Olm sizin ben amk yorumda sınır geçmek için şey yapmayın fic ile ilgili istiyom kıtlar
Benden yb isteyip okumayanı sikerim
İyi okumalare💅🏻
____________
2. Ağız anlatımı
Pürüzlü yoldan geçtiğimiz için servis sürekli zıplıyodu. Ben de Minhonun kucağında olduğumdan dolayı teknik olarak onun üstünde zıplıyo oluyordum. Son 1 saatlik yolumuz kalmıştı. Minho'nun zorlandığını fark edince yerde oturmaya başladım.
Beni çadırda sikmesini istemiyorum çünkü en azından rahat bi yatakd- şaka. Minho benim oturduğum yere doğru eğilip kısık bi ses ile.
"Bebeğim ne oldu?"
"Kamp da beni sikerken ölmeyi istemiyorum"
"Çok hızlı tahmin edebiliyormuşsun"
"Sağo- bi dakika lan"
"Rahatsız olduğun da gelebilirsin"
Kafamı salladım kızarmaya başlamıştım bile. Son yarım saatlik bi yolumuz vardı. Yere oturmaktan götüm düzleşti artık aq. Çantamdan suyumu çıkarıp içmeye başladım.
Su içiyo uzatmayın aw
Suyumu geri çantama koyup başımı balımın bacağına yasladım. Uyumak üzereydim. Kafamın üstüne sıcaklık hissetmiştim. Sanırım Minho'nun eliydi.
Gözlerimi açtığımda herkes iniyordu. Minho ise beni uyandırmaya çalışıyodu.
"Şükür uyandın kalk hadi. "
Kafamı salladım çantamı sırtıma takıp ayağa kalktım. Ayağa kalkmam ile yere düşmem bir oldu. Götüm fena ağrıyodu.
(Minhonun ağrıtması dileğiyle)Minho bu halime küçük bi kahkaha atıp beni kucağına aldı. Uyku sersemi olduğum için olmayan gücüm ile koluna vurmaya başladım.
"Minhooowğ iğndir beniwğ"
"Bebeğim sarhoş musun"
"Biwmem"
Otobüsten indirmişti beni. Kucağından da indirdikten sonra kenarda ayılmak için yüzüme su tutuyodum. Sonunda ayıldığımda bizim sınıfın yanına gittim. Sınıf hocamız kimyacı Soobin hoca sadece bizim sınıfın olduğu yerden çıkmamamızı söylüyordu.
"Canlarım bu ormanlık alan sadece bizim sınıfın burdan çıkamazsınız yani yarına kadar. Bütün çadırlar klasik 2 kişilik şimdi herkes çadırda kalmak istediği kişiyi sessizce seçebilir ben ise diğer öğretmenlerin yanına gidiyorum sınıf başkanınız Chan size bakacak ben yok iken"
Herkes tamam falan derken ben Minhoyu biri almasın diye koluna yapışmış bırakmıyordum. Ben çadırlara doğru Minhoyu çekiştirirken bir kız yanımıza geldi. Bu sanırım Hwayen'di sınıftakileri pek tanımıyordum.
(İsmi kafadan attım ama çok iyi la)"Minho selam birlikte kalmak ister misin?"
Yanlarında ben yokmuşum gibi konuşuyodu orospunun kızı. Ben ses çıkartmıyorum Minho ne tepki verecek diye.
"Hwayen kör müsün yanımda birtanecik sevgilim varken seninle mi kalmamı mı bekliyorsun?"
"Hadi bebeğim bu sürtükten bin kat daha iyiyim"
Diyip Minhonun dibine girmişti. Ben sinirden birşey görmüyordum. Minhoyu kendi yerime çekiştirip onun yerine yani Hwayen'nin önüne geçtim.
"Emin misin ben senin gibi önüme gelen erkeğe vermiyorum ama orospu karı"
Diyip yüzüne yumruk atmıştım elim ağır cınım 💅🏻. Minhonun bileğini sıkıca tutup çadırlardan birine soktum. Çadıra girince kendimi şişme yatağın üzerine attım. Şuan biri bana dokunursa o kişiyi öldürecek durumdaydım. Minhom dışında.
Minho yanıma oturup beni dikleştirdi ve sarıldı. Ben kafamı onun boynuna gömmüş oturuyodum. O da benim saçlarımı koklayıp öpüyordu. Ay yumuş yumuş oldum bea.
Mireba of bu bolum çok hoşuma gitiğ
Vote:45
Yorum:60(ficle alakalı olcak)
Öbür ybde byeess
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düğün\Minsung
RandomJisung gittiği düğünde durmadan kendisine bakan birini fark eder "Ne bakıyodun" "Hiç öylesine" "Şahsen ben inandım" Başlangıç: 28 Temmuz 2023 Bitiş: 31 Ocak 2024 Fic şarkısı: B.-Anıl Emre Daldal Fic şarkısı(2): My Love Mine All Mine-Mitski Etiketler...