"Ona amca mı desin?"
O anda öğrenci ya da hoca fark etmeksizin herkes boğuluyor gibi hissetmişti.
Lu Xun, Zhang Xuan'e amca mı diyecekti?
Bu mantık nereden geliyor?
Olmayan şeyler mi duyuyorum?
Usta Lu Chen imparatorun eğitmeniydi ve eğer Lu Xun ona amca diyecek olursa, İmparator Shen Zhui'nin de böyle yapması gerekmeyecek miydi?
Bu kulağa nasıl geliyordu?
Bunu düşünen herkes bakışlarını VIP bölümünde oturan İmparator Shen Zhui'ye çevirdi. Tahmin edileceği gibi, yüz ifadesi berbattı.
Bir imparator ve kırklarındaki bir adam olarak, daha yirmisinde bile olmayan bir gencin astı sayılmak... Kimse böyle bir durumu kolayca kabul edemezdi.
"Ona... amca olarak mı hitap edeyim?"
Lu Xun ağlamak üzereydi.
Bu da nereden çıkmıştı şimdi?
Daha benim yaşımda bile değil ve yalnızca düşük seviye bir hoca olduğunu söylemeye gerek bile yok. Ama ona amca olarak mı sesleneceğim?
O kadar gerilmişti ki kan kusacak gibi hissediyordu.
"Ne oldu? Bunu söylemeye dilin varmıyor mu? Usta Zhang benim dengim ve ona kardeşim diye hitap ediyorum. Ona amca demeyeceksen ne diyeceksin?"
Usta Lu Chen bağırırken oğlunun kafasına bir tokat vurdu.
Amcasıyla bile dövüşmeye kalktığına göre, nasıl bir evlat yetiştirmişti? Gerçekten de yaşamaktan sıkılmıştı. Usta Zhang merhametli olduğu için şanslıydı, aksi halde, sonraki birkaç ay boyunca yataktan çıkamayabilirdi.
"Ben..."
İçten içe yoğun bir çaba harcasa da, Lu Xun, Zhang Xuan'e amca olarak seslenememişti. O anda gerçekten ağlamak istiyordu.
"Seni hayvan..."
Usta Lu Chen o kadar öfkelenmişti ki sakalı burnundan verdiği solukla uçuşmuştu. Oğlunu azarlamaya devam edecekti ki, Muallim Zhang onu durdurdu.
"Kardeş Lu, yeter. Çocukların dönem dönem akılsızlık etmeleri normal, büyütmeye gerek yok. Gelecekte ona ağır ağır öğretmelisin. Onu herkesin önünde dövmen doğru değil!"
Zhang Xuan onu ikna etmeye çalıştı.
Dürüst konuşmak gerekirse, hiyerarşik protokolleri önemsemiyordu.
Ancak Usta Lu Chen'in hatırına Lu Xun'un itibarını koruması gerektiğini hissetmişti.
Bu dünyaya geldiğinden beri, Usta Lu Chen ona hatırı sayılır derecede yardım etmişti. Durum bu olmasaydı, Lu Xun onu tekrar ve tekrar kışkırttıktan sonra onu çoktan bir kıymaya çevirirdi.
"Peki, Kardeş Zhang haklı!"
Usta Lu Chen başıyla onayladı. Oğlunun kafasına bir kez daha vurdu, "Seni hayvan, çabuk Zhang Amcana cömertliğinden dolayı teşekkür et!"
"Ben..."
Lu Xun delirmek üzereydi. Saçını başını yolma isteğiyle dönüp Zhang Xuan'e bir bakış attı.
Kardeşim, konumun kesinlikle çok çabuk değişiverdi!
'Çocukların' akılsızlık ettiği dönemler olması normal ha...
Kime çocuk diyorsun sen?
Benden daha küçüksün, ama kalkmış bu sözleri ediyorsun. Bu öz güvenin nereden geliyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-2.KİTAP
FantasyLOHP- 2.kitap:Saşkına Dönen Zihinler.. İsmi ile serinin devamıdır.. kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğrencisi olmadığı içi...