi bakmaya başladıklarında ne yapacağımı bilemedim.

"Sana, iyi misin? San..." Duyduğum son ses Momo'nun, gördüğüm son beden ise bana şaşkınlık ile bakan Jihyo olmuştu. 'Güneşte başıma geçicek en iyi zamanı buldu hee..' Gözlerim kapandığında kendimi rahat bir uykuda gibi hissetmiştim. 'Ben böyle günün ebesinin gebesini sikim!' Tamam bu sefer gerçekten gözlerim kapanmıştı.




Amk bugün fındık toplarken kafama az daha güneş geçiyodu o yüzden böyle bişi yazdım JGFMYKFLGKLD

Bu arada başına güneş geçen biri bayılır mı bilmem ama ben böyle yazdım.

Bir de lütfen oy atın, böylece fındık toplamaktan yorulsam bile motivazyonum artıyor ve yazabiliyorum.

Byyy

Biasım Sana ama Jihyo'ya düşmeyen de ne bilim yanii

kucak fetişi/ sahyo✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin