"Ne oldu?"
Adamların afallamış ifadelerini gören Zhang Xuan hemen başını eğip taşa baktı. Tek bir bakışta o da donup kalmıştı.
Taşın üzerinde parlak rakamlar belirmişti: 5.1.
"5.1 mi?"
Zhang Xuan sonunda üç usta hocanın yaşadığı travmayı anlamıştı. O bile yaşadığı şokla bayılacak gibi hissediyordu.
Dün pek çok kere test etse de, gördüğü en yüksek sonuç 0.1'di. Neden birdenbire 5.1'e fırlayıvermişti?
Yoksa...
"Altın sayfa Ruhsal Derinliğimi... 5.0 kadar arttırmış olabilir mi?"
Zhang Xuan'in ağzı seyirdi.
Gözleri yuvalarından düşmek üzereydi.
Semavi Yolun Kitabının sıra dışı olduğunu biliyordu ancak bu kadar inanılmaz olacağını asla düşünemezdi!
Ruhsal Derinlik gelişim tekniği ya da Aydınlanma Kristali de neydi? Buna kıyasla hiçbiri işe yaramazdı.
Birinin Ruhsal Derinliğini bir anda 5.0 değerinde yükseltmek...
Bunu duyan kim olsa yaşadığı şoktan öldürdü.
"Ruhsal Derinliği 3 olanlar 1 yıldızlı usta hoca sınavına girebilirler. 6'ya ulaştığında, 2 yıldızlı usta hoca sınavına girebilirsin... Asude Suyun Kalbine ulaştığın anda 5.1 değerinde Ruhsal Derinliğe sahip olduğuna göre, iyi bir Ruhsal Derinlik gelişim tekniğiyle yalnızca birkaç yılda 2-yıldızlı usta hoca sınavına girebilirsin!"
Şoku atlatan Liu Ling ve diğerleri heyecandan kıpkırmızı kesildiler.
Asude Suyun Kalbine ulaştıklarında, Ruhsal Derinlikleri yalnızca 1.5'ti. Ancak karşılarındaki bu herifin Ruhsal Derinliği afallatıcı şekilde 5.1'di. Bu yetenekle, azimle çalıştığı sürece yalnızca birkaç yıl içinde onları geride bırakabilirdi. Hatta, büyük olasılıkla onlardan önce 2 yıldızlı bir usta hoca olacaktı.
Sahiden de bir dehayı sıradan gelişim üstatlarıyla karşılaştıramazdınız.
"Hocam!"
Lu Xun aniden kalabalığı aşıp onlara doğru yürüdü.
Seviye atlamak üzere olduğu için Zhang Xuan'in dersine katılmamıştı ve tüm dikkati bu meseledeydi.
"Nasıl gitti?"
Onu gören Liu Ling ve diğerleri hemen dikkatlerini ona yönelttiler.
"Hocam dün bana hırslı yapımdan ve babamın gölgesinden kurtulmayı aşırı kafaya taktığımdan dolayı Asude Suyun Kalbi seviyesine ulaşamadığımı söylemiştiniz. Biraz düşündükten sonra, durumun farkına vardım ve babamla olan meseleyi çözdüm. Ardından Zihin Halim yavaşça artmaya başladı ve sonunda... seviye atlamayı başardım!"
Lu Xun öz güvenini geri kazanmış gibi gözüküyordu.
Bunca zamandır Ruhsal Hali bir dar boğaza takılmıştı ve bilmediği bir nedenden ötürü ne kadar denerse denesin Asude Suyun Kalbine ulaşamıyordu. Başlangıçta, bunu tecrübe eksikliğine yormuş, ancak Usta Liu'nun rehberliğinden sonra, bunun takıntılarından kaynaklandığını fark etmişti.
Babasıyla olan sıkıntılı ilişkisinin onu yükselmekten alıkoyduğunu asla tahmin edemezdi.
Yirmilerinde Asude Suyun Kalbine ulaşmak... Büyük olasılıkla Tianxuan Krallığının rekorunu kırmıştı!
Bunca zamandır gelişim seviyesi, Çay Sanatı ya da resim gibi her konuda Zhang Xuan'den geri kalmıştı. Şimdi Asude Suyun Kalbine ulaşma konusunda onu yendiğine göre, sonunda öz güveninin geri geldiğini hissediyordu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-2.KİTAP
FantasyLOHP- 2.kitap:Saşkına Dönen Zihinler.. İsmi ile serinin devamıdır.. kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğrencisi olmadığı içi...