Kafası Karışan Liu Xun

441 73 0
                                    

Shen Bi Ru ve Han Qiong'un düşüncelerinden habersiz olan Zhang Xuan'in kaşları çatıktı. Ayrılmadan önce halletmesi gerekenleri düşününce, gözlerinin çevresinde derin halkalar beliriyordu.

"Muallim Zhang, bizi terk etmeyin..."

"Tainwu Krallığına mı gidiyorsunuz? Bizi de yanınızda götürün!"

"Hocamızdan ayrılmak istemiyoruz..."

Konuşanlar Zhao Ya, Zheng Yang ve diğerleriydi.

Zhang Xuan'in diğer hocalarla konuşmalarını duymuşlardı ve gözleri beklentiyle parlıyordu.

"Benimle gelmek mi istiyorsunuz?"

Zhang Xuan dönüp onlara baktı. "Tekrar düşünmelisiniz. Yüksek sınıflı bir krallığa gidiyorum; orada pek çok üstat olacak. Bu yola çıkarsanız pek çok tehlikeyle karşılaşacaksınız, en ufak bir hata hepinizi ölüme sürükleyebilir!"

"Anlıyoruz!" Beşi de aynı anda yanıt vermişti.

Muallim Zhang'le geçirdikleri iki haftada, onlara ne kadar içten davrandığını ve gelişim seviyelerini arttırmak için her şeyini vererek karşılığında hiçbir şey beklemediğini kendi gözleriyle görmüşlerdi. İlişkileri çoktan sıradan bir hoca öğrenci ilişkisini aşmıştı.

"Karar vermekte bu kadar acele etmenize gerek yok. Size düşünmeniz için tüm bir gece veriyorum. Cevabınızı yarın verebilirsiniz!" Zhang Xuan elini şöyle bir salladı.

Dürüst konuşmak gerekirse, öğrencilerinin ona gösterdiği yakınlık tek taraflı değildi. Onlara öğrettiği iki haftanın sonunda, o da yavaşça onları sevmeye başlamıştı. Bir karara varmadan önce konuyu dikkatle düşünmelerini istiyordu. Bu kararı kendilerinin vermelerini, baskı altında hissetmemelerini istiyordu.

Dahası, onları yanında götürmeye karar verse bile, kendilerini savunmayı öğrenmeliydiler. Ne de olsa, Zehir Salonunun bulunduğu söylenen Kızıl Lotus Bayırı gibi yerlere Zhang Xuan'le birlikte girmeleri tehlikeli olacaktı. Zhang Xuan'in bile kendi güvenliğini sağlaması yeterince zorken, bu çocuklar için durum çok daha tehlikeliydi.

"Muallim Zhang, benim daha fazla düşünmeme gerek yok. Sahip olduğum her şeyi bana siz verdiniz. Nereye giderseniz gidin, sizi takip edeceğim!"

Yuan Tao kafasını sallayarak yere diz çöktü. Gözleri kararlılıkla parlıyordu.

Bir yetim olarak, hiçbir gelişim kaynağına sahip değildi. Grubundaki en kötü öğrenci olmasına rağmen, Muallim Zhang onu adım adım yetiştirmiş, ona en iyi gelişim tekniğini, en iyi hapları, en iyi eğitimi vermişti...

Şu anda sahip olduğu güce bu sayede ulaşmıştı.

Sonuç olarak, konuyu daha fazla düşünmesine gerek yoktu. Muallim Zhang nereye giderse gitsin, onu takip edecekti.

"Muallim Zhang, ben de aynı şeyi düşünüyorum. Yalvarırım bizi kovmayın. Size öğrencileriniz olarak hizmet etmeye razıyız... ve ömrümüz boyunca öğrencileriniz olarak kalacağız!" Diz çöken ikinci kişi genelde narin ve zayıf olan Wang Ying'di.

"Muallim Zhang, yalvarırım bizi de yanınıza alın!"

Ardından Zhao Ya, Zheng Yang ve Liu Yang da diz çöktüler. Gözlerinde sarsılmaz bir inanç vardı.

Bu beş öğrenci genç olabilirlerdi, ancak yaşlarından çok daha büyük bir kararlılığa sahiplerdi. Zhang Xuan iki ömür yaşasa bile, içten içe heyecanlanmıştı.

"Hepinizi yanımda götürebilirim, ancak beni takip etmeyeceksiniz. Usta Liu ve diğerlerinden sizi doğruca Tianwu Kraliyet Şehrine götürmelerini isteyeceğim. İşimi hallettikten sizi bulmaya geleceğim!" Zhang Xuan bir an tereddüt ettikten sonra konuştu.

LOHP-2.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin