Semavi Yolun Kitabı (2/2)

422 71 0
                                    

Uzun bir süre aradıktan sonra, bırakın Ruhsal Derinlik gelişim tekniğini, yeni bir kitap bile bulamayan Zhang Xuan hayal kırıklığına uğramıştı.

"Altın sayfayı bir hiç uğruna mı kullanmış oldum?"

Zhang Xuan garip hissediyordu.

Eğer durum gerçekten buysa, büyük bir kayba uğramış demekti.

Her şey bir yana, yalnızca kütüphanedeki bilgileri onun zihnine aktarabilmesi bile inanılmaz bir özellikti. Şu anda, krallığın Kitap Koleksiyon Mahzenindeki tüm kitapları kütüphaneye kopyalamıştı. Eğer tüm o kitapları zihnine aktarabilirse, bu dünyadaki pek çok meslekle ilgili önemli bir bilgi ve anlayış seviyesine ulaşabilirdi.

Ancak... altın sayfayı bir hiç uğruna mı harcamıştı?

Bu kadar şanssız olmak zorunda mıydı?

Bu noktada vazgeçmeye razı olamazdı ve aramaya devam etti. Ancak, aradığı gelişim tekniğini bulamıyordu. Sonunda, Zhang Xuan'in tek yapabildiği somurtarak bilincini kütüphaneden çekmek oldu.

Zihni fiziksel vücuduna döndüğü anda, çevresinde bir curcuna koptu.

"Muallim Zhang'in eğitim yaptığını düşünmüyorum!"

"Ama eğer eğitim yapmıyorsa, gözleri sımsıkı kapalı halde ne yapıyor olabilir? Yoksa uyuyor mu?"

"Eğer eğitim yapsaydı, ruhsal enerji çevresinde toplanırdı. Ancak, çevremizdeki ruhsal enerjide bir hareketlilik yok!"

"Eğer eğitim yapmıyor ve uyumuyorsa, yok Muallim Zhang... Muallim Zhang, bizi bırakmayın..."

Zhang Xuan henüz konuşma fırsatı bile bulamadan, şişman bir figür ona sarıldı. Ardından başının döndüğünü hissetti.

'Bizi bırakmayın mı? Sen kafanı bırakma! Zihnim kütüphanedeydi ve oraya odaklandığım için çevremde olanlara fazla dikkat edemedim. Neden ölmüşüm gibi konuşuyorsun?'

Sinirlenen Zhang Xuan neredeyse kontrolden çıkacaktı.

"Kes sesini!"

Öfkeyle haykıran Zhang Xuan gözlerini açtı.

"Ah, Muallim Zhang, siz ölmediniz mi? Harika! Uyurken ölüp kaldığınızı düşünmüştüm..."

Yüzü giderek kararan Muallim Zhang'i gören Yuan Tao'nun sesi giderek kısıldı.

Sınıfa girdiklerinde, Muallim Zhang'in bir sandalyede hiç kıpırdamadan gözleri kapalı şekilde oturduğunu görmüşlerdi. Başlangıçta, onun dinlendiğini düşünerek fazla önemsememişlerdi. Ancak, geçen birkaç dakikanın ardından, Zhang Xuan'i uyandırmak için yanına gitmişlerdi. Zhang Xuan'in kulağının dibinde bağırdıktan sonra bile tepki vermediğini görünce paniklemişlerdi.

Aceleyle durumunu kontrol etmeye koşmuşlardı ve az önceki durum yaşanmıştı.

Tam bozuk ağızlı Yuan Tao'ya bir ders vermeye hazırlanırken, Zheng Yang yanına yaklaştı. "Hocam, Muallim Wang Chao ve Usta Wang Chong bir süredir sınıfın kapısında bekliyorlar. Onlarla görüşmek ister misiniz?"

"Wang Chao mu? Wang Chong? Onları içeri al!" Zhang Xuan eliyle işaret etti.

"Wang Chong hayırsız oğlunu Muallim Zhang'den af dilemek için getirdi..."

İçeri giren Zhang Xuan mütevazi bir tavırla Zhang Xuan'i selamladı.

Adamın oğlunun yaptıkları için özür dilemeye geldiğini bilen Zhang Xuan bir cevap vermedi.

Wang Chao onu herkesin içinde pek çok kez aşağılamaya çalışsa da, yaptıklarıyla onun ahlaki değerlerini aşmamış ve vicdansız yöntemlere başvurmamıştı. Dürüst konuşmak gerekirse, kötü biri değildi. Zhang Xuan'e sürekli çelme takmaya çalışmasının nedeni arkadaşını düşündüğü içindi.

LOHP-2.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin