"Kayıp mı ettim? Bunu söylemek için çok erken!"
Gözlerinin önündeki mızrağa bakan Lu Xun küçük düştüğünü hissediyordu. Kükreyerek, dişlerini sıkıp ileri doğru atıldı.
"Hm?"
Karşı tarafın kendisini mızrağa doğru atmasını beklemeyen Zheng Yang şaşırmıştı. İçgüdüsel olarak mızrağı geri çekti.
Bu hamle, sahip olduğu avantajı yitirmesine neden olmuştu. Ayağını yere vuran Lu Xun, Aldatan Gölgelerin Dokuz İlahi Adımını kullanarak pek çok gölge oluşturdu. Göz açıp kapayıncaya kadar çoktan Zheng Yang'ın önünde belirmişti ve vücudunu kullanarak ona vurdu.
Yuan Tao ona hala sıkıca sarılıydı ve elleri bağlı olduğu için kullanabileceği tek saldırı buydu.
Bam! Pu!
Karşı tarafın boğazına dayalı bir mızrak varken karşılık vermesini beklemiyordu. Hazırlıksız yakalanan Zheng Yang darbeden kaçamadı ve yüzü darbenin etkisiyle kızardı. Ağzından kan fışkırırken havaya savruldu.
"Ne utanmazca..."
"Akademinin bir yıldız hocası nasıl böyle davranabilir?"
"Lanet olsun..."
Sonuç ortada olmasına rağmen Lu Xun'un yenilgiyi kabul etmemesi, kalabalığı kızdırmıştı.
"Affedilemez!"
Dövüştükleri hocanın açıkça kaybetmesine rağmen utanmadan dövüşe devam etmesi ve bu sırada Zheng Yang'ı yaralaması, Zhao Ya'nın öfkeden kıpkırmızı kesilmesine neden olmuştu. Vücudu hafifçe titreşti ve Lu Xun'un karşısında beliriverdi. Bunu yaptığı sırada bileğini şöyle bir çevirmiş ve elinde bir kılıç belirmişti.
Küçüklüğünden beri kılıç sanatını çalışmasına rağmen, Muallim Lu sayıca dezavantajlı olduğu için kılıcını kullanmamayı seçmişti. Ancak bir zamanlar saygı duyduğu hocanın böyle utanmazca davrandığını gördüğünde, kendini daha fazla tutamamıştı.
Çın!
Kılıç havayı yararken, kızın hareketleri o kadar hafif ve zarif duruyordu ki, manzara bir tabloyu andırmıştı.
Savaş Tekniği [Gün Batımı Kılıç Sanatı]! Hareketleri batan güneşin altında hızla akan bir nehir gibi akıcıydı!
"Heh!"
Kolları sıkıca bağlı olan Lu Xun soğuk bir tavırla dudak bükerek kılıca doğru bir tekme çıkarttı.
Tepki hızı ve zamanlamasının kusursuz olduğu söylenebilirdi. Ancak, ona arkasından sıkı sıkı sarılan Yuan Tao'yu küçümsemişti.
Zheng Yang'in yaralandığı görmek onu etkilemişti ve öfkeyle uludu.
"İn aşağı!"
Tombul vücudu bir kaya gibi ağırlaşıp, sıçrayan Lu Xun'u zorla geri indirmişti.
Bu düşüş Lu Xun'un yalnızca Zhao Ya'nın kılıcını ıskalamasına neden olmamıştı, dengesini yitirmişti ve işler ters giderse kılıç kalbine bile saplanabilirdi.
"Ah!"
Bu ani değişimi beklemeyen Lu Xun'un gözleri kısıldı. Ancak tepki verebilmek için çok geç kalmıştı.
Puf!
Durumun ölümcül olabileceğini gördüğünde, bir figür aniden aralarında belirdi ve parmaklarıyla hafif bir fiske vurdu.
Çın!
Metalik bir ses yankılandı ve Zhao Ya kılıcını elinden düşürdü. Kılıç savrulup az ötede yere saplandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-2.KİTAP
FantasiLOHP- 2.kitap:Saşkına Dönen Zihinler.. İsmi ile serinin devamıdır.. kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğrencisi olmadığı içi...